Separate names with a comma.
Köpt en telefon nu så därav att jag varit seg att skriva. Det blev en Leagoo elite 5. Helnöjd hittills!! Den landa på 1200. Har 5,5", 720p,...
Hmmm ja sant iof. På jobbet har jag märkt att signalen för 4g tappas, sabla värmeverk!
Inte vad jag kan se just nu iaf, den har "Dispatch: Ships within 8-12 business days. FREE SHIPPING" så det känns mer som Kina/HK. Alla EU...
Aha ok men då är det lugnt för mig, inga planer på leverantörförändring. Med dyrare syftade jag bara på vad sidor som har Power "in stock" inom...
Band 8 vilken är det? Har telia/halebop så då är det väl 3/7/20 som gälle? 5" funkar ändå då tjejens s5 känns ok och tror kanske 5,5" blir stort...
Hittade bluboo xtouch för 190€, hört nått om den? Fina specs å snygg design. Den har lockat mest när jag spanat men vet ni nått alarmerande? :)
Tack! Ska kika reviews på båda, inga problem med ulefonen och överhettning? Läst att Be touch 2 skulle dras med det.
Hejsan! Ny som medlem på forumet men gluttat bland trådar sedan en tid tillbaka! Har för närvarande en Galaxy Express 2 som sjunger på sista...