Separate names with a comma.
Vi avslutar kl 18 idag så kan den hämtas idag eller så skickas den imorn. Noterat! Vi avslutar kl 18 idag så kan den hämtas idag eller så...
Sålde en telefon till Roshag. Allt gick mycket smidigt och trevligt till! Rekommenderas varmt!
Bud på 7000 kr med avhämtning från @zipps
Sänker priset till 7500 kr inkl frakt. Annars får den gå till Tradera.
Upplands Väsby strax norr om Stockholm. Kan skickas utan problem. Se min vägg för omdömen, har blivit en del sådana :)
Har en svart Samsung S21 Ultra 12/256GB i NYSKICK som ska säljas. Har varit hos Samsung servicepoint för en månad sen för skärmbyte, då bytte dom...
Tack vännen! @Redhawk1234 Du har PM
Finns det nått bud på Airpods Pro? Hur mycket är dom använda?
@bernard du har väl en grön?
Sålde en telefon till Nimren. Allt gick smidigt och trevligt till. Rekommenderas!
@Menno
12 Pro Max har en bra kamera men är minst ett snäpp sämre än 13 Pro Max. Några delar av kameran har förbättrats kraftigt i 13 Pro Max, tex makro,...
Om nån vecka bör Google släppa sin Pixel 6/6 Pro som lär ha riktigt bra point and shoot läge. Annars kanske IPhone 13 Pro om du kan leva med IPhone.
IPhone 13 Pro Max :cool: [ATTACH]
Spigen till Iphone 12 Pro Max sålda till @Madmaxzz
Säljer 2 st oöppnade förpackningar av Spigen Glastr EZ Fit glasskärmskydd till IPhone 12 Pro Max. Det är 2 st i varje förpackning. Grymt bra...
Köpte denna och rekommenderar dessa varmt. Enkelt och sätta dit och är perfekt i storleken. Och det viktigaste, skönt glid!...
Bra poäng! Då kan det bli en tvist helt klart där ord står mot ord. Tradera har helt klart gjort det säkert för köparen i såna här fall men...
Om mailet kommer från Tradera och det står att varan är betald så stämmer det. Pengarna går dock via Tradera så det tar 1-2 vardagar innan dom...
Gillar färgen. Det blir finfint! Jag är så j*kla tråkig när det gäller färger så kör alltid i princip på den gråsvarta. Ja du har rätt,...
Alltid (tråkig) svart :cool: Du?
En Iphone 13 Pro Max 256GB beställd och klar kl 14.01. Nu är det bara hålla tummarna att man får den nästa fredag. Och börja jaga tillbehör :)
Ja det gäller.
Köpte en telefon av Jimmy! Kommunikation och konversation i världsklass. Telefonen i beskrivet skick. Går inte vara annat än nöjd! Rekommenderas!
På mina 2 senaste telefoner med böjda skärmar så har jag kört med en plastfilm från Mediamarkt. Det sitter bra, passar bra med skal och skyddar...
Har lämnat in några telefoner (2-3 st) iaf utan kvitto hos Samsung Service Point i Kista (Stockholm). Dom ska kunna se när telefonen är köpt. Men...
Letar efter en S21 Ultra i fint skick. Färg helst svart men är inte livsviktigt. Kvitto ska finnas med. Kan slänga in en Iphone 12 64GB i...
Såld till @bradar
Bengan, du har PM :)
Har en svart MI 11 Ultra 12/256GB i nyskick. Kvitto ingår från Tradingschenzen. Global ROM är inlagd och fungerar kanon. Telefonen är i kanonskick...
Sålde en Airtag till ruf0ns. Trevlig person och en smidig affär! Rekommenderas!
[ATTACH] [ATTACH]
Det stod väl FBA på robotdammsugaren?
Är grymt med min svarta. Gör inte telefonen större och är skön och hålla i. Bästa skalet jag provat till 11 Ultra. Hojtar till när den vita har...
Råkade beställa en vit först till min svarta Ultra. Den fastnade hos tullen fick jag sms om igår. Beställde en svart en dag senare än den vita när...
Finns inte på Amazon tyvärr. Beställde från deras egna webshop. Ultimate Thin Case for Xiaomi Mi 11 Ultra
Tack men avvaktar lite. Har beställt ett Ultimate Shield som ska vara tunn. Det borde komma närsomhelst bara Postmord får lite fart.
Har haft Huawei, kommer dock senast från en Samsung. Tycker inte det var svårt och vänja sig. Dock så har jag större problem och hitta ett tunt...
Du har fått samma förslag redan så jag rekommederar en SE 2020 som borde bli kanon!
Självklart är fotografen viktig. Men du kan inte trolla med dålig hårdvara. Så hellre bra hårdvara med bra mjukvara (Pixel) och en medioker...