Separate names with a comma.
Tror de byter själva mediaomvandlaren eller vad det heter. Men borde ju gå att byta tillbaka?
Priset är ju fantastiskt men du får ju kolla ordentligt vad det är för villkor. Att vara bunden till Telia i 24 månader är väl inget att snacka...
Ingen som vet! Kontakta kundtjänst och fråga om de vet eller kan skynda på det. Dotterns abonnemang startade 23/12 och har inte fått det. Men då...
Som flera av oss har konstaterat kommer nya kunder inte automatiskt in i nya systemet och har alltså inte tillgång till tjänsterna.
Jag har för mig att jag både fick SMS och epost när mitt abonnemang fick VoLTE.
Nej.
Åh f-n! Det hade jag ingen aning om! TACK! (Ogillar visserligen horisontellt läge här på Swedroid, men ibland får man väl bita ihop! :D )
I våra signaturer. Syns på dator-sida.
Under 18 får väl 6GB hos Vimla? (Precis som vi seniorer) Spelar rätt stor roll tycker jag!
Även för många av oss seniorer är de 3GB vi får lite i minsta laget (även om det går), medan någonstans 4-6 GB troligen passar en ganska stor...
Då var dubbelsurf-kampanjen igång, men dessvärre (som befarat) inte för lägsta nivån. I och med detta ändras/avslutas gamla kampanjen med 50 GB...
Håller tummarna för att dubbel surf även ska gälla lägsta abonnemanget då det är lite i snålaste laget hos Fello. Någon gång har det varit så men...
Ja så är är det hos mig också. eller rättare sagt det står 1000 kr per månad men bara fram till 28 februari. Men troligen har jag då ändå gjort av...
Kollade och korrigerade min post tämligen omgående.
Att alternativen finns i mobilens menyer betyder inte att det nödvändigtvis är aktivt. Jag har på min mobil länge haft alternativen trots att det...
Precis som det var för mig då! Det är ju jätte dåligt att de inte har med att man ska fylla i det under beställningen, eller om det nu inte tycker...
Haha! Inser man nu mitt totala ointresse tro? Inte illa att jag lyckats uppfatta det där med invigningen i alla fall.
Jag antar att du vid det här laget förstått att det börjar en dubbelsurf kampanj snart. Inom mindre än en vecka enligt det svar någon fick från...
[ATTACH] Jag får nu som annons här i forumet att Fello ska ha dubbel surf men den länk som finns där leder ingenstans och jag ser inget på Fellos...
Det verkar som din närhets-sensor är överkänslig eller skuggad på något vis. Är det något du ändrat sista tiden? Skärmskydd? Fodral? Smuts?
Alternativt: Gå in i Chrome, tre prickar öppet till höger, i menyn som öppnas kan du gå till nedladdadningar och får där också möjlighet att...
Prova att lång trycka på länken och se om det kanske kommer upp något val man kan göra
Just detta erbjudandet har funnits sen minst ett halvår tillbaka. Använder du någon tipslänk får du en extra månad med halva priset. Alltså...
Här i Värmland är inte storm i allmänhet ett lika stort problem som söderöver. Däremot har vi nu vatten som ligger på hårt packad is på gator och...
Ursäkta men vad svamlar du om? Finns inte VoLTE på abonnemanget (vilket det inte gör) spelar det väl för farao ingen roll vilken mobil hon har....
Det hjälper ju knappast när det redan har kommit ett antal svar (bland annat från dig) baserade på ursprungliga posten. Därav min kommentar. Och...
Ursäkta om jag ställde till det i funderingarna med min borttappade etta i datumet! Dotterns abonnemang är alltså drygt en månad gammalt, så...
Dottern har iphone 8. Men det är oväsentligt då det handlar om vad som finns på abonnemanget. Från mitt eget abonnemang vet jag att man inte...
Nej nu ser ser jag att jag skrev fel! Fattades en etta där som gjorde stor skillnad! 23/12 skulle det vara. Mitt eget abonnemang är från 1/8 och...
Dottern har haft sitt Fello sedan 23/2. Inget VoLTE (vilket spelar noll roll då det mest är ett surf-SIM och lite SMS:ande)
Inte smalare än den 19:9 jag har nu i alla fall. Gärna 18:9! Tycker inte om när textraderna blir för korta, och vill ju inte behöva ha jättelång...
Om du går in på personens profilsida och lång trycker på rutan vänner enligt min bild ska du få en lista med val. Antingen står det "sluta följa"...
Tack för detta! Jag har inte fått motsvarande epost så toppen att du berättade här! Installerat och verkar funka okej på min TV. Hoppas det funkar...
Jag vet att man kan använda annan app men jag använder Mi Fit tillsammans med mitt MiBand 5. Uppdaterade den häromdagen och då försvann "streak...
Kan ni logga in på Fellos Mina Sidor ikväll? Har varit lite väl mycket trassel med det senaste två eller så veckorna nu tycker jag.
Använder inte skärmskydd. Men har ingen dyr mobil.
Jag själv är ute efter i stort sett samma funktioner. Jag har Xiaomi MiBand 5 som funkar mycket bra för mig. Enkel och snabb laddning med...
Eller så får du sluta att göra annat innan du avslutar köpet. Är ju inte första gången. ;)
Nu finns det ju faktiskt kontantkort där man fyller på saldo utan att få hiskeligt dyra samtal. Dock inte hos Tre vilket ju denna tråd handlar om.
I och för sig sant. Men det är ju minst lika lätt eller lättare att slå av mobildata som att gå in och slå av roaming som man kanske ville ha på...