Separate names with a comma.
1: Stock / Android One 2: Oxygen OS 3: One UI
Ja One UI har Samsung verkligen lyckats med :) utan tvekan en av mina topp tre UI favoriter.
Sålde min Google Pixel 3 XL idag faktiskt :cool: Kan inte påstå att jag saknar den. Inte än iallafall ;) Stora anledningen till att jag körde med...
Bauhaus såg också trevligt ut :) gillar dock när det är cleant.
@kissidor @Menno Nu har jag tagit bort de gamla fingeravtrycken samt rensat all cache på mobilen. Registrerade sedan fyra nya fingeravtryck och...
:) [ATTACH]
Ska testa lägga in fyra nya fingeravtryck och rensa all cache så får jag se om det blir någon skillnad :)
Tänkte lägga in fyra nya fingeravtryck sen kan jag återkoppla :D
Fick den via Galaxy Store :)
@Menno Nu fick jag uppdateringen :) [ATTACH]
Nopz ingen uppdatering här eller något i Samsung Members appen.
Skicka gärna en skärmdump på uppdateringen samt dens innehåll :)
Självklart. Vad vill du att jag gör för test :)
Bytte bort min S10+ med Exynos igår :)
Kör med ett Whitestone Dome skärmskydd. På baksidan har jag ett dbrand black camo och växlar med ett Spigen Thin Fit och Liquid Air skal :)
Håller helt och hållet med. Batteritiden är så mycket bättre på SD855 än med Exynos :)
Det har jag självklart gjort men känns ändå som att fingeravtrycksläsaren går på dagsform/feeling :cool:
Fingeravtrycksläsaren är verkligen lotto enligt min upplevelse. Vissa stunder fungerar den klockrent medans ibland tar det allt mellan 3-5 försök...
Gjorde en bytesaffär med @Jimmy 76 utan några konstigheter. Allt var i överenskommet skick och mycket väl paketerat. En av dom trevligaste att ha...
138,31 mbit/s :). Har inte haft några problem alls med att surfa/streama för att hastigheten skulle vara för låg.
Aha ok :) jag fick inget SYNERGY bling bling märke på min kartong :P
Köpte du den vita eller svarta? :)
Jag tycker inte den uppfyller mina kriterier. Den är alldeles för långsam och fungerar från och till helt random. Har läst att Samsung snart ska...
Det har varit så för mig ibland också så jag har slutat använda fingeravtrycksläsaren då den är värdelös.
Tråkig start men håller tummarna att det löser sig asap :) Har positivt första intryck av Wondas kundservice efter varit i kontakt med dom.
Ja absolut det står så men som på Nordea så kan jag öppna upp mitt kort i 60 minuter för exakt alla internetköp :)
Du har ingen sådan knapp via din internetbank som Nordea har där du kan öppna ditt betalkort för alla internetköp?
Skumt! Vad har du för bank?
Du gör inte så mycket med din telefon i och med att du får batteriet att räcka i 3 dygn? :). Jag upplever mindre input-lag med SD855 än Exynos....
Väljer alla dagar i veckan en S10+ med SD855 än Exynos. Läser du tråden från början så kanske du får en förståelse varför.
[ATTACH]
Sålde en Samsung Galaxy Watch 42mm till @Mhisha. Fick snabbt betalning via Swish. Trevlig kontakt. Bra återkoppling när paketet anlänt. Smidig...
Nopz det är fortfarande ASC8
@Menno @night77 Gött gubbar då har ni något att se framemot på onsdag :D
Låter vettigt :) Tack för infon!
Det har varit lite blandat med 4G/+ beroende på vart jag rört mig. Det skumma är att när jag gjorde hastighetstestet och fick 97,27mbit/s så hade...
Data har jag gott om på abonnemanget så det är inga problem :D ska bara påminna mig själv när jag är i ett nytt område :)
Då är det inte placebo bara hehe. Jajjamen det var dom. Första gången jag gjorde hastighetstestet på mobilen var det också på ett helt annat...
5. Märkte inte av någon skillnad gällande laddningstiden på SD855 vs Exynos däremot tyckte jag att Exynos var betydligt varmare under laddningen...
Har Whitestone Dome på min S10+ och jag har inte haft några problem med det sedan jag monterade dit skyddet.