Separate names with a comma.
[MEDIA] View: https://drive.google.com/file/d/13YneuRCeoJ1c5rp3yyVZeOBTjdqGOvoL/view?usp=drivesdk
Ett styck Corsair SF750 platinum och 3 120mm fläktar som sitter i botten. 25mm var för tjocka så fick köpa 15mm [ATTACH]
Xiaomi 15 visar det, så antar att alla telefoner som kör HyperOS kan visa det.
Hankook Ventus Prime 4, prisvärda och hyfsat tysta däck.
Han äter nog mandelkubb till 11 kaffet också :P
Det blev ett Corsair SF750 platinum psu. Beställde från Amazon med leverans imorgon, var dessutom billigast av alla butiker :)
Hittade den tråden också förut och blev lite nyfiken på att eventuellt testa. Mitt PSU är ändå äldre än 10år så garantin har gått ur. Men...
Tight med plats i nya chassit med 180mm psu... Får nog investera i ett sfx, dessutom upptäckte jag en del coil whine nu när det sitter i fronten.
Lian Li A3 [ATTACH] [ATTACH]
Japp valnöt blev det
Försöka få lite mer space på mitt skrivbord tänkte jag, klurat länge på att byta till ett matx chassi. Har en Phanteks P600S idag och det är...
Får hem ett nytt chassi imorgon, Lian Li A3 :cool:
Redddot? :P
Menar du texten längst ner? Det är från din wallpaper...
Verkar som att Xiaomi är hyffsat snabba med uppdateringar, åtminstone så här i början...
Sett en hel del skrämmande historier kring returer till Samsung på Reddit...
Xiaomi 15 [ATTACH]
Mitt Asus RX6800 XT hade också rejält med coil whine...
But can it run Crysis?
Då är det ju bra att du tycker det är kul, så du inte laddat ner i onödan
I senaste versionen av YT så går det inte att stänga av ambient ljus. Någon mer som har samma problem? Edit: även om man stänger av det så är det...
Japp det verkar så :) [ATTACH]
Är inte nätaggregatet inbyggt i Xbox Series X, då behöver du bara en enkel strömsladd?
6590kr i Sverige är ju på tok för dyrt
Så, då var deklarationen inskickad
Tycks vara många som är inne och deklarerar just nu..
Att hitta något i glas blir nog svårt iaf, om det inte finns något liknade som whitestone dome.
Skärmskyddet passade dåligt eftersom kanterna på Xiaomi 15 är så små samt har en liten radie. Så det blev som en halo runt om trots perfekt montage
Okej, någon changelog?
Jag har heller inga värmeproblem i min vanliga Xiaomi 15. Möjligtvis att den blev ljummen vid första uppstart och backup.
Jag har även beställt ett skärmskydd i glas, får se hur det är. Det i plast som sitter på från fabrik duger men suger åt sig fruktansvärt mycket...
Kan även rekommendera den här guiden https://www.reddit.com/r/PocoPhones/s/6zehLD4eM3 Om man stör sig på att HyperOS sätter random färger i...
Ja det får jag lov att säga, inte haft den många dagar men är nöjd än så länge. Kameran är mycket bättre än min gamla S23, batteri likaså Edit:...
Via teman, detta körde jag och valde enbart byta ikoner [ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH]
Nope, kameran i denna sopar mattan med både S25U och iphone 16 Pro
Xiaomi 15 [ATTACH] [ATTACH]
Hej Som rubrik lyder önskar jag köpa en Xiaomi HyperCharger på 90w eller högre Mvh
Egentligen inte, men man är alltid otålig när man beställt något. Beställde förra måndagen