Separate names with a comma.
Fint att det funkade ! :) Nej, verkligen problem med kontrollerna på den gamla versionen. Tänkte att det måste ju finnas någon som fortsätter...
Ändrat. Finns på market nu för 30kr :(
Hejsan alla ägare till en rootad telefon! Har lite vanliga frågor om Rootning. Läste nu på x10's blogg (...
Hahahah! Nej ladda inte ner! Google kommer hacka din mobil! Detta var nog dagens!
Använd USB-sladden. MYCKET enklare. Följ bara instruktionerna. Gör allt direkt i datorn. http://kwaak3.googlecode.com/files/kwaak3_qr.png...
Undra hur ni inte får det att funka. Jag följde bara instruktionerna . * Download the kwaak3.apk from the download section and install it on...
Märkte att det var till 2.X . Men lägg till Kalmar eftersom x10 får 2.1 snart :)
Du verkar inte ha alla hästar hemma. Inställningar -> Om telefonen Efter senaste uppdateringen så är det följande : Fast programvara :...
Måste vara något SE kan fixa(?)
Jamen gud så jobbigt. Att dom ens kunde bygga en sådan här dålig telefon där växlingen mellan sidorna är knappt en halv sekund efter.
Samma sak för mig, jag ansluter till nätverket sen står det " Hämta IP-adress" en stund, sen står det misslyckas.
Longpress.
Ja det är nog bäst. Men det tar emot att tänka så, haha.
Hur bra är x10'an i förhållande till Samsung Galaxy S? Klarar x10'an av sånna här spel?
Första jag tänkte när var " Jävla skit. Inte ett B-spel till. " Men kunde inte sluta skratta när jag spelade det! Riktigt skoj :)
Sammanfattning av alla länkar och rykten om att x10 kan (inte) klara av Multitouch. All text är översatt från Google, så det är inget att whina...
Oj vad störigt. Gör bara en longpress.
Ingenting. Läs om.
Oj, vad störigt.. Gör bara en långpress.
Funkade finafisken med dessa inställningar på mitt live.se acc :)
Finns ingenting i papperskorgen. Skrev ett mail till SE & tänkte ringa imorgon.
Jag var inne på Sonyericsson.com och kollade min gamla sync innan jag uppdaterade telefonen och hade alla mina kontakter där, nu syncade jag min...
Ändrade lite inställningar och nu funkar det!
Läste lite på Swedroid's nyheter och såg denna nya Auto-Tune app, Micdroid. Har testat ettpar andra app's där man spelar in sin röst, men det...
När jag uppdaterade telefonen till .27 så "loggades mobilen ut" till startskärmen och fick slå in pinkoden igen....
Tro inte för mycket bara. Hade inte förvånat mig om Sony Ericsson redan jobbar på nya bättre telefoner som kommer släppas nu till vinter. Men så...
Hände mig också ettpar gånger..
Sony Erisson x10 <-- En mobil dom släppt som inte ens är i närheten av vad den kan klara av! - Några exempel på fördelar för användaren som...
Jo jag hängde med. Verkar vettigt det du skriver. Uppdateringen gjorde skärmen skarpare också, så den kan ju behöva mer.
Batteriföbrukning efter uppdateringen: Skärm: 88% <- Kan ju inte stämma? Mobilens viloläge: 6% Android-system: 3% Telefonen inaktiv: 2%...
Ska testa att uppdatera nu med SEUS & OTA. Update : Sony Ericcson X10i Obrandad med Halebop Abonnemang gick att uppdatera på SEUS. Valde att...
nu blir det hem och uppdatera! funkar inte SEUS så reparerar jag!
OTA update kommer under dagen för obrandade x10. dock sitter jag på jobbet nu och hoppas det funkar ota när jag är hemma. annars blir det är...
Precis när man skrivit ner alla apps man har & tänkte reparera. Får väl vänta då. Händer det inget tills ikväll så slänger jag den i väggen, hah.
Undrar detta också då Halebop går i Telias nät. Så antagligen borde vi med Helebop också få nya uppdateringen genom reparation?
Haha, hade aldrig gett mig på att skrapa & måla själv
Ja, jag är också riktigt nöjd med telefonen! Är bara irriterad över att den släpps sist till oss som inte har en operatörslåst telefon! Vi kan...
Flygplansläge! Eller Inställningar -> Trådlösa Styrenheter -> Mobila nätverk Och stäng av alternativen där.
Sitter med en X10i och har Halebop Hallå Surf Plus abonnemang. Testat både OTA & SEUS, men ingen update. Börjar bli smått irriterad nu!