Separate names with a comma.
Scott Pilgrim vs the world! 10/10 Haha så jävla bra :D Länge sedan jag såg den så fick lov nu igen!
någon annan med telia som det felar för?
Haha been there, done that.. Varje gång man drog en streak på 15-30 så leavade hosten och bam, fuck you typ. Idag börjar det efterlängade...
antar att du skrev till htc? Kände på en polares lucka och den gick fan inte att få bort, medan på min kan en myra få bort den :S
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/SRIHbwoaX64" frameborder="0"...
fffuuuuuuuuu
ah-ah-ah-ah-ah-aaaaaaaaaaah. Länge sedan jag hörde någon klaga att någon program överhuvudtaget, drog mycket ram ;'D Antar att inte alla sitter på...
2011? ;'D Som funnits ute i... ett halvår?
Sökt lärlingsplats på en elfirma och fått sommarjobb hos ett annat företag. Bokat besök hos polaren som sitter i fängelse samt fixat det sista för...
Tänder.
Haha I know, jag var hög under hela jävla 2010 pga all bedövning jag fick. Men den rensningen dom gjorde ovan kunde man inte få bedövning för sa...
Fyfan. Åkte in till folktandvården imorse pga min visdomstand som håller på och stör.. Tog några bilder och allt såg okey ut som tur var, inget...
Devil - 10/10 Skön film som var nasty som fan ibland.
Skriv inte inlägg halv 1 om du är trött ^^ Han syftar ju uppenbarligen på sin N97. :)
ett tag sedan :D
oH FUCK ME
Joo jag har sagt det jag med.. Inte en chans att jag är vaken när dom skär ett snitt i mitt tandkött för att komma åt tanden, och sedan borrar dom...
okey tack, inte så farligt som jag hade trott.. Måste dit imorgon pga infektion, bara det besöket kostar väl ~600 >< Ganska säker på att...
Vad kostar det att dra ut en visdomstand? Någon som har någon aning?
Haha inte jag. The cola keeps me awake =D edit; klargöra "the cola" = den lagliga drycken. 2L av det så kan jag vara vaken i 48h lol ._.
Man kanske ska sova tro.
Jag ser en tvål,
Där ser man :/ Tråkigt att höra då jag aldrig under dessa 6 månader jag haft telefonen, fått höra att någon klagat på samtalskvalitén från min...
^this. :D Dom som bor längst ner har typ tidigast, sen ju högre upp man kommer ju senare har man etc etc etc.
Sanctum > all
Angående samtalskvalitén låter det som du fått ett måndagsexemplar, jag skulle ha bytt. Angående batteritiden finns det många tips du kan använda...
Inte i vår skola. :) Äg.
Du borde nog inte få ha lov om du stavar mig - mej. ._.
http://twitter.com/amilias/status/58421846760108032 What is this dont even.. så kall den kan bli :D Tar ca 1 sekund när jag kommit in i windows...
7-9sek här ^^,
Skoja inte. Setat på en hdd från typ 1940talet, tog ju fan 2minuter att starta windows och vänta på att antivirusprogrammet och msn skulle starta...
Så jävla skönt med en ssd samt att få rensa datorn :D 10-15 program ftw ^^
Lov från den 19/4 - 2/5 :D 12 dagar ftw. Jag tar igen det på sommaren :D Ledigheten dvs, jobbade 12h - 17 dagar irad i somras :D Episka pengar....
Har en känsla att den inte kmr i April.. :p
FRIDAY FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAY! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Var utan det i en vecka så lovar jag dig att det finns saker att göra..
1vecka utan internet and im baaaaaaaaaaaaack
Det har inte jag! Eller vänta, joo.. För hela landet har det.
Får ett sms utav Telia att våran uppkoppling ska nu fungera. Någon kabel utanför huset var tydligen trasig, yey tänker jag. Kommer hem, fungerar...
"harpoon him" hahahaha