Separate names with a comma.
Xiaomi Pocophone F1 64GB (Mobiltelefon) Xiaomi Pocophone F1 64GB
Bara negativt med edge, ren design feature
Apple will throttle last year's iPhones after all "Despite apologies, updates, and a $5.7 million fine in Italy, Apple's Batterygate woes refuse...
Skippar 6T pga 3.5 uttaget, kommer inte att skaffa nån mer lur utan 3.5
Nuc: skick?, var finns den?
https://politicopost.com/index.php/2018/10/19/limes-new-scooter-is-hardier-heavier-and-built-for-life-on-the-streets/ "The thing is built to last...
Det är därför Huawei är no-go för alla som kräver root.
Har en Op6 256GB som känns i största laget, nån som vill byta mot sin S9 dual sim mot denna?
1 st köpt av kissidor, snabb och bra deal.
PM
Taget, var finns den?
I bra skick, gärna med skal.
Kanske uppe tidigare, men dual sim?
Klassikern är väl såpa + vatten när man ska kränga på däck
Ingen aning, har aldrig sett en voi es2a
Det står "300W" på ES2 med, grå text på grått hjul så svårt att få bild
Uppdaterat pris
Lite länkar till delar: Däck: Electric Scooter Solid Tyre for Ninebot ES2 / ES1 8 inch - $17.51 Free Shipping|GearBest.com 3D print av bussning...
Som sagt, helt ny, kolla bilder på segways hemsida
Kinaimport, helt ny Ingen garanti i Sverige, Kinaköp, hämtas i Bromma 3800:-/bud
Bra tips på E-sub, 18 KKR är ett bra pris. Får min nästa vecka.
Finns ju redan HVO: HVO, fossilfri diesel & 100% förnybart bränsle | Energifabriken Tyvärr lyckas politikerna döda den med skatter...
Blir så när okunniga politiker styr. Kinas CO2 utsläpp ökar med ett sverige var 28:e dag.
Köpte en Segway ninebot ES2 på swedroid, visar sig att vägarna jag åker på är för dåliga för en ES2 Så säljer den, gått 30-40 km totalt, 4700:-,...
Troligen, men ska nog leta efter nått med större luftfyllda hjul istället. Eller så får jag bygga en egen
Nu hart jag testat min ES2, men men, vägarna jag åker på är för dåliga för massiva hjul. Får nog leta vidare efter nått annat smidigt åkdon.
Konsumtionsskatter på bensin - Ekonomifakta Allt detta sammanräknat blir: Pris vid pump: 15,95 kronor/liter Varav skatt: 9,63 kronor/liter...
Köpte en ES2 av MrSister, rekommenderas som säljare.
Köpte en ES2a av MrSister, kul leksak. Ska ladda fullt o se vad den klarar i fart o sträcka.
Väldigt lite använd, nyskick Hämtas i bromma 4000:-/bud
Kanske postad tidigare men en teardown av M365: vicesat : Como Desmontar el Patinete de Xiaomi Mijia M365 [Desmontaje / Disassembly]
Webhallen säljer ES2 nu: Webhallen.com 6490:-
Sumtop fular sig med frakten, tar betalt för prioritet frakt men skickar med standard frakt som tar 40 dar+. Skiljer 800 sek så kräv tillbaka frakten.
Köpte du den hos ridezoom?, lev tid? Så jäkla trött på alla kines-siter som bluffar om lev tider...
Kändes den välbyggd?, kostar en slant mer är es2/m365 men ser ok ut på bilder.
Min es2 försvann i frakten och orkar inte vänta 1 månad igen på en ny. Inne på en Zoom Stryder istället. https://www.ridezoom.co/ Ca 6500:- med...
Däcket lär inte påverka att hjulet blir varmt, går det lätt att snurra för hand?, kärvar nått lager?
Om lagret börjar knastra eller kärva så rekommenderas att byta ut det mot ett tätat lager. Tex från Gummitätade Vet ej dock måtten på lagren till m365
Värvninglänkar är inte tillåtna på swedroid