Separate names with a comma.
Ska nog gå som vanligt, den checkar den alltid först och funkar den inte så går den ej vidare efter 5% orginal finns inte på minneskortet vad jag vet.
En bra tysk sida med Huawei firmware. http://www.huaweiblog.de/handys/huawei-mate-8/#firmware
Hittade B133 här till L29C432 kan vara den första? https://mega.nz/#!ENR23R4K!jjdz-pdMwNTg0JhzYiakE0mRH-k1a095yCyAHxebEHM
Har aldrig haft det problemet efter factory reset. Den äldsta firmware jag kan hitta på XDA är B137, om det är den första firmware till Mate 8 vet...
P9 helt klart, har aldrig varit mer nöjd med en mobil som min P9 Plus.
När jag hade min Mate 8 så gick jag från B180 till B301 först sen uppdaterade jag till B320. Lägg update.app i dload folder på sd kortet, knappa...
Sålde en P8 Lite till gurgel, allt funkade kanon. Snabb betalning, kan rekommenderas.
Pm dina uppgifter.
Säljer en original snabbladdare som passar P9, P9 Plus, Mate8, det är en UK laddare och adapter följer med. Kom med min P9 Plus jag köpte på eBay....
3800:-
Hur länge pågår budgivningen? Är den Pre-Owned eller helt ny?
3600:-
Tycker du ska skicka in den igen, ge dig inte så lätt :P
Olåst
Bump
Låter som nått glapp i skärmen du har inte tappat den? Har garanti tycker jag du skall lämna in den på service.
Kolla om du kommer in i erecovery och kan göra en factory reset. Allt kommer försvinna från din lur men den kommer vara återställd. Annars är det...
Enligt XDA forum är det ingen skillnad på B166 och B170. Jag skulle prova göra en factory reset och se om det försvinner.
Det kan vara fel på din lur, hade en Honor 7 som laggade för mig men inte för andra.
Jag vet att till Tele2 skickar man ett tomt sms till nummer 123 testa det?
Säljer en svart Huawei P8 Lite, mobilen är i absolut nyskick, endast använd av min fru under semestern då hon behövde en lur med dual sim. Skydds...
Samma här, spelat tunga spel och ingen lagg.
Köpte en Samsung Galaxy S Charging Pad av Timpppa, allt funkade kanon. Snabb leverans, allt som beskrivet, bra säljare.
Lever denna tråd fortfarande eller?
Ni som köpte en P9 Plus, fick ni med en liten USB Micro till USB C adapter. Hittade den i lådan där hörlurarna och USB C sladden är, visste inte...
Testade gratis versionen på min LG tv och det funkade.
1600:- följer tillbehör och kartong med?
Orkar du vänta och om den kommer till Sverige skulle jag vänta på Honor 8. Men fortfarande osäkert om den släpps här. Är batteri tiden viktigaste...
Samsung S Charger Pad 150:-
I stort sätt ganska lika, jag har C636 på min och är just nu på firmware B170, OTA går ganska slött så jag laddade ner mjukvaran från XDA forum va...
Aha, C432 är EU versionen men finns bara på L09 modellen. Så du får antingen C636 som är Asien versionen eller C185 som är Mellanöstern/Afrika...
Om du går till Inställningar - Om telefonen så står det där.
Vilken Cust har du på din C636 eller C185?
eBay?
Snabbladdare följer med P9+ men inte till vanliga P9, jag fick med en UK laddare till min men beställde en original snabbladdare från eBay...
Sorry :D
Dem säljs för runt 1500:- så det är inte värt.
Hur billigt, 1000:- går en ny skärm på eBay. :)
Rörde mig mycket va både i Kroatien och Bosnien och mottagningen va perfekt. Går att stänga av ett kort om man vill i menyn, se bild. Har dålig...
Körde dual sim på min under semestern, batteritiden va riktikt bra. Typ använde mobilen hela dagen utan problem. Mottagningen är riktigt bra på den.