Separate names with a comma.
Såld! Sent from my C6806_GPe using Tapatalk
Tydligen inte då det finns jäkligt oseriöst folk här... Finns fortfarande kvar. Blir nog blocket om ingen kan köra ett smidigt köp. Sent from my...
Den är nog till 100% såld. Sent from my C6806_GPe using Tapatalk
Sista bumpen och dagen. Sent from my C6806_GPe using Tapatalk
Ja första gen. Har ett bud på 850:- som toppar just nu. Sent from my C6806_GPe using Tapatalk
Vad kan man få för en sådan i fint skick med ett silicon skydd och en läderväska? Sent from my C6806_GPe using Tapatalk
Såld! Lås tråd tack :) Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk
Vi kör på det. Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk
Slim versionen är det. Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk
800kr + frakt? Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk
Såld. Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk
...
Verkar vara en otroligt nischad telefon. Jag älskar den. Bästa telefonen jag ägt. Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk 4
Såld Sent from my C6833 using Tapatalk 4
Bump? Sent from my C6833 using Tapatalk 4
[IMG][IMG][IMG] 1 Dock. 1 blått skal. 1 flipcase. 1 läderväska. Original kartong och laddare finns oxo. Jag har ett bud på 1800. Låter det gå...
Hehe du vet jag ville ha exakt samma sak som du. Så först skaffade jag en Apple TV som bara e bra om man har en Mac. Sen en htpc som jag hade as...
Ingen sugen? Sent from my C6833 using Tapatalk
Knäppaste sälj tråden på länge. Härligt att du fick din Note3 :-D Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk 4
Såld och skickad. Sent from my Xperia Z Ultra using Tapatalk 4
Jag har nog en fast den fick jag med bredbandsbolaget typ en månad gammal och använd max 3ggr. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
blerimus. Impulsköpare nr1 :D Han är nice o göra affärer med. Hade nog tagit den om jag inte hade haft en Z Ultra på ingång. Sent from my...
Bästa tipset hittills... Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Men apple tv 2 har inte 1080p ut va? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
Hmmm vad ska du ha för den plus frakt om jag vill köpa den istället? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
Vad kan man byta till sig för mediaspelare? En boxee kanske? Helt oöppnad till imorgon kväll iallafall för då ska jag testa den om inte intressant...
Slut... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Finns jätte bra kina tablets för det priset du är ute efter :neutral:
Har ett bud på 3200 nu och avhämtning i Alingsås. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Bump. Det går utmärkt att köpa dem lösa.
Noterat. Vill nog ha minst 500 till så kan man vara något nöjd. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Lås... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Såld. Lås tråd. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
Han har försökt i ett par månader eller nått haha :) Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
http://www.tradera.com/samsung-galaxy-s3-16gb-gt-i9300-olast-tillbehor-auktion_260103_185469394 startbud 2000. Du som hade budat det kan starta...
Jag hade tänkt som lägst typ 2300 så jag tror jag får lägga ut den på Tradera. Galaxy Note2 using Tapatalk4
Budet är uppe i 2000kr hittills. Galaxy Note2 using Tapatalk4
Hahaha dra åt helvette med dig :D Galaxy Note2 using Tapatalk4
Bump? Läggs upp på tradera under dagen om inget intressant bud kommer. Galaxy Note2 using Tapatalk4
Svett :) budar 50kr då.