Separate names with a comma.
Vero verkar vara grejen sista veckan hos tatuerare och konstnärer har jag märkt. Själv hade jag inte hört talas om den förren häromveckan. Tiden...
Testat Flick Launcher? Har sett att du gillar Launchers :) Och den funkade riktigt bra för mig, dock i beta stadiet fortfarande tror jag så inte...
Beror som alltid på vad du uppskattar. Moto g5s plus är riktigt prisvärd, men du får leva med micro USB , LCD-skärm, lite tröttare processor och...
Jag För mig fungerar det absolut bäst med "dots", utan att använda Tesla unread. Tycker alltid det strulat lite med badges annars. Använder Nova,...
Google Now kan rätt bra svenska nu för tiden. Sätta alarm, ringa folk och googla går hur bra som helst tycker jag.
Svårslaget om man vill handla i Sverige och komma billigt undan. Har en själv och är mkt nöjd.
Jo, antar att det är så för nån som är kunnig ..
Spotify kan ju möjligen vara delar av familjekonton som säljs. Men Netflixkontona måste ju vara hackade eller skapade med stulna kort, hur skulle...
Ändå bra märkligt att folk e så dumma att de säljer sånt på Facebook.
Ser det här ibland på köp och säljsidor men det känns rätt tvivelaktigt. Hur funkar sånt egentligen, nån som vet? Personligen tycker jag det känns...
Tycker att Gboard börjar kännas riktigt bra. Har varit trogen Swift key i många år men landar nog i att Gboard blivit nya favoriten. För mig har...
Yes, antar att det var det. Både blåste och sög för kung och fosterland i hörlursuttaget :)
Fick ordning på det,men vet inte riktigt vad som gjorde susen. Startade om luren några ggr, petade med allt möjligt i hörlursuttaget, fipplade av...
Yes, testat att pilla lite men det verkar inte hjälpa.
Dotterns gamla 5s bråkar lite, den har fått för sig att hörlurar är inkopplade hela tiden och således hörs inget i högtalaren vid samtal. Omstart...
Tackar! Beställt å klart.
Någon som kan tänka sig att dela med sig av en studentrabatt eller liknande till gymgrossisten?
Råkar finnas nån annan logisk förklaring? Själv lyckades jag förtränga att frun ibland använde mitt konto för att spelas pokemon då ett av barnen...
Tack för tipset. Mende kontakter jag saknar finns inte med där heller, inte heller under "övriga kontakter". Märkligast är som sagt att de dyker...
Har ett märkligt problem. Några få av mina kontakter som jag vet finns sparade på min Gmail syns inte i kontaktlistan. De har funnits länge men...
Köpte mig en Flip 3 på cyber monday för 690 spänn, är riktigt imponerad av ljudet i den lilla. Rekommenderas absolut.
Installerade Metal för Facebook och hittade alla inställningar, dock fanns inget i nån filtrerad inkorg eller i skräpposten. Men däremot visade...
Medeelandeförfrågning är kollat, men vart hittar jag filtrerat?
Sista veckorna har jag haft en felaktig notis om ett oläst meddelande i messenger varje ggn jag öppnar Facebookappen och även Facebook i Chrome på...
Heads-up Notifications – Android-appar på Google Play Testa den här, vet att den funkade för mig när jag testade.
Skumt, kollade för en halvtimme sen, då va det 50% rabatt, men nu är det ordinarie pris igen.
Personligen hade jag skaffat en bra mobilhållare istället. Har själv pekskärm som standard och Android auto i bilen, men är Inte så imponerad....
Åkte testade lite, kom hem med ett par Urban ears Plattan 2 BT för 990 kr. Satt skönt å låter helt klart ok för dom pengarna. 30 timmars...
Har inte så mkt erfarenhet av hörlurar, men jag blev som sagt besviken på Philipsen jag köpte. Vet inte riktigt hur mkt svagt bakgrundsbrus man...
Under tusenlappen skrev jag i inlägget :) Men kan väl sträcka mig några hundra till kanske. Det jag främst eftersöker är egentligen att slippa det...
Hello! Söker tips på dugliga BT hörlurar, on ear eller over ear för, under tusenlappen. Skall användas till musik. Köpte mig ett par såna här...
Vill tro att i stort sett alla 10åringar kör smartphone idag, min barns vänner har uteslutande smartphones i den åldern. Tror snabbt man får...
Håller med föregående talare, Moto lurarna är riktigt bra. Har en Moto G5S Plus idag, och har tidigare haft en Moto G5 plus. Helnöjd med bägge,...
Här har du lite utförligare hur du går till väga https://swedroid.se/forum/threads/denna-app-aer-inte-tillgaenglig-i-ditt-land.135377/
Här har du lite mer tips å trix. https://swedroid.se/forum/forums/android-auto.376/
Testa å kör en vpn från annat land. Har förvisso ingen s8 men fick köra en vpn till Tyskland för å få det att funka.
Märker att det funkar med "Oreo dots", men inte med numrerade badges. Skumt, och irriterande, vill ju ha nummer...
Hello! Nån som vet varför jag inte får unread badges att lira med Nova Launcher Prime och fb messenger? Alla andra appar får badges, men inte...
Köpte en chromecast av DaeR, snabb kommunikation och den kom som utlovat. Inga konstigheter.
Låter helt ok. Skickar pm.