Separate names with a comma.
Hmmm... Ja den ska gå att öppna med winrar. Vad är det för fil du har fått ut?
Img -> winrar
Nu har jag inte tillgång till det men det finns ju extractor som tar ut .img ur update.app filen. I system.img finns den.
Byt kod. Hade oxo samma problem men det står på en sida att det ibland kan bli fel på den sidan och den visar synkningar som inte är verkliga.
Runt 5 om jag hade tur :)
Vad ska du ha för nr6 med frakt?
Var bara tvungen att visa mina batteritider hittills.
Köpte en Ps4 av Alucard. Mycket trevlig kommunikation och helt korrekt beskrivning av varan. Tack för denna gången!
Om vi ska snacka kvalitet så finns det inget på marknaden av smart watches som slår Huawei Watch. Bara det att den kör med Safir glas säger rätt...
EBay Kina som gäller för min del. Just moderkort är alltid lite lurigt.
Du har inte en Bluetooth trusted device installerad på din enhet va?
Yup . Ljudet har alltid varit dåligt på dom flesta huawei mobiler. Speciellt över Bluetooth. Fast högtalare har alltid varit rätt bra dock, men...
Ja fokusen är riktigt bra när något går fram o tillbaka framför kameran. Som sagt. Grymt nöjd med kameran.
Nexus 6p. LG g5.
Online firmor är säkra. Låst upp mängder med iPhones den vägen och funkat galant. kolla bara så det är en respektabel sida.
Finns här o på PM om du behöver hjälp :)
För din del verkar det som om du måste lägga in en custom recovery TWRP och roota med chainfire supersu zip. Hittade en rätt bra how-too här:...
Har aldrig upplevt att något blivit sämre av root med alla mobiler jag ägt. Sony kan vara lite luriga med DRM-nycklar o sånt men tror inte det...
Tele2 hade en rabatt drive men den e slut nu.
[MEDIA] View: https://youtu.be/V19UTZevnFU Blir inte lättare än så... http://m.mytrendyphone.se/shop/samsung-galaxy-s7-186087p.html
Runt 1500-2300. nya går ju för 2900 nu.
Hehe... definitionen av död mobil behöver inte så mycket mer :)
Inget i glas som inte är skitfult eller sitter dåligt. plast är det som gäller för edge varianterna. Kjell o Company har Zagg HD dry. En av få...
Digitizern är skärmens Touch sensor. är den körd så är nog allt kört. om inte din mobil har någon recovery eller download läge och gå efter någon...
Går den inte att avinstallera så är den nog inkluderad i din mjukvara. Enda sättet att ta bort då är med root.
Tyvärr min upplevelse av Sony service center (Tack o lov använder dom inte mobylife) så kommer dom enbart att rensa och uppdatera vid såna här...
Jag slutade använda dolphin när man kom på dom med att spara och logga data på allt man gör utan ens vetskap. Chrome har ju iallafall mage att...
Lillebrorsan kör med en IPad mini 2 som telefon och platta. lirar rätt mycket Pokemon go och det finns gott om batteri på kvällen ändå.
Spännande! trevligt med uppgraderade speccs där det gäller
Dropbox är problemet tyvärr. Testa att använda Google Drive istället. 1.99$ /månad för 100Gb. och inga kvalitets förluster ;)
Nexus 6p blev piskad av Note 5 kameran. Köpte en p9 plus i förhoppningen att kameran skulle vara bättre än min dåvarande Note 5. Det var den...
AOD är tyvärr rätt stängt från Samsung så några modifierade appar som utnyttjar det är rätt kört. Jag är så nojjig och får för mig att det drar...
Själv kör jag Prot0n-X by N0x 1.2 och måste säga att det är den hittills bästa nougat custom romen hittills :)
Lättast tycker jag att det är att koppla in telefonen i datorn och sköta allt med folders och bilder den vägen.
Settings på sms panelen. testade på min nu men kan inte återskapa ditt problem men har input mode på automatisk.
Har du något kopplat till den? blåtand? något antivirus? Alarm?
Dom släpper nya updates varje månad efter Android security patches. kolla http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/
Aj då. Upplever inga sådana problem. Körde du en clean installation (wipade interna minnet och allt) eller körde du en dirty flash?
Hehe två som heter så. Googles och Facebook :D Facebook Messenger har funkat perfekt för mig hittills. Får du att den här stoppat eller nått?
Vilken menar du?