Separate names with a comma.
Sony Oled 55" nedsatt 3k till 16990kr väger mellan denna och LG Sony KD-55AG9 – alltid låga priser och 3 års garanti
Ja men jag hade tur och fick den Kit som har inga problem och dessutom gratis :) Det jag märkt med vissa skydd t.ex esr är att det ibland ser ut...
Tar typ 1v iaf för mig - finns på Amazon.co.uk med bra pris - länkat någon sida tillbaka har jag för mig
Fick detta mail precis angående voucher - lite kort förlängning om jag får säga det själv.. har för övrigt inte fått tillbaka pengarna för resan...
Stängde av 5G och hade den 1v som daily driver - fick tillbaka lite batteriångest som jag hade med min 11 pro. 11 samt 11 pro max har enligt mig...
Har faktiskt aldrig haft så svårt att välja modell- jag vill egentligen ha 12-pro formfaktor - men batteriet och kameran på max - det enda är att...
Hehe rent affärsmässigt borde ju Apple göra just det som du beskriver det :) men samtidigt vore det att säga att deras skärmar inte håller måttet...
Konstigt, märkte dock att när jag beställde ett enpack från någon svensk sida till min 11 så var det uppenbart gammalt eftersom rengörinsduken var...
Aldrig haft problem faktiskt. Min fru avverkar skärmskydd som jag byter kalsonger dock.. men hon slänger mobilen i väskan med diverse andra grejer .
Esr med ramen är grymt, hur lätt som helst att få det perfekt. Lägg till grym känsla i de skydden.
Var tvungen att beställa hem ett skal för att kolla storleken.. hade 11 pro max ett tag och fungerande ju men inte optimalt - dock hade ju...
Airpods Pro 2035 inkl frakt...
Nu har jag iaf valet att byta ¯\_(ツ)_/¯ men sjukt nöjd. Har kollat om man kan köpa adapter löst men inte hittat. Jag köpte mina härifrån Buy...
Såhär ser det ut
Inte hemma nu men kan ladda upp en bild sen när man ser med plupparna på
Absolut
Känns ju som en självklarhet, klart man ska betala för de samtal och data man förbrukade innan uppsägning
Fick hem dessa efter 2v.. passform är ok I guess MEN det följde med en adapter som gör om apples avlånga anslutning för silikonplupparna till...
Har sagt upp abonnemang på t.ex Telenor tidigare för att det inte fungerade i stugan där jag skulle ha det. Tror att det kan absolut variera...
Min 12 pro kom med DHL när jag förbokade från Apple.
Har 2f1 vouchers som går ut nu i december - någon som har fått sina vouchers förlängda på grund av rådande omständigheter?
Precis, om du startar en "gym-övning" så kommer den visa tid och puls på min heter den "Traditional Strength Training"
Tips är att försöka förboka på Apple, gjorde det med 12 pro och när jag ångrade mig efter 1v så åkte jag bara till apple store och lämnade...
Kvitto? När är det köpt? Var finns det? mvh Erik
Antar att den inbyggda träningsappen intte räcker? För den visar ju det du är ute efter?
Har faktiskt inte bestämt mig, antingen 12an eller laxen - dock hade jag 11 pro Max och tyckte den blev i största laget men kameran lockar helt...
Lämnade tillbaka min pro i Apple store Täby idag (köpte från Apple.se) inga problem inga frågor bara kollade att den var återställd och så var det...
Jag har faktiskt beslutat att skicka tillbaka mobilen till Apple. Känner inte att den är värd pengarna eftersom jag har en 11a. Kanske att jag...
Har du bara ett riktigt fint papper vi pratar typ 2k nivå sedan körde jag cirklar för att inte få streck.
Jag hade ett fint sandpapper hemma är egentligen för våtslip men men sedan var det bara att köra loss. Det tog mig ca.. 2 min alla repor försvann...
Kom på att jag glömde göra det här! Men det blev sjukt bra!
Pm
Jag beställde ett nudient v3. Hade de tidigare och helt ok.
Ska ju vara tvärtom..
Samma här, kör alla bilder lagrade lokalt och iCloud. Sedan har jag satt i vana att rensa bilder löpande vilket har gjort att jag fortfarande har...
Japp såg att de lagt till det också, svårt att riktigt se uspen med Lunar.. kollade med deras kundtjänst och man kan inte ha andra namn på...
Loggade in eftersom jag har ett konto men ingen information för befintliga kunder? Verkar inte vara migrerade i huvud taget till nya prisplaner...
Ah sorry
Precis men trådskaparen ville avveckla revolut om jag förstod det hela rätt.