Separate names with a comma.
Ska testa ansluta magnetdockan till vägguttaget. Har bara provat anslutningen till datorn, vilket inte fungera med överföring eller laddning.
Laddningen verkar inte fungera via magnetkontakten. Telefonen låg ansluten i går, men ladda inte. Istället minskade kvarvarande batteri mängd.
Har en IPhone 5, med vad jag tror är nanosim. Har precis köpt en Xperia Z1. Så nu verkar jag behöva behöva beställa ett mikrosim, eller...?
Har fått uppdateringen via plattan nu (4.2.1). Den är väl lite smidigare, annars har jag inte märkt av några större skillnader. Har inte haft...
Har fortfarande inte sett något eller kunnat hitta en nerladdning. Har ni andra lyckats?
Jag budade hem en TF300TG för 1800:- på Tradera för ett tag sen, och jag är jättenöjd. Köpte till tangentbords-docka, fodral och billaddare....
Hittar fortfarande ingenting. Har någon lyckats få ner och installerat den? Spelar produkt-koden in i detta? Eller släpps den samtidigt till...
Själv kombinerar jag med Chrome & Opera.
Har den kommit ut nu? Har en TF300TG som jag skulle vilja uppdatera...
Vad kör ni med för abonnemang (om ni inte kör via WIFI)?
Har ni hört något ifall Note 10.1 kommer få Jelly Bean?
Är det nån som vet om någon butik fått in den svarta med 3g? Den verkar inte finnas i lager nånstans & ingen kan svara på exakt när dom får in...
Väntar fortfarande otåligt...
Jo, det är klart. Den första såg mer välgjord ut. Som om den vore av aluminium/borstat stål, medans den sista såg mer plastig ut. Dock var båda...
Detta var också en snygg design, kanske lite mer plastig än den första dock... [IMG]
Så den laddar, oavsätt anslutning? Tyckte du sa att det stod i manualen att den inte gick att ladda så.
Snygg design på 2:an iallafall.
Den svarta är den samma som grå "deep grey". Wifi modellen vet jag inte om den släpps i Sverige.
Jag vet inte, det är en dansk återförsäljare. Många Svenska återförsäljare tar in tyska, rumänska m.m. mobiltelefoner och surfplattor. Men är det...
Är det någon som fått den svarta än? Samt har någon köpt tillbehör till sin nya Note 10.1? Edit: Kom också på att jag behöver fråga om att...
Skrivstil (igenkänning)?
Jag undrar ju självklart hur många som kommer använda pennan fullt ut, jag kommer nog själv använda plattan väldigt mycket utan penna. Precis så...
Det stämmer, men med vanliga Note kunde man köpa en hållare till pennan så det fick ungefär samma storlek som en vanlig bläckpenna. Så antingen...
Schyssta bilder... Jag har kollat runt lite & hittat att storleken mellan Tab 10.1, Tab 2 10.1 & Note 10.1 är ungefär det samma. Åtminstone på...
Ok, bra att veta. När du kopplar in den till datorn vad för anslutning blir det då? Masslagring?
Ok. Jag vet bara att i vissa lägen så laddar inte vanliga Note, men det är konstigt om det står i manualen att det inte ska gå. Det går ju att...
Kan det vara för att den blir en masslagringsenhet när den kopplas in i datorn? Dock kan jag på min vanliga note telefon ställa in vad som ska...
Några åteförsäljare importerar och säljer inte den svenska varianten av Note 10.1. Såg att den var en dansk återförsäljare, men det kanske är den...
Undrar om det är en svensk variant? Schysst, hur blir det på utomhus bilder? Nu är inte kameran nån direkt avgörande detalj.
Ja, din recension gjorde mej ju inte mer otålig ;-)
Tack för recensionen. Nu har jag fått svar av Cyberphoto, som får in den svarta i slutet av nästa vecka.
Ja, kollar man på leveransdatum står det mellan 20 augusti till 20 september, beroende på återförsäljare. Väntar på besked från Cyberphoto som...
Tack för mini-recensionen. Skärmen fungerar bra vid mörka partier? Synd bara att den Svarta Note 10.1 inte finns i lager nån stans. Hur tänkter...
Jag måste bara säga angående designen... Jag hoppas verkligen mobilen ser ut så här [IMG] Den vita designen var bara för ful. [IMG] Sen får man...
Jag har aldrig haft en surfplatta, men äger en Samsung Galaxy Note (mobiltelefon). Den har haft problem med sin skärm vid mörka partier i bilder...
Kul att höra. Jag antar att det är den vita med 16 gb & 3g...
Ropa upp er här när vi fått era plattor.
Finns Capdase Screenguard på Ebay bland annat. Sen tar CDON in också...
Grattis!!! Du får höra av dej när du testat. Dock verkar endast den vita kommit in denna vecka. Den svarta verkar komma först nästa vecka. Det...
Har beställt en Svart från Cyberphoto, så jag hoppas få mitt ex under nästa vecka. Hoppas den har samma mått som Galaxy Tab 10.1 (1 & 2), för då...