Separate names with a comma.
Visst!Kännssom det är desingen som kostar de tusenlappar extra. Error i min hjärna just nu vilken ska man välja, om någon :/
Alla större butiker tycker jag borde kunna göra det. Kolla tillexempel G-STAR
Känner mig inte bekväm prata engelska [emoji12]
Är inne där nu hahaha [emoji23]
Sandlådan wins <3
Funkade här med :)
Säkert Tapatalk, testa citera detta inlägg
För dött här sen vi öppnade discord grupp :/
Haha mmm not sure about it [emoji23]
I love tea [emoji4]
Tycker aldrig det skulle varit värt med macbook om man bara körde windows på den :P
I'm dying :D
I love that [emoji23]
Lalalala suzuki in ur ass
När jag var mycket sjuk var det liten klunk varannan timme. Blev totalt ungefär 2 glas, 1 morgon 1 kvällen
Precis, en ninja är snabbare än vad nu än apple släpper [emoji23]
Tror apple jobbade på faceid medans touchid släpptes, och nu när de finslipat det är de redo stt lansera det. Bryr mig inte alls hur man betalar....
Kanske DickID vorre något? :D Undra hur det skulle se ut i butik XD
Jag tror på att de skiter i TouchID. Säger Apple att det är bäst så stämmer det ju. :) Om Apple skulle lyckats få till touchid på skörmen tror...
Mao ni Sverige kommer få Apple Pay i Sverige typ... aldrig? xD
Det kan hjälpa. Tog det när min mamma och pappa gick bort, kunde varken sova eller äta. Viktigt att du har personer att prata med, spec familjen....
Allting går om man bara vill, och det är vad denna kille bevisar. Bara kul bevisat att det visst finns plats för det för dessa som nekat det :)
Kan nog inte bli mycket bättre :)
Skulle blivit vansinnig
@dannejanne Jävligt snygg mobiltelefon indeed, men ännu snyggare ägare ;) ;)
3-4 sidor bak... [IMG]
Största nyheten är att @DuVetRobert kommer dyka upp på scen och sjunga "I will always love you" inför Tim Cook och resten av Apple crew [emoji4]
Lemme guess... Han undrade vad det var för något skit? xD
Älskar filmen Frozen :)
Körde själv från denna länk och laddade ner ISO, gick snabbt för mig utan problem :) http://macdrug.com/download-el-capitan-dmg-os-x-10-11-installer/
Inte alltid ett krav, faktiskt oftast inte, en säljare ska enbart vara duktig på att sälja så att bolaget går + i pengar. Det är möjligt att de...
Bara inom Sverige väl?
Simple but naughty [emoji6][emoji23]
Fan vad got det är med gurkvatten. En bit gurka i en vattenflaska :D
Haha no way! jag är för feg [emoji23]
Då får ni höra mig skrika på japanska
Hahahah :D
Ops i did it again hahahaah [emoji23][emoji23]
But first.. Let me take a selfie [emoji23][emoji23]