Separate names with a comma.
Fick mina tre skal från neTimes.com idag. Det svarta silikonskalet tyckte jag inte alls om, var inte heller särskilt snyggt på en silvrig Arc. Det...
Tror dock där är lite fördröjning från det att skärmen släcks. Vill minnas att det var ~30 sek på min gamla Blade men vet inte hur det är på...
Var ju förvånansvärt bra respons från supporten där tycker jag. Får hoppas det kommer en uppdatering snart då om de själva upplever samma sak
Det håller jag absolut med om, det är VÄLDIGT mycket daltande kring sådana frågor. Men där anser jag att svenska straff är alldeles för låga rent...
Jag bor i Malmö och vet hur det är, det förekommer och det är fanimej sorgligt att de som vi normalt anser som samhällets 'hjältar' ska behöva bli...
+ 1, rekommenderas
Låsskärmen är som sagt inte gjort för att visa vad som finns på hemskärmen utan för att visa viss info så som klocka, alarm, batterinivå (när den...
Har haft väldigt bra batteritid igår och idag. Verkar inte vara några processer som hindrar processorn från att gå ner i deep sleep nu
Kan Posten i Stockholm sluta fira påsk och skicka mitt paket till Malmö någon gång!
Hur menar du? Är det en annan bakgrundsbild på låsskärmen än på hemskärmen? Widgets kan man inte ha på standard låsskärm, dock finns den...
Men det där visar väl inte att de är mer intelligenta än andra folkslag? Det kan ju till exempel betyda att de har flera hundra år långa...
Jag tycker original flyter på så bra att jag inte vill byta trots att jag bara använder tre skärmar. Sen är ju appdrawern grym! Men vill du byta...
Kaoz :teeth:
Det vet jag inte, har som sagt bara använt det för lite genvägar innan. Vet inte om den där pop up-funktionen där man ser en preview av programmet...
Om det ändå vore så väl att det var jag :D nej det är karaktären Johnny Drama från TV-serien Entourage :) Men nu, back to topic!
Borde nog sova nu.. Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Så heter en ja! Har för mig att när jag körde det för länge sen buggade det rejält men det skadar ju inte att testa nu Sent from my Xperia Arc...
Söker en dock-applikation/program till Windows 7 som har samma funktioner som den i Mac OSX. Kör just nu med RocketDock men använder den bara till...
Fräcka färger, 8/10 :)
Jag är inte särskilt kräsen men tycker ljudet är bra. Kör bara Spotify och använder det medföljande headsetet men det har räckt än så länge. Har...
[IMG] Har bara Snowstorm och en massa SE-widgets, inte mycket kul här :D
Ja det låter ju onekligen konstigt. Kanske är ännu ett mjukvaruproblem med kameran som man får hoppas SE kan lösa med en uppdatering.
Rent logiskt borde det räcka att man tvingar en stängning av den appen/processen man tror är problemet. Har varit som dag och natt igår och...
Tror det är högsta/lägsta temperatur som du själv sa :) Måste säga att Eminem är sjukt bra, speciellt när man lirar BC2
Win7-tema och Rainmeterklockan? :teeth:
Varför prenumerera när man kan ha lösnummer? :teeth: Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Ser dig lite då och då, men har blivit mindre frekvent senaste tiden får jag för mig.. Hur som blir det 6/10 :) Sent from my Xperia Arc using...
Nejdå ;) Står även Posten still under påsken? Mitt paket har legat i Stockholm i två dagar nu Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Gief väggpapper, rainmeter skin och dock? :D Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Så är det kanske men jag litar på NE och anser därför att det är en längdenhet :) Men nog med OT nu! Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Det samma! Förresten, grattis DH :D
Nej, bara en längdenhet - http://www.ne.se/ljus%C3%A5r
Ja kollade igår så kommer inte ihåg de exakta siffrorna, men vet att CPU-läget inte alls stämde överens med hur länge telefonen faktiskt varit...
Jag vill klaga på alla som inte vet att ljusår inte är en tidsenhet utan en längdenhet. Nä skämt åsido :D måste faktiskt få klaga av mig lite...
Jepp, tog ut det första dagen när jag skulle föra över lite saker från mitt gamla minneskort. Så kan du göra en återställning, eller helt och...
Minneskortet går naturligtvis att ta ut. Har du povat att göra en återställning, helst i SEUS?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Testade batteritricket för några dagar sedan och har sedan dess inte klarat mig 12h på en laddning....
Ja löste sig för mig med under gårdagen, var tydligen bara Tre som hade problem Sent from my Xperia Arc using Tapatalk