Separate names with a comma.
usch, hemska minnen Låg nyopererad på min 15-årsdag med ny moped hemma som var största intresset i hela livet då Hade en kombi-VHS med den...
Får man dela låtar med Hel utan att alla tror man röstar på SD? https://www.youtube.com/watch?v=DrgBGz6JyDA
Kan bara hålla med Utspelet M gjorde att berätta hur dyrt det är stärkte dessutom bara SD ännu mer
Jag har den billigaste modellen från Andersson (netonnet) Den är VÄRDELÖS. Jag är gammal byggare av billjud och kräks lite varje gång jag...
Ja, kanske lite udda för dom som är födda efter 1985. Ni andra har säkert varit alldeles för fulla till detta band, utan att era föräldrar...
Hemskt. Är som att se en skräckfilm på tv...
Känns lite som att ingen får göra något nu Dessutom stödröstar man på andra nästan vad man än väljer Har frågat denna fråga förr, på...
Jag undrar fortfarande vem, exakt vem, tyckte att det var en bra idé med blockpolitik?????
Den där verkar sjysst på pappret iaf
Skulle nog vilja påstå att väljarna generellt är betydligt större rasister än själva ledarna NEJ, ni som vill hugga. Det gäller inte alla. Det...
Roliga siffror, men faktiskt säger dom ingenting Det är 1.16% av rösterna räknade :cool:
Ja, precis. Vilket innebär att V får en jäkla makt. V kan sätta krav på vad dom vill, för att röd/gröna ska få regera. Dom kan mao komma med en...
Jag ogillar inte SD så extremt idag. Jag är mer rätt för vad som skulle hända om SD får mer makt Alla partier ljuger, har idioter som både...
Men MP då? Eller menar dom bara S när dom säger så i V kanske Noterbart för övrigt är F! som vill ha 4% och har 4.0% :ehm:
Jag förstår inte. Vad jag har hört så ska Vänsterpartiet inte samarbeta med några som tar ut vinster i välfärden. Jag har svårt att tro att dom...
Att rösta är lika självklart som att vilja ha ett jobb för mig. Finns liksom inget annat att välja på
Tur att ingen snackar politik idag
Inser att det är snuskigt. Men säger som @Ascii , man kan inte tänka på sånt. Man stöter på otroliga mänger farliga saker hela tiden som...
Okej då :o får väl åka till närmaste affär och inhandla den *host* :cool:
Jag inte så förtjust i skräck. Filmer som Saw gör så ont i kroppen att jag lika väl hade kunnat ställa upp under sågen på riktigt Däremot...
Tror tamejtusan jag har den på DVD i nån hög. Tack för tipset
Är det wrong turn som har bitar av inavel, gamla amerikanska rostiga jeepar typ? Eller är det Jeepers creapers eller va tusan den heter?
Börjar sent i morgon så jag öppnar en packe folköl och följer vakan
Att den drar mycket är lugnt, det ska inte vara primära pendlingsbilen Men service är väl värre med
Eller så har man bara haft jäkla skoj i gamla bilar förr!
Det var inte direkt tänkt som en hyllning om man säger så :p
Behöver tips om prissättning. Har en oanvänd Armani-kostym (kopia, china) Minns liksom inte vad den kostade ens när den köptes Den är ruskigt...
Finns mycket skoj jag skulle vilja länka men tror jag blir bannad då :cry:
Vill du ha klumpfot också? Jag har fler på lager :cool:
Kan inte hålla mig att länka, dagen till ära Eddie Meduza - Socialdemokraterna https://www.youtube.com/watch?v=P-HVOhn6bMQ
Jag tycker ju att en kanal som heter Music Television kanske skulle spela lite musik helt enkelt, som förr.
Haha. Ja Nu för tiden så får en gubbe som jag lyssna på VH1 Classic...
Fasen. Kan inte släppa tanken riktigt Denna vore nice (tog typ första bästa så vet inte så mycket om den)...
Ja precis. Kulturer har olika inställningar. Det är inte konstigare än att jag får frågan "är du muslim" rätt ofta, för jag äter nämligen inte...
Tack. Kanske smartare att vänta till våren.
Precis. Jag skulle verkligen inte ens vilja byta bort att "jag är svensk" oavsett var jag bor i världen. Jag tror faktiskt inte flyktingar från...
Är det någon som har erfarenhet av Bmw E38 ? Skulle vilja ha en riktig komfortsläde som andrabil
Väljer kostym till begravning. Roligare kan man fan ha
Snygg drain på slutet för övrigt. Har inte rört mobilen på två timmar.[IMG]
Jag har så galet tråkigt måste köpa mig en fiddy eller nåt. Köpa glädje. Köpa problem