Separate names with a comma.
Svårt val verkligen.... Gillar färgen på H8 men älskar metallbaksidor sedan tiden med HTC. Är lite orolig för glasbaksidor och har varit det sedan...
Varför var det så enkelt val? Vad tycker du skiljer dem åt? :)
Finns det något du saknar hos p9 mot G4? Jag gillar ju storleken på g4, men p9 är minsdre. Även Honor är ju mindre...
Hej Har ett litet problem. Jag har idag är LG G4 som jag fullständigt älskar allt med. Verkligen allt. Men när dottern fick tag på min telefon och...
Som ni kan se har jag hittat whicons. Får dock inte till klockan. Vet någpn var man kan få tag på denna klockwidget?
Jopp, har mest kört stock tidigare och inte Brukar inte bry mig så mycket om teman men, med denna skulle det vara snyggt och ändra tema. Ska...
Hittar inte Lg Home? Massa andra men inte den
Köpte g4 från Cyberphoto förra helgen för 3490.:) Hade kunnat tjäna500 men behövde verkligen telefon. Z2 levde sitt egna liv :(
Tack! Var dock urtråkiga teman. Finns det någon bra app med sånt?
Tack hörrni! Ska kolla in detta!
Hej, Söker ändring av tema på min nya G4 hur går det till? Hittar ingenstans man kan ändra det på. Det hette ju TEMA på Sony, och det var år och...
Kollade runt lite och det var dem jag hörde bäst om. Hur känsliga är dem för tapp osv? Går de sönder lätt?
Någon som har tips på skärmskydd till Lg G4? Har aldrig haft härdat glas, eller vad det heter. Är det bra? Eller ska man köra på klassikerna?...
Folk säger så olika, men det är inte konstigt. Vi använder telefonen olika. Just jag har den mest till surfa och bilder på lilltjejen. Har en Z2...
Hur mycket sämre batteritid är det? Japp, jag tänkte köpa H7p från Elgiganten om det skulle bli den. Var det egentligen bara batteriet dom...
Woho! Beställer direkt när jag kommer hem. Tack! Hörrni, någon som har bra tips på snabbladdare till den?
Är precis därifrån jag tänkte handla. Brukar ju ha dra kameraprylar från dem. De hade G4 läder förra helgen för 3495. Dumt att jag inte slog...
Och tips på bra butik att inhandla på:)
Ska beställa ny mobil. Ikväll helst. LG G4 mot honor 7. Batteritid är viktigt. Jag tar mycket bilder så kameran ska vara bra, jag surfar en...
Ja, har kollat på den. Den har ju inte mest mAh batteri men de säger att den klarar två dagar precis som min Z2. Har kollat på 6p är dock lite...
Nja, är väl nöjd. Men känner att dem är lite ömtåliga... Tänkte på Z5...Kanske är värt det? Ligger på drygt 5500. Iofs så ska väl Htc...
Hej, Har en Sony Z2 nu, den börjar ge upp och det är dags att byta upp mig. Mina tankar går fram och tillbaka hela tiden och kan verkligen inte...