Separate names with a comma.
Jag kör med Ultimate Shield - Screen Protectors, Tempered Glass, Cases skal till min S10+ riktigt tunt skal som påminner mycket om PEEL om du...
Jag kontaktade @tooobe via PM tidigare idag men har ej fått någon återkoppling tillbaka så jag skickar dig och @mrfrozen PM strax :)
@Jimmy 76
Ne jag säljer absolut hellre båda direkt till samma person då det blir smidigare för mig :) Jag återkommer imorgon om det är ok.
Tyvärr blev jag kvar på jobbet tills nu. Jag hinner dessvärre inte väga paketet idag då jag har annat att fixa med. Innebär att jag inte kan posta...
Visst är det så som du säger att det är sämre hastigheter men du får det låta som det skulle vara dåliga hastigheter med Snapdragon vilket det...
Absolut gällande garantiärenden håller jag helt med dig :). Det stämmer, t.ex. erbjuder Wondamobile endast 12 månader garanti medan EU/Sverige är...
4G+ fungerar galant för mig med Tele2 och jag har absolut inte märkt av sämre stabilitet eller täckning med min S10+ SD855 jämfört med min gamla...
Kanon :). Absolut det gör vi, ha en bra kväll!
@Matte666 Noterat! :). Den ena Ubiquiti Amplifi HD är din om ingen lägger högre bud till imorgon kl 18:00. Skickar i god tid på tisdag så bör du...
Noterat :). Kör bud till imorgon kl 18:00 så skickar jag det på tisdag morgon.
Letar fortfarande och är mest intresserad av en S10 med SD855 :)
Jag får återkomma med besked imorgon efter jobbet efter jag vägt båda två nerpackade i kartong för att se vad den totala vikten blir och vad...
Tyvärr inte intressant :)
Noterat! Ska väga paketet imorgon och se ifall det går med skicka lätt. Om det går då kan jag gå med på budet :)
PM kommer snart :) ska laga klart maten bara :D
75g nerpackat i ett vadderat kuvert så blir 2 frimärken isåfall :)
Jsg ska ta och väga skalet nerpackat så återkommer jag om det är 1 eller 2 frimärken :)
Ubiquiti Amplifi HD - AC1750 Säljer två av våra Ubiquiti Amplifi HD - AC1750 routrar då behovet av tre inte längre finns. Båda är köpta via...
Tackar ;)
Tack så mycket :) har skickat PM.
Letar efter en Samsung Galaxy S10/S10e med Snapdragon 855. Telefonen ska vara i nyskick utan några repor eller skavanker. Kvitto, kartong med alla...
Söker efter en iPhone SE i fint skick utan några repor eller skavanker. Kartong med alla original tillbehör ska finnas och följa med vid affär....
Haha ne det märks och du har så rätt så :D Jag är helt grön när det gäller Odin :)
Tycker det är konstigt att det skiljer sig från telefon till telefon men men. Du kan köra in ASE6 via Odin :)
Hahaha kanske dags att byta linser snart :P Jo jag har ASE6 idag :)
Aha trodde @katho hade en med Snapdragon för såg att han lagt in ASE7 :D aja bara vänta då :)
Följde denna guide [ASE7] OFFICIAL STOCK FW-update (Odin) thread (04 Jun 19) GALAXY S10+ SM-G975F/DS
Skulle prova lägga in ASE7 uppdateringen på min S10+ med Odin men får FAIL! hela tiden efter jag tryckt på start. Vad gör jag för fel? @katho...
Tyvärr funkar inte vidvinkel i night mode men förhoppningsvis kommer det till version 1.6 :)
Ja jag har tyvärr inget bra svar om varför det skiljer sig mellan enheterna. Håller tummarna att uppdateringen dimper ner snart :)
Skumt som f*n att det skiljer sig fast det är SD855. Du kanske får ASE7 då den uppdateringen också innehåller maj månads säkerhetsuppdatering.
Jepp jag fick den sista maj så nu väntar jag på att uppdateringen ASE7 ska dyka upp :)
Maj här. [ATTACH]
För.
Jajjamen! :)
Magisk ;)
Ser bra ut! :)
Ja dom blir sjukt detaljrika och skarpa med dom justeringarna/inställningarna :)
Tyvärr funkar inte Cycle utan endast Long Press ifall man vill få fram vidvinkel :) Jepp jag har på HDR+ enchanted men har däremot stängt av RAW...