Separate names with a comma.
Återigen, UPS är utan tvekan det sämsta transportföretaget..
0 borde vara det rätta antalet
Ja ni får ju enorma mängder med snö i Skåne också...
Tar den så bra bilder med dagens mått mätt?
こんにちは
Vädret här just nu... :P [ATTACH]
Japp, men håller med @eastbound att den är enkel att ignorera
Förr kunde man gå in på Reddit under kategorin populärt och se massa roliga och intressanta saker, men nu är 99% av allt innehåll kopplat till...
Folkets rättigheter i samhället heter gruppen, du får gå in och fråga.
Hahaha, hittad i en grupp full med konspirationsteorier [ATTACH]
Halsen har klarat sig bra, än så länge iaf...
Snörvlig och febrig... :(
[ATTACH]
Allt som inte är oled är LCD, men Samsung väljer att kalla det QLED och LG QNED.
QLED är bara en vanlig LCD med en fancy namn, så Japp det kan du
Skämt o sido så är jag väldigt nöjd med min vanliga S23, enda som krånglar är att den börjat glappa lite i usb-porten. Trodde först det var kabeln...
Köpte två, en privat och en för jobbet :cool:
HAHAHA det var väl ingen som trodde det?
Kan kännas som lite för mycket att begära då allt kan hända på vägen och om paket inte dyker upp på förväntad tid så kommer kunden bara bli irriterad.
Aha var det senaste generationen som kom i år? Deras är 1st gen, årsmodell 2017 tror jag.
Ok Mor o far har en, visserligen rikligt utrustad och med 190hk bensin motorn och jag upplever den som en trevlig bil att köra och åka i. Går...
Kanske Skoda Kodiaq, om det nu är en SUV som är intressant?
Hmm, nja tror icke det. Ska sova på saken :)
If you know, you know
Nu händer det greker i Israel,
Nej, alltid nakenfis såklart
Att dammsuga innan kan vara en dålig ide då det kan sprida mer damm i luften som yr runt och lägger sig på skärmen. Jag har fått ganska bra rutin...
Det ultimata för en sann prepper https://www.hemnet.se/bostad/gard-vindelns-kommun-amsele-flygbas-21410291
Är cleartype på eller av nu?
IMDb: Movies & TV Shows
Det var med största sannolikhet chroma subsampling Chroma Subsampling: 4:4:4 vs 4:2:2 vs 4:2:0
Blev text bättre?
@jnsson Har du ändrat till 444 eller RGB på skärmen?
Tysk ingenjörskonst :P Nästa bil tror jag blir något Japansk
Den behövdes inte så mycket, bara för att knacka ur drivaxeln och få loss bromsskivan :)
Bara gått 11 tusen mil så det känns lite väl tidigt kan man tycka.
Men jag tror det mest beror på att du kör 422 faktiskt.
Ändra till RGB eller 444, det gör du i Nvidias kontrollpanel, under ändra upplösning
Har du provat att experimentera med cleartype i Windows? Edit: Kolla även så att skärmen körs i RGB eller YCBCr 444 och inte ex 422 eller 420