Separate names with a comma.
Jag har haft "wallet passes" rätt många år och tycker den fungerar tillräckligt bra för mig....
Fello har inga kontantkort. Halebop är också ett väl inarbetat varumärke till skillnad mot Fello. Om Telia bestämmer sig för att slimma är det nog...
Lågt pris = fynd. Enkelt! Är en vara inte felprisad är det ju egentligen bättre då det ökar chansen att varan faktiskt ska gå att köpa.
Tyvärr får jag upp hela dokumentet i en inte särskilt mobilvänlig version. Kanske något som kommer att ändras? QR-koden är i alla fall tydlig....
Hur smidigt som helst att skaffa "passet" och lysande att ha det lättåtkomligt i Kivra. Behöver inte ens logga in bara man har gett klartecken att...
Dags att börja pyssla med makramegarn som det tipsades och om någon gång i våras men som inte Swedroidare i allmänhetv verkadebli så entusiastiska...
Förstår inte hur du skulle kunna bli hackad av detta. Spammad däremot kanske.
Vi får "agree to disagree". Jag reser en del utom EU så jag måste ha pass. Men också en hel del inom EU och tycker det är jätteskönt att slippa ha...
Meningslös är väl att ta i. Det är ju bra mycket behändigare att ha ha ett nationellt id-kort när stoppade plånboken att ha passet med sig. Jag...
Nej det har du inte. Det du har rätt till är att slippa ha kostnader för den felaktiga varan. Om det genuint är så att du inte har skrivare eller...
I och för sig sant. Men det är vi som sätter dem på pottkanten genom att som hökar försöka utnyttja deras misstag.
Du missförstår fortfarande vilken produkt vi pratar om.
På en väggklocka?? Nu missförstod du nog något.
Åh, den med matematik skulle jag verkligen vilja ha men skulle bli väldigt förvånad om den faktiskt kommer! Beställde i alla fall.
Skulle tro att det som avsågs var det kort vissa regioner använt vid vaccination. Det som nämnts tidigare och bara handlade om att hålla ordning...
Priserna var låga i jämförelse med samma tjänst hos andra operatörer. Att tjänsten sedan inte är ett bra val är en annan femma.
Kanske inte så märkligt då de gamla priserna var VÄLDIGT låga. Men ändå självklart en försämring.
Var det detta? (22 kr var det visst) https://www.amazon.se/gp/product/B08V1DK8P5/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1 Har bara spänt...
Jag kan faktiskt inte komma på något som jag gått och grämt mig jättemycket över. Visst har jag svurit till ibland, men för det mesta kommit fram...
Tack för varningen! Funderar fram och tillbaka på på att köpa elcykel och då då är det ju värdefullt att få ta del av erfarenheter som denna.
Jag känner inte igen just det modemet men Telia brukade inte låsa sina modem av liknande typ då för sisådär 5 år sedan (som du gissar på)
Men alltså, vi är mindre än två veckor från 1 juli. Är det verkligen så angeläget att få detta "i förtid"? Som någon var inne på är det ju...
Jag tittade på dem men den som jag var intresserad av av hade inte hel botten så att säga. Inga problem på gasspis men på hell är det inte så bra...
Testade med privat fönster förut men det hjälpte inte. Har rensat kakor så nu är det som jag vill ha det. Den dag det är dags att beställa (inte...
En liten undran runt Fellos banner här i Swedroid. I själva bannern står det erbjudande som gäller när man inte använder tipslänk. Men när jag...
Ja men det är väl härligt. Då kan den som inte intresserad av sånt sluta läsa och dra vidare. Skönt att inte "behöva" ha koll tycker jag. Men det...
Någon storfyndare är jag väl inte men lite trevligheter blir det i alla fall då och då. för 12 kr kunde ju örtkitet på läggas med en annan grej...
Detta inlägg hade i stort sett kunnat varit skrivet av mig! Nu råkar jag ha så tur att det för närvarande en jättebra gubbe som kör ut i mitt...
Folk som gör så (alltså skickar meddelanden) borde rapporteras och bannas. Fruktansvärt dålig stil!
Jag har betalat ganska många 29 kr frakter. Skulle jag ligga ganska nära gränsen kan jag lägga på kaffefilter, tandborstar eller liknande som jag...
När man köper kökshanddukar av usel kvalitet men till lågt pris (5 för 12 kr) kan man bli lite kreativ. [ATTACH]
Ni som skriver i era signaturer att man får 5 månader halva priset hos Fello får ta och uppdatera er. På denna sida ser jag @night77 och @nza som...
Tyvärr verkar det inte vara tillfälligt. Skärmdump från Facebook. [ATTACH]
Oj! Det var en rejäl försämring! Kollade bara för någon dag sedan och då var det fortfarande 183 dagar. Bra att du uppmärksammar detta. Tyvärr...
I mitt mail var de oroade över att paketet hade kommit bort eftersom tracking stod still. 12 minuter efter att det hade markerat det som skickat...
Jag surnade faktiskt till den här gången och skrev ett rätt syrligt svar att det hade varit bättre om de varit ärliga. Inte för att jag tror att...
Slängde med en 5 kilos låda när jag ändå skulle köpa en parasollfot (till ordinarie pris!!!). Räcker nog i ett par år för mig då jag bara har en...
Nej. Så jag trodde aldrig att jag skulle få något men chansade på ett par grejer ändå.
Man får i alla fall ge campingbutiken cred för att de varierar sig. Så här skrev de till mig, någon minut efter att varan markerats som skickad....
Fyller du på surf på Halebop-kort är den giltig i 6 månader. Tror 5 GB kostar cirka 200 och 15 gigabyte ca 350. För övrigt går det att köra...