Separate names with a comma.
Vore snällt om jag fick en invite :) Tack Svante :)
Jag är nöjd med min skärm men ska testa att jämföra och kanske lägga in annan rom om jag hinner..mycket jobb vid jul ;).
Jo jag tog korten med lägsta ljusstyrkorna på båda mobilerna och auto ljusstyrka var avstängd och energisparläget var avstängd också.
På bilderna ser den nya bättre ut men i IRL så är det tvärtom..om man jämför färgåtervinningen så är vitt, vit på min skärm och grå/gul på den...
Jag har mailat med Samsung och de sa att jag skulle lämna in min mobil på service så byter de skärm men bilderna visar felaktigt eftersom kameran...
Jo det har du nog rätt i. Jag hade auto vitbalans när jag tog korten. Både jag och min kompis tycker att min skärm ser bättre ut än den...
Jag ska ta några nya bilder på dagen när jag har tid. När vi köpte våra mobiler så såg båda lika ut ang. blåa nyansen. Så vi har nog vant oss vid...
Ang. LCD så läste jag här att det var brist på SAMOLED men vet inte om det stämmer. Trodde Samsung gjorde likadant som HTC. Sen ser min...
Jag kollade och det var exakt samma firmware på båda. Anovo hade uppdaterat den men när jag kollade i "status" så stog det exakt samma som min...
Hej! Jag har en Samsung Galaxy S och den är jag väldigt nöjd med, den bästa mobil jag haft! :) Men nu är det så här att min kompis hade...