Separate names with a comma.
Troligtvis har väl de flesta Comviq, Halebop eller Tele2. 3 är väl lite för dyrt för studenter ? Aaa... ska va hallon då. Har inte alla...
Trevligt låg svarstid, ensam på basstationen tro ? Skickat från min Galaxy S7.
Ja, fel av mig. Billigt iaf. Ska bjuda in en till kompis som nyss bytt från 3, till Telia. Men jag får ju inte mer än 50 kr rabatt iaf om jag...
Har Telia komplett 12 GB, använder hela datakvoten men klarar mig då jag fortfarande har surf kvar från i vintras då jag köpte 100 GB för 249 kr....
Nyvaken där, sorry. Skickat från min Galaxy S7.
Har 3 aktiverat VoLTE nu ? Skickat från min Galaxy S7.
Vi får hoppas att 3's nya VD ger nätavdelningen cash så 3 kan göra som övriga operatörer å bygga ut sitt nät! Skickat från min Galaxy S7.
En av alla basstationer som Telia uppför i Gävle. Telia vet hur det ska byggas seriöst iaf! Denna står i Fridhem i Gävle, strax söder om...
Det fattar jag också, men mitt förslag om mastbyte är ca ett år sedan eller mer. Finns gott om plats i den mast jag tipsade om. Ja, tekniker...
Ja, det borde det göra. Skickat från min Galaxy S7.
Prata direkt med nätchefen Maria, Skicka ett pm till mig så får du hennes e-mail. Jag har dock haft samma förslag angående ett ställe i Gävle,...
Telia i Frihamnen, i en buss utanför terminalen för Rigabåten. [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Det beror på vart i Sverige du bosätter dig, Telia har det största nätet om man inte räknar med Net1. Skickat från min Galaxy S7.
Att det är vitt är en inställning i meddelandeappen från Samsung. Skickat från min Galaxy S7.
Bild 1 ? Skickat från min Galaxy S7.
Jag lade också märke till det, kanske är en inställning i nätet eller centralt hos Telia i Stockholm. För telefonen behöver ju inte varna för...
Min router (ZTE MF910 med extern antenn) kopplade upp sig tidigt i morse mot EMT (Telias bolag / nät i Estland). Har hytt på SB-sida, så inatt har...
Det går tungt för TeliaSoneras nät i Finska viken. Test gjordes ute på däck 12 bakom nattklubben. [IMG] [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Helsingfors, utanför Olympiaterminalen (där Silja Line lägger till ). [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Joo, om man är ute så fungerar det oftast. Jag är inte ute. Nu är jag på kryssning på Silja Symphony. Färjan jag jobbar på är på dockning. Åker...
TeliaSoneras 3G 900 MHz går tungt på Ålands hav. Cellen täcker troligen en stor del av Ålands hav och dessutom är ju färjorna uppkopplade över...
Furusund, ombord på M/S Silja Symphony. [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
I Norra länken, Stockholm. [IMG] [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Gränby Centrum, Uppsala. I en buss i stora rondellen utanför. [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Gävle central... Inomhus: [IMG] Utomhus: [IMG] Skickat från min Galaxy S7.
Furusund igår kväll på jobbet ( M/S Galaxy ). [IMG] [IMG] Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Mitt i Furusund ombord på jobbet. [IMG] [IMG] Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Bra fart i Långnäs, Åland. [IMG]
Bra fart i Mariehamn. Galaxy S7 med Svenskt abonnemang. [IMG] Masten syns till vänster. [IMG]
Furuviks tågstation inne i Upptåget. Galaxy S7. [IMG]
Fast vad hjälper wi-fi calling vid t.ex bilåkande eller utanför hemmet eller på andra platser utan wi-fi när täckningen sviker ? Nää, bättre...
Desto viktigare med ett seriöst utbyggt 4G nät, som t.ex Telia har, och det har dem inte bara i Sverige utan även i grannländerna i.o.m den fria...
Grattis till operatörsbytet! Finns en del störande saker med 3's nät som de inte verkar vilja ändra på, som pip i luren som du varit med om. Jag...
Smart detta av operatören med minst nät. I denna http://telekomidag.se/tre-forst-ut-med-wifi-samtal/ artikel ang wifisamtal så säger 3's VD:...
Bra fart som vanligt i Furusund. [IMG]
Instämmer :-) S5:an har blitt Turfmobil och sedan har jag grymt med tillbehör till den så det blev självklart att ha den till det. Har ersatt...
Det beror väl på vad hon ska ha det till ? Tänk på att fri roaming bara gäller abonnemang. För små datamängder (t.ex WhatsApp, Viber osv) kan det...
Både och. Kan testa det själv kom jag på, har en mobil som går att låsa mot vissa frekvenser, samt så har jag ju två zte mf910 som går att låsa på...
Nya Värtahamnen. Galaxy S7. Telia. [IMG]
Nya Värtahamnen. Galaxy S5 Neo. 3. [IMG]