Separate names with a comma.
Skulle vara nice att jämföra med Silicon/M1 tror ARM är framtiden på "icke gaming-datorer" Om där inte kommer något revolutionerande men då...
Helt rätt och riktigt. Apple släppte stöd för sina mag-safe batteripack till iPhone (12 åtminstone) och fler vittnar om att batteripacket inte...
Ni som testar, hur lirar ARM-versionen av Win11 med native ARM-appar då? E: Adobe Photoshop och Lightroom Classic, vet inte om Premiere Pro finns...
Jag såg på mitt Google-konto telefonen (och ett helt gäng äldre telefoner) låg kvar som "Enheter" där. Jag plockade bort dem därifrån också....
Det var mest frågan som poppade upp att "verifiera ditt Google-konto" jag blev lite orolig över. Jag tryckte bara ok, och startsidan när jag...
Tack <3
Har en Android Galaxy s9+ som jag precis fått sålt men vet inte hur jag återställer den så den inte frågar efter "tidigare" inloggat konto på...
De flesta som dagligpendlar köper väl årskort? Om en reser hemmavid om semestrar och annat då också, annars går det kanske på ett ut. Om en reser...
Res andra dagar eller betala mer. 950:-? Jag betalade senast för två dagar sedan 9980:- (+20:- för ett nytt plastkort) för årskortet. 9980/12 =...
Jaa du, då får du pröjsa. Räkna med det blir dyrare och dyrare nästa år och framåt, så blir du inte besviken. Räkna med att du får betala det...
Jag gjorde jobbet åt dig. "Tis 14 sep 2021, 05:20 – 09:48, 2 klass Kan ej ombokas" tillbaka "Tor 16 sep 2021, 05:04 – 09:40, 2 klass Kan ej...
Hur ser priset ut en tisdagmorgon i mitten av september?
Du har rätt, det skulle bli ännu en flora av nya objektiv. Så sant.
Klart det är dyrare en söndag, fredagar också. För att inte tala om storhelger, midsommar/jul/nyttår/påsk och skollov. Det är tillgång/efterfrågan...
Spelar? på mobil? finns väl bara Tetris och Snake och sånt?
Apropå, att inte Canon satsar på en mellanformat-spegellös. Kompatibel med RF/EF-optik (med adapter och brännviddsförändringen då, ett 85mm "blir"...
Såsant. Men jag kan aldrig få samma crop-möjlighet på en 24MP som på min nuvarande 45MP. Det fokuseras för l i t e på upplösning. Jag hade gärna...
Ja, det har väl hur långt innan en bokar gissar jag. Vet jag köpt tågbiljett i automat någon gång på Malmö C till Sthlm och då har jag fått hosta...
Jeez.. jag bokade min t.o.r. Sthlm till Malmö i mars, bokade till den 28/6 och tillbaka den 8/7. Pris: 209:- (snälltåget - köpt via SJ.se)
Canon EOS R3 bekräftat 24MP sensor. The Canon EOS R3 will be 24mp, confirmed by EXIF data Nu är denna typ av kamerors sensorupplösning strax...
Detta är en "hur långt är ett snöre"-fråga. Vad har du för screen on time? Gör jag inget speciellt med min 12 PM så räcker en laddning i veckan...
Så sant. Du har rätt. Det går att smitta även som vaccinerad. Men att "Greta" och "Olof" åker till sommarstugan i Höör och skiter i sin dos två,...
Ja, det är ett förbaskat bra initiativ. "Papperslösa" smittar väl lika mycket som alla andra. När vi ändå är inne på det, när jag var inne på...
Spelade en del i Höör (och Stehag) när jag bodde i Eslöv för snart 25 år sedan. Fina minnen.
Varierar efter att ha upptäckt Lavazza eller vad det heter. Det röda paketet. Liiite dyrare, liiite starkare och väldigt god smak. Alternerar med...
Jag har fått båda, med just Pfizer, har inte känt av några biverkningar alls. Så har jag haft Covid också, utan symtom förra våren/sommaren....
Just nu, mig själv i ett mindre filmexperiment jag gjorde på stan härom dagen. Rätt tråkigt och inget undehållningsvärde direkt. Bara testade...
Då är det klart. Laddar dem nu ett par timmar, skall leka loss lite med dem ikväll. Köpte även en "Lightning to 3.5 mm Audio Jack" kabel (1.2 m)....
Jag beställde just ett par. Tror det blir svårt att få tag på dessa billigare än så här innan nästa gen. Däremot, då jag pysslar en del med...
Det råkade bli en Apple TV 4K Gen 2 (eller gen 6 hur en nu ser på det) Jädrans vad gött att ha alla streaming-tjänster under samma paraply....
Jag kör e-SIM utan problem, men har ganska ofta 5G-täckning och jäklars vad mycket varmare 12 PM blir på 5G-bandet. Inget konstigt egentligen,...
Vad skall vi svara på det? Förstår inte riktigt. Lämna in den hos Apple och be dem fixa om du inte är nöjd :p
Som sagt, efter @bernard 's svar igår har jag ändrat kraven. IEEE 802.11ax-e (Extended) på 6 GHz-frekvensen och WPA3-protokoll är ett m å s t e....
Tack för tips. Har den Wi-Fi 6E (IEEE 802.11ax-e på 6 GHz-frekvensen) och WPA3-protokoll?
Jag har väl ett 15-20 tal trådlösa enheter. Alla är inte kompatibla med Wi-Fi 6 dock, men kör trådat på det stationära så att säga. Men som...
Mest screen time som är intressant, det drar utan tvekan mest kräm. Jag laddar två gånger i veckan ungefär, ibland en gång bara, ibland kanske...
Då är det dags att uppgradera min Nighthawk 9000 med en som har bra Wi-Fi 6. Lägenhet, på runt 70 m2 så inga våningar och grejer alltså....
Jag avbeställde mina då i december eller när det nu var, men funderar på att köpa ett par nu. Dessa är väl gjorda för Apple lossless som de...
Löst. Jag sparkade igång min Gentoo-häck som inte uppdaterats på ett år haha, men ffmpeg funkade fint i CLI. Jäkla gui-skräp i MacOS haha. Tog...
Hittade inställning för automatisk title. Den hade jag missat, men jag verkar vara tvungen att lägga till alla filer en och en i kön. När jag gör...