Separate names with a comma.
är sugen men priset för 32 gb pixel är ju löjligt högt. sen vet jag inte om just pixel skulle vara bättre än nexus heller det återstår väl att se...
och såhär blev ena bilden på det och beskriver problemet rätt bra tycker jag
fick efter samtal rådet att försöka fota och maila in... bifogade korten och skrev lite mer text.. Fick efter samtal med er rådet att skicka in...
fast jag måste erkänna att ingen telefon jag haft innan har slitits såhär... här snackar vi om ett par månader så vips. och då är jag sjukt...
nej det är väl lite så jag tänker med... aja man får väl leva med det om de inte byter sk'ärmen vilket jag räknar med att de inte gör :) men då...
jo jag har funderat på det där men lixom... funkar det? det känns ju som att det borde vara nån form av mer avancerad process i fabrik än att...
Jag får helt enkelt nöta tbana... Går det inte på garanti pantar jag in skiten på tele2 och tar en honor 8 ist. Sjukt besviken :(
Läst lite mer om problemet... Jag har alltså smudge marks på skärmen och i rätt vinkel märks de av även med skärmen tänd. Ska jag behöva betala...
Jo problemet är väl att jag bor i västerås och jobbar i sthlm city. Det finns väl bara service center i kista numera. Förr vet att det fanns ett...
Jag har ett sview original som verkar ha gett skador i ytbehandlingen. Typ man ser en grå ram runt där glaset är eller kanten på det. Har inte...
Det finns inga som passar bra såvitt jag vet?
Fyfan då får jag stå ut med mina kosmetiska problem :) synd att det inte går att ha glasskydd
Som kuriosa... Vet någon vad det kostar att byta skärmen på en s7.?
Sjukt nöjd med min förutom reptålighet... Haft min gamla moto g 3 utan skal och skydd i fickan utan att få repor men min s7 som jag har i ett...
är inte det där google fitness?
ser fram emot att få sjuan snart vi får nya via jobbet.. iphone 5s blev verkligen ingen hit med ios 10.... urk
media server brukar alltid vara pga scanning av sdkort såvitt jag kan minnas. indexeringen av kortet
det är ju självklart frispel ;)
det är väl som sony, det är ditt fel och du står utan garanti
moto x 2014, moto g 1, moto g 2015, s7 nuvarande + iphone 5s på jobbet + väntar på iphone 7 från jobbet
jag håller med jag tycker de har skött uppdateringar riktigt bra. det är lika oförtjänt som att samsung suger på uppdateringar. Javisst de sög en...
tror tyvärr det kommer se ut såhär ett bra tag... verkar som alla telefoner med kurvat glas har problem med skärmskydd det blir helt enkelt inte...
tyvärr är det lika värdelöst idag hos google som det alltid varit när det gäller den biten :(
Jag har fått för mig att jag vill köra google now igen men senast tycker jag att det drog sinnessjukt mycket batteri pga platshistoriken. Hur...
1% per timme i standby räknas som bra och helt normalt helt klart. 2% på en hel natt låter däremot otroligt bra men du kanske inte kör med fyll...
platshistorik platsangivelse via bt och wifi dessa 2 bör man kolla är avstängda annars är det alltid en given drain, 2 funktioner som är satan själv.
mao är det som vanligt med reviews det är smådraget ur ändalykten och man får helt enkelt skaffa sig en egen uppfattning ;)
det tror jag inte men nu blev jag sjukt nyfiken på varför du eftersöker funktionen :D "nyfiken i en strut"
det är inte bara så att du ser dubbelt?.. dvs i appen på telefonen ser du både bilden på telefonen samt bilden som är syncad... loggar du in på...
nu har du faktiskt fel.. gg4 var enligt utsago från corning nästan dubbelt så stryktålit vid fall men till uppoffringen av lite sämre...
nej men det är rekommenderat att köra en factory reset efter en större uppgradering. precis som på ios ;)
det är inte så enkelt att du har en mobil som faktiskt bara stödjer 2g på sim1? det är väldigt vanligt förekommande.
jag var taggad till det var sagt att inte nexus 7 2013 får nougat så det får bli CM ist :D
det är inget större problem faktiskt det lärde man sig på ett par dagar ;) det är ju inte flera hundra människor det handlar om heller utan ett...
fullt allvarlig ja så du får väl bli rädd ;) jag ser det inte som ett gigantiskt problem att behöva använda separata appar då jag inte lägger...
jag personigen tycker inte det är speciellt jobbigt.. sms sure men man kommunicerar på olika sätt oxå och sms funkar inte för mig som...
där är väl svaret lika självklart... för att olika vänner kör olika messengers.
kort och gott... nej :(
det är ju samma på s7 med gg4 ... helt värdelöst när det gäller reptålighet.
att denna person inte är bannad är för mig en gåta, makalöst otrevlig människa.