Separate names with a comma.
Tack alla för svaren. Såg precis Marques brownlees review och han sålde precis in den. Ska bli skönt att lämna one x . Dags för Nexus igen :)...
Mm. Lutar åt den. Har one x idag.(med costum ROM) Tror ni jag kommer uppleva någon större skillnad ? ( borde iofs ligga som fråga i köpråd men...
Kameran verkar bra. Gissar att ni är nöjd med den. ?
Ni som har x5. Hur känns knapparna ? Läste att de kändes billiga. Hur upplever ni batteritiden?
Går det att justera ? (Med root)
Funderar på att köpa Nexus 5x men blir osäker på valet när jag läste om hur många som klagar på vibrationerna. Någon som jämfört med OnePlus one?...
Bästa deal, för mig, med Halebop rubbet. 269+160 för 6p(32GB) på Halebop.se eller för den billigare 5x(32GB) 269+170 på elgiganten. Bättre deal på...
Tror ni det kommer skilja i ROM utbud på z5 och z5 premium?
Ok,, tack för dina förtydliganden.
Om ni skulle väga fördelar mot nackdelar med Z5 och Nexus 6p vad skulle ni lista då? 3 Nyckelord rör väl mig. Flashar, tweaker och fotar mycket....
Hmm, Dumt att vara dumsnål. Mycket lutar åt Nexus 6p. Z5 verkar ju också vara vettig. Båda kör ju Qualcomm också.
Kirin = svårt att hitta AOSP ROM för P8 ?? Stämmer det? Källa " https://m.reddit.com/r/cyanogenmod/comments/3bvewj/huawei_p8_cyanogenmod/ " I...
Men 6p är ju schweine dyr... I varje fall om man vill ha minst 64 GB. Det kanske blir mer budget och visst är Huawei p8 bättre än OnePlus one?...
Det dröjer väl inte längre tills du jailbrakar :) Nävars, lycka till . Och tack samtliga. Over and out.. *Close*
Vi har inte haft en dialog på över ett år. Minns dig som en Androidoholic. Har du börjat gilla iPhone? Vad har hänt [emoji15] [emoji1]
Hehe ja såg det. Det finns så jäkla mycket modeller idag. Men Nexus 6p är ett säkert kort.
Blir en Nexus 6p. Kollade runt lite och 5.7 är stort men inte för stort. Sen är det en Nexus. Kommer förmodligen inte rota i början men när jag...
Hmm har Mate S massa bloats? Har aldrig kört EMUI heller.
Haha, jäklar. Har fan ingen koll längre . Det var enklare att välja förr med mindre val. Vill nog inte ha större skärm än 5.5. Specen på Mate S...
Har en oneplus one. Op går ut och jag ska byta operatör samt passa på att byta lur. Funderar på dessa Huawei Honor7 Huawei P8 Nexus 5x Nexus 6p...
Filma med cam fungerar inte . Löser det med appen open camera. Batteritiden är sämre i lolipop men touchen avsevärt bättre än tidigare.
Mobilen landar inom ett par dagar men har redan förberett filer för root =) Ni som kört OPO ett tag. Vilken kombination av rom och kernell är...
Såg i en review att homekey Button har en viss fördröjning. Källa : OnePlus One Review!: [MEDIA] Men detta har väl antingen med vilken Rom...
Jaa processing :)
Läste att det är problem med 4G banden hos tre. Kör ändå inte LTE så detta påverkar inte mig?
Beställde fre 26 Dec. Fortfarande status pending shipment :(
Min beställning har status pending shipment. Rekommenderar ni att jag häver köpet?
S4 mini tror jag kan få mer än 500 för. Kan kika lite på det. Jag finns i Uppsala.
S4 såld
Längtar till min oneplus... Hoppas den kommer snart. Kommer skriva här när jag har mina invites att dela ut
Trycket att vilja ha Invites verkar större på oneplus.net. Men när jag får mina invites kommer jag bara dela dem på swedroid.
Vit ej rootad. Svart rootad och flashad med Carbon. Har endast en original laddare. Ej hf eller kartong. Kvitto finns oklart om garanti...
Kommer såklart roota det första jag gör :)
Köpt idag. Tack @Friborg
Kolla inboxen :) hoppas en finns kvar Mvh R.
App som styr cpu och data off/on vid olika lägen. Tex Vid screen OFF eller vid vissa tidsintervaller men ej om vissa appar körs då ska data...
Jag har alltid rootat mina lurar. Men idag, kör S5 (G900f) har jag inte root. Jag har alltid gillat samsung för att de har varit så...
Testade nu men fick FC. Så jag antar nej. HDR är inte viktigt för mig. Kör en systemkamera för att konstruera riktig hdr. Hdr från mobil är...
Tja det är alltid kul att testa nytt. Hur den känns i handen är rätt viktigt. Där tycker jag att Sumsung inte har bäst betyg. Saknar hur min N4...
Den mobil som har störst ROMutbud och som gärna är lätt att roota och unroota. Finns det något toolkit som är bra ligger den mobilen bra i pipen....