Separate names with a comma.
Du ökade mitt intresse för Pixeln en liten aning nu i alla fall :) Jag tror företagen överskattar folks intresse för AI. Det känns dessutom som...
Varken iPhone 16 eller Pixel 9 känns spännande i år. Allt AI-tjat dödar mitt mobilintresse. Bra för plånboken dock :)
Pixel 9 Pro Fold sägs bli tillgänglig först i september. Pixel 9, Pixel 9 Pro och Pixel 9 Pro XL börjar säljas 22 augusti enligt Exclusive: Google...
Face Unlock på båda skärmarna. [IMG] [IMG] Pixel 9 Pro Fold leak highlights thin design, Face Unlock on both screens, more
Varför kan vi inte få lite roligare Pro-färger? :( [IMG] New image shows off iPhone 16 Pro colors, including darker Black Titanium - 9to5Mac
Är det inte bara Chrome som vill skapa en genväg på hemskärmen?
Mirroring fungerar inte i den europeiska betan så skulle bli mycket förvånad om Apple Intelligence gör det.
Såg endast en förbättring för vissa appar. Det var längesen jag gjorde detta och har inte provat nyligen. Det känns inte som en hållbar lösning...
Har provat allt jag kan tänka mig på mina Pixel- och Samsung-telefoner utan framgång. Är det viktigt att notiser kommer omedelbart är det iPhone...
Läckt reklamvideo för Pixel 9. Add Me ser intressant ut. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=pzWA7haE-Sk
Det verkar fungera bäst när en stor del av ikonen är vit. Men Google är snabba så de kanske implementerad stöd redan. Synology Secure Signin har...
Apple verkar kunna göra ikonerna mörka utan att apparna specifikt stödjer det. Det fungerar inte för riktigt alla men förvånansvärt många....
Börjar vänja mig vid designen som inte alls tilltalade mig tidigare. Om Tensor G4 bygger på Exonys 2400 kan nog prestandan ta ett ganska stort...
Action-knappen gjorde Shortcuts mycket mer intressant. Kan rekommendera Actions för att utöka funktionaliteten. GitHub - sindresorhus/Actions: ⚙️...
Shortcuts är som lego. Kul att skapa och förbättra för att sedan aldrig användas, haha.
Nej, inget extra följde med då.
Förra året fick man en Pixel Watch 2 (Wifi) när man förbokade en 8 Pro. Det gick att lägga till några hundra för att få LTE-varianten. Vill minnas...
Välj den dyrare frakten om du beställer från Google. Gratisvarianten tar en eller två dagar extra.
Kommer finnas i andra webbutiker också. Elgiganten är lika snabba att leverera som Google. Fördelen med att beställa direkt från Google förra...
256 GB-modellen av Pixel 9 Pro XL ser ut att få 16 GB RAM. Nytt modem för Pixel 9-serien: Exonys 5400 Bonusbild [IMG] Pixel 9 Pro XL leak shows...
Teaser-video från Google. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=OMVpP-Zam1A
Ang. snabbladdning. Giant Pixel 9 leak gives us our first real-world look at the Fold, faster charging specs, and more
Pixel 9 Pro (XL) sägs få en bättre selfie-kamera än Pixel 8 Pro (Sony IMX386). Samma sensor som ultravidvinkeln på baksidan tydligen. [IMG]...
[IMG] Apple iPhone 15 Pro Max (ProRAW, Stock camera, 1x, 24mm, f/1.66, ISO 80, 22.69MP) [IMG] Apple iPhone 15 Pro Max (ProRAW, Stock camera, 1x,...
DC Rainmaker brukar också göra detaljerade tester. Homepage
Fold 2 sägs bli tillgänglig i fler länder än Fold 1. Vilka länder det blir vet vi inte ännu.
Eminems nya platta är ju … bra :)
Prisrykten för Europa. Fold sägs också bli tillgänglig i fler länder. Pixel 9, 9 Pro, 9 Pro XL, and 9 Pro Fold leak reveals European prices, colors
Google, Youtube, Gmail, Telegram exempelvis. Du har installerat tredje developer-betan?
Gissar att Public Beta 1 släpps imorgon. Kul att även de flesta tredjeparts-ikoner fått stöd för mörkt tema nu.
Tog bort anteckningen och har inte fått fler. Har använt Keep dagligen i flera år och aldrig råkat ut för detta tidigare. Förhoppningsvis inget...
Direkt i Keep.
Det dök upp en delad anteckning i Keep idag med ett meddelande om ”support our troops” följt av en länk. Den var delad med 9+ personer som jag...
Exclusive: Google is finally adding an ultrasonic fingerprint reader to the Pixel 9
Saknar Magnum Double Starchaser från förra året.
Video på rosa Pixel 9: x.com Saknar redan de rundade kanterna.
iPhone 16 Pro och hela Pixel 9-serien sägs få Samsungs senaste top of the line-display. Displayen i 8 Pro är fantastisk. Kul att Google satsar på...
Bara jag som gillar de vassa hörnen och den professionella looken verkar det som.
Måste ju testa så alla får en bra upplevelse i höst :teeth:
Är det inte så varje år? :)