Separate names with a comma.
Hej Bjuder 2300:-
Har ett par Jaybird Tarah Pro idag men är pepp på dessa. Saknar smidigheten med mina airpods men vill ha ljudet från ett par Jaybird och då vekar...
Hehe har fortfarande kvar mitt presentkort på 250kr som jag fick när Webhallens sida failade under 6T
Misstänker att det är review units som har extra saker med i lådan. Har för mig att det varit liknande tidigare år dock en hög med skal osv.. vi...
Hej tänkte ge ett lite trevligare svar än @Ara.. Jag köpte dbrand vid årsskiftet och fick betala ca 100kr extra med alla avgifter från posten....
Gaaah jag hänger på tok för mycket på detta forum.. Google Pixel 3 - släpps 9:e oktober 2018 @Marmbrandt var det..
¯\_(ツ)_/¯ men som sagt finns någon i pixel-3/XL so gjorde exakt detta.. oklart vem dock :)
Körde Fi i Sverige från USA that is
Aha, det finns en tråd om någon lirare som körde Fi på pixeln.. dock osäkert på om det var i "var kan man köpa" eller en egen tråd..
Var ska man köpa Pixel 3? @bernard har beställt.
Sorry helt insnöad på kameran. Absolut allt detta skiljer. Tycker dock skillnaden mellan kameran är svårast att få något grepp om. Alla har testat...
Har också försökt rota i det.. Om jag förstått det hela rätt så är den största skillnaden i zoomen?
Du kommer bli nöjd. Sjukt nöjd med mina och även alla polare som köpt är också galet nöjda.
Testat Sonyn nu på min iphone x. Netflix inga problem, youtube en liten liten lagg faktiskt. Men vet inte om det har med filmerna mer än...
Ska även tillägga att Sony är bekvämare.. finns en anledning till att min fru tagit över mina Beats och jag använder Sonys :D
Har iPhone X för tillfället. Kan testa sen. Har Beats hemma men Sony är på jobbet men kan kolla i morgon.
Har både xm3 och studio3. Sony är utan tvekan bäst av de två när det kommer till brusreducering och inställningsmöjligheter i sony-appen. That...
Ah, ja jag gör mycket utlägg i mitt jobb.
That said gillar Amex SAS EuroBonus för poäng och resor.
Själva expensar jag rätt mycket så kreditkort är ett krav tyvärr.
Kör amex själv. Fungerar sådär. Först måste stället ta Amex sedan Apple pay har slutat försöka faktiskt. Vet att det fungerar på ica och iZettle...
@maRRtin köpte en pixel 3 av mig. Snabb på att svara och betalade med swish. Rekommenderas som köpare! Mvh Erik
Såld till @maRRtin
Noterat!
@sydsyd dragit tillbaka bud. Mvh Erik
Noterat
Köpte hem en vit 64Gb pixel 3 från Tyskland men känner att jag inte orkar lämna iOS för tillfället. Den är uthämtad från Vodafone 20190301 (kvitto...
Är på väg att hämta ut min nu :D
De måste ju då erbjuda möjligheten att laga/byta ut enheter som krånglar? Något som inte varit självklart tidigare men nu verkar vara lättare om...
Kan det vara så att de gör sig redo för att släppa telefonerna i Sverige? Känns som en klar förändring i attityd.
Beställde en från Ebay. Oöppnad. Är på väg 500€ inkl frakt. Får se om den kommer fram och att det är en mobil i paketet :D
Om du frångår 855 så har du ju pixel 3XL? Börjar krypa ner i pris på Amazon.de Ebay.
God damn @livinl0ud sjukt snabbt! @Timpppa om @livinl0ud mot förmodan skulle misslyckas med att betala 250kr så står jag i kö
Beställde en på Mediamarkt vid jobbet för att hämta ut idag.. nu måste jag åka iväg idag och kommer inte kunna hämta ut den ödet vill att jag ska...
Det kliar helt klart i fingrarna dock har jag ett delikat problem att jag inte längre äger en PC haha jobb och privat är Mac nu vilket gör min...
Verkar onekligen lovande.. Custom ROMs availability
Så det går att låsa upp bootloader? Sett att det finns en del trevliga rom för mi8 så då bör det ju komma till mi9 I guess.. det är så vansinnigt...
Tänker lite samma.. hur är utveckling-scenen? Xiaomi svåra som Samsung eller mer oneplus? Mjukvaran känns lite stökig så hade varit nice att...
Har nog aldrig velat såhär mycket med en mobil. Har förbokat den på Mediamarkt och kan nog hämta ut den i morgon. MEN sitter på en iPhone X idag...
Ok!