Separate names with a comma.
När du skapar en ny händelse så kan du välja vilken kalender den ska hamna i. Väljer du din exchangekalender så synkas den automatiskt.
Har du flera kalendrar synkade? Du måste välja din exchangekalender när du skapar ny händelse för att den ska synkas.
Jag la precis in 1.6. Jag får inte market att fungera. Kommer till en websida med terms of service och kan inte komma vidare från den.
Jag går ner på knä och hyllar dig. Det fungerar precis som på tidigare versioner. Körde en reboot och det fungerar fortfarande. Tack
Kan det vara så att varje gång man bootar om så laddas emailklienten som ligger i rommen in? Vilket gör att den nya skrivs över?
Jag löste problemet genom att avinstallera email i Titanium, starts om telefonen och installera apk´n som finns i länken. Ska lägga in 1.4 nu och...
Jag får inte exchange att fungera. Ha läst runt lite och det verkar som fler har problem med detta. Konstigt att det fungerade i förra versionen....
Jag kommer dit också, men det är när man går vidare till nästa och den börjar söka kontoinfo så blir det fc. Jag wipade allt mellan versionerna....
Det fungerade hur bra som helst i v1.2 och 1.1.
La precis in v1.3. Jag kan inte aktivera mitt exchange mailkonto. Får FC hela tiden. Har provat att starta om. Tips? Grym rom i övrigt.
Om du trycker på widgeten så dycker din lista upp. Sen finns en penna uppe i högra hörnet. Tryck på den så kan du redigera din lista.