Separate names with a comma.
Småsaker man kan känna sig så där fånigt nöjd över.
Tur man har finskt påbrå och därmed alltid bär kniv. För nu måste man fann säääära sig fram i timman med niven.
Verkligen. Klassiker!
För dig kanske. Men här, nej inte så skönt. 1 grad och snöblandat regn. Nästan det sämsta vädret sin finns.
Man måste väl få en bekräftelse till mail för att de ska hamna bland Now korten.
220? Det har man ju fått några gånger. Har även dragit i mig en 480, det var inte kul.
Hade du varit här så. Nu en kebabtallrik, två cheeseburgare och en halv pizza senare så känner jag mig mätt.
Snart,,,, KEBABTALLRIK.
Ok. Har aldrig lagt märke till detta tidigare.
:teeth: Med den här takten så ska jag få ut ca 50h av aktivt användande. Måste trimmat in batteriet bra.
Hepp! Nu gick den ned till 99.
Min batteriikon verkar ha hänt sig. Den står fortfarande 100%. Trots ca en halvtimmes musik och surfande.
Vad sjutton är det där? Påfyllning till bukakke?
På Clawfinger lyssnades det rätt mycket. Det var ju rätt kul med Just Ds "bootleg" EP klåfinger, som officiellt hette Vill ha allt...
F**K Ska hålla i internutbildning idag. Vaknar mer än en timme sent av att sambon är sur för att jag har inte bara stängt av mitt larm, jag har...
Men kom igeeeen. Det är ju inte i närheten av samma sak. Ägg äter jag, ja. Men inte det andra. Varför skulle man göra det? Varför skulle någon....
Jag har inga problem med bilder på ammande mammor. Jag ammades som liten, det är ganska naturligt. Mens är också naturligt, och som jag sade skall...
Men snälla, spela inte ut det kortet. Det är ju inte det det handlar om här. Har haft flera förhållanden och har en vuxen dotter, jag jobbar med...
Alltså på riktigt. Jag är inte pryd eller så, men , vissa samtalsämnen kanske kan tas i en egen tråd. Visst är det här sandlådan, men lite...
Jo. mest synd tycker jag att X Play inte har "riktig" klassning. Sony känner jag mig lite mätt på. Vill nog byta lur snart, i alla fall till...
Precis. Annars har den ju det man vill ha, inklusive IP klassning. Detta är första gången någonsin som jag överhuvudtaget funderat på en Samsung....
Grabbens X5 Pro som jag köpte här på forumet för en femhundring har gått hårt de senaste veckorna. Det spelas spel, kollas på youtube,...
QUICHE QUICHE QUICHE QUICHE QUICHE QUICHE[ATTACH] Alltså det här ordet "QUICHE" , , , , ,
Alltså What the F*** Tyckte jag kollade nyss,, jja kanske inte nyss men inte så jättelänge sedan, nu, redan sida 5 på Quiche!
Du menar god morgon!? Bara för att du ska sova nu så är det ju inte natt. o_O
Ja kanske det, enda jag kommer på är quich lorraine. Värmepumpshelvetet! Har strulat ett tag nu börjat blir orolig på riktigt att det ska vara...
Pepparkaka, Q,,,,
Alltså vem fan vill vill ha "Q"?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.icq.mobile.client
ICQ was the shit. Man började helt enkelt inte bara med MSN.
@Ascii Jo de där grekerna. Det e grejer det. Fast jag hade nog hoppat både Grekland och Turkiet nu. Själv blir det som vanligt, plus en vecka...
Doh! Ok , där ser man. Äldre, då föll jag på snöret. Abbet var tecknat i april 2014.
På riktigt? Skulle säga upp ett av mina abb hos 3. I luren för jag till svar att det är tre månaders uppsägningstid, men han skulle vara schysst...
Hallå eller! Precis det vill vi ha.
Ähhh, vafan. Missnöjd kan man ju inte vara. Nu blir det ett besök på restaurangen vi var igår. Middag nr 2!
Ähhh, vafan, lyckas man pricka in ett riktigt bottennapp till restaurang. Köttet åkte ut, de tjafsade, och när notan kommer förklarar de att de...
,,, :sealed:,,,,
Helt galet åskoväder här i Buenos Aires nu. Helt sjukt med blixtar o dunder. Störtregn en minut och sedan inget, men konstanta blixtar.
Sådärja.! 200 gr grillad biff med sallad. Ett grillspett med grönsaker och oxfilé. Nersköljt med en flaska (1liter) öl, samt 2 glas rödvin. Nu...
TV i Argentina. ALLT är dubbat. Utom Modern Family tydligen. Ligger och såsar på hotellrummet efter en dag i värmen. Poolhäng , galet god...