Separate names with a comma.
En fråga: Är det sant att default inställningen är att telefonen körs i FHD i Nougat? Lite skumt att Samsung försöker få de flesta att köra luren...
Jag håller med om att det kanske var lite otydligt, men ingen kan väll tro han menade att sälja den för 1500!?
Som de andra nämnt, prova om du får bättre lycka med Google Drive t.ex. Om det går bättre kan man ju iaf klargöra att det är Dropbox som strular
Byte mot AKG Y50?
Nu är kan ingen expert på fotografi, men tycker inte att du ska behöva gå in och ändra i PRO läget för att få bättre bilder än dedär inomhus....
Har ett sånt här kort :...
Inga byten?
Finns Level On hörlurarna kvar? Tar gärna Samsung högtalarna. Kan hämta :)
Köpte ett spel från zulix. Inga problem alls, fick koden snabbt! :)
300?
Bjuder 250 :)
Edit: fel post
En lur från Sydkorea har väll brunnit upp? Att just Exynos-varianten skulle vara problemfri är dessutom en väldigt vag hypotes. Sen så tror jag...
Okej, kan bjuda 200 för kortet :)
Hur gammalt är SD kortet?
Menar du 6s plus?
Är 64gb kortet Samsung eller SanDisk? .
Finns chromecast 2 kvar?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3553492&ref=192 Samsungs egna läderskal är ganska bra. Skön att hålla i och känns ganska premium. Ger dock...
350? :P
Lust att sälja den på 500? :)
Om någon har en kod för Fifa 17 till Xbox One, och vill sälja så är jag gärna intresserad :)
Om du säljer FIFA 17 seperat, så köper jag gärna spelet :)
Jag har också en chromecast gen 1 ifall det skulle vara av intresse :)
Då menar du väll glaset? Displayen har väll fler tillgång till?
Förstår dock inte varför de ska släppa en 5,1 tum och 5,5 tum telefon där båda har edge skärmar, för att senare i höst släppa en 5,7 tum telefon...
Samsungs mjukvara var ju erkänt dålig ett par år sedan. Jag hade själv en S3a några år sedan(som alla verkade hylla) men som måste vara den sämsta...
Galaxy s7 edge?
Brukar hända om du lägger till eller ta bort ett fingeravtryck
Batteritiden har helt klart blivit sämre.. Inte att det är dåligt, men den håller ungefär en dag och kan behöva laddas senare mot kvällen.. Jag...
Lite svårt med en 32gb..:P
Om det nu funkar efter att du sätter på skärmlås så borde det ju stämma
Noterat! Låter budgivningen pågå en stund till :)
Säljer min chromecast 1st Gen. Finns i Stockholm, men kan skicka :)
Bjuder 180 för båda! Kan Swish
Fast tror inte curved TV:n sålde så bra som Samsungs Edge telefoner gör.. Av det man sett av Note 7 verkar de ju ha förbättrat det avsevärt genom...
Han skrev till mig förra veckan också. Så j*vla trist. Men om du har överfört via Swish så har du iaf något form av bevis! Hoppas det löser sig...
Htc one m7?
Tack så mycket! Jag tog den näst sista koden :)
Hej! Undrar om någon har en galaxy s7 edge att sälja? Skriv gärna här eller i PM vad du har och för vilket pris :) Kvitto är ett krav.