Separate names with a comma.
En USB-port (usb 2) skickar ut 5V och max 500mA...0,5 ampere alltså.
Prova S2-delen av forumet, vetja!
värt o värt. gå in på typ phonehouse och be on nytt kort bara...blir aktiverat på momangen.
Det är inte direkt raketvetenskap heller...
det finns en färdig version också, men betan är nyare och bättre.
swype (beta-versionen) är grymt bra!
Du menar att det är en ogenomtänkt app när man kikar lite djupare på den? Att skrapa på ytan är ju raka motsatsen.
Topicen borde vara "problem med att ansluta till datorn"...du har ju inte ens kommit så långt att du kunnat försöka föra över några filer.
har s3 t9?
Svaret på första frågan är både ja och nej. Och på andra frågan är svaret ja, man kan rensa alla spår av rootning....
Självklart har inte inställningarna för uppkopplingen via 3G nånting att göra med WiFi. Jag skulle tippa på att det har att göra med din router...
Det spelar ingen roll vad den kostar, det finns ingen telefon som out-of-the-box är lika bra som en rootad och rom:ad. Och så kommer det...
jag tror inte det blir nån större skillnad mot att köra med DSP Manager idag.
syncade med vad, kies?
min lur går som en dröm med MIUI. förstår mig inte på folk som behåller stock :)
DicePlayer fixar biffen...bara att fixa en utdelning på Windows-datorn och lägga till den som samba-server i DicePlayer.
Det är riktigt pissigt ljud ut ur telefonen till hörlurar, jämfört med en riktig hörlursförstärkare, men helt ok för att vara en telefon.
Jag har två S2:or och en S3:a framför mig, kör jag går jag in i LCD-testmenyn och jämför dem så är det inte särskilt stor skillnad alls mellan dem...
Ett sätt att lösa det på är att använda Tasker till att automatiskt toggla ljudlöst när man går in/ur kameraappen.
Nej, om det hade haft nåt med saken att göra hade det inte gått att stänga av det genom att sätta på ljudlöst.
Sätt telefonen på ljudlöst.
har man mobildata igång och kanske lite sämre 3g-täckning så gör det enorm skillnad att stänga av det. själv sträcker jag mig till att hela tiden...
Går att lösa genom att använda Tasker till att slå igång gpsen när man startar kameran.
Ptja, se det från den ljusa sidan - du slipper ju dras med en orootad telefon!
titaniumbackup fixar det mesta vad gäller appar, bilder o sånt är ju bara att kopiera över.
kör du med eller utan push? om utan, testa om det gör skillnad med det på.
Funkar som det ska för mig - tar inte många sekunder innan det är markerat som läst.
Jag är mest nöjd med ljudet med DSP Manager. Helt ok EQ med där också. Siyah låter inte lika bra, imo.
USB 2.0 är specat för upp till 500mA, medans 3.0 klarar att leverera 900mA. Så svaret på din fråga är ja.
inget fel hos mig iaf
Ja, det kan ju faktiskt vara fel på kortet ;)
Fast varför har man inte hemförsäkring med allrisktillägg, kan man ju fråga sig själv samtidigt då.
Det är lite smidigare att bara stoppa i ett nytt kort i kameran...tar ett par sekunder. Hur lång tid tar det att ladda upp 64GB över 3G? ;)
Ja, som sagt...det saknas ett enkelt sätt att göra det på ("långtryck...edit...icon" hade ju varit bra, som i andra launchers).
ta en ny. chansen att elektroniken inte blivit påverkad är minimal. även om den verkar ok nu så kommer den bli sämre allt eftersom. 500:- är ju...
Tyvärr är det ju inte enkelt att byta ikoner på enskilda appar...en funktion jag saknar i MIUIhome-launchern.
skaffa ett eye-fi-kort till kameran annars? :)
När det gäller bilder man tar med kameran så är det ju bara att välja minneskortet istället för telefonen i kamerainställningarna.
Läser man artikeln framgår det att SMHI är bäst med 56% träffsäkerhet, följt av yr.no på andra plats med 50%. Genomsnittet är 46% rätt, så i...
Man kan fortfarande välja bilder själv, även fast man också syncar.