Separate names with a comma.
Armbandet drar åt sig mycket damm/ludd :) annars tycker jag klockan är mycket stilren. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Vet inte om det är placeboeffekt men den upplevs lite rappare efter jag drog ner till 0.5 Ja 2.6 borde landa hos dig under veckan :) Hoppas...
Hmm intressant. Jag kör med version 2.6 på min däremot är det samma med Android 8.1 och säkerhetapatch frän5 okt. Ja det känns knappt att man har...
Är riktigt nöjd med min Fossil Sport 43mm som jag fick igår :) Upplever den rappare än de andra Wear OS klockor jag ägt samt att den är riktigt...
Köpte ett par RHA True Connect hörlurar av @Juturna. Trevlig kontakt, snabb leverans och välpaketerat. Klockren affär från början till slut....
Köpte en Sony Xperia XZ3 av @Mr.Tom. Betalade i förskott via Swish. Snabb leverans och välpaketerat samt trevlig kontakt. Rekommenderas!
Sålde ett par Google Pixel Buds till @m1cke. Återigen en mycket smidig afför! Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling efter ha mottagit...
Sony XZ3, fick bli en tillfällig telefon tills min Nokia 9 Pureview kommer :) [ATTACH] Blev sugen att testa en Nvidia Shield. Får se om den ska...
Den har jag redan köpt ;)
Kunde inte sagt det bättre själv. Har svårt både för notch och punch hole. Har gärna lite bezels :D
Hehe ja och priset tycker jag är bra så hoppas kameran är i Pixelklass eller bättre :D
La en beställning via Elgiganten istället och ångrade min beställning som jag la via Nokias hemsida först :)
Jag var också sjukt nöjd med allt på Note 9 förutom kameran när jag hade den :) Tyckte priset var helt okej på Nokian så var bara att slå till :D
Jag köper telefonen till stor anledning p.g.a. kameran, android one, dual-sim och ingen notch/kamera-ö så tror jag kommer bli nöjd :D
Fick precis bekräftelse på beställningen och det står även i den att telefonen skickas 19/5 o_O
Vart läste du det? Edit: Såg det nu i varukorgen. Jaja då är det bara vänta till maj :P
Beställde precis en :) Ser mycket fram emot denna telefon, speciellt kameran!
Kommer lägga ut min Apple TV 4K 32GB i gott som nyskick och kvitto från Webhallen till veckan för bud från 1000kr + frakt. Håll utkik :D
Lägger ett bud på 900kr inkl skicka lätt frakt.
Noterat men det är tyvärr inte intressant :)
Sålde en Apple iPad Mini 3, 64GB WiFi + Cellular. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kommunikation. Tydlig återkoppling efter ha mottagit...
Sålde en Apple Watch Series 4 GPS + Cellular till @Liden72. Snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling efter...
Jag valde GLS & DB Schenker och min klocka är också på gång så hoppas leverans på måndag :D
Båda telefonerna är införskaffade. AirPods fortfarande till försäljning.
Svarat :)
Intressant att det skiljer sig en liten summa :) Har du någon aning hur det kommer sig?
Säljer mina Apple AirPods. Köpte dom sprillans nya här på forumet. Hörlurarna är i absoluta nyskick och endast provlyssnade. Har sedan dess legat...
@bernard Tack för tipset, laddade in 19,29EUR då det var vad UPS frakten kosta men funderar på köra med DB Schenker och sätta in 26,17EUR. Tar...
Grymt skönt och perfekt tajming att den svarta 43mm fanns i lager i och med kampanjpriset :) @bernard Jag har aldrig använt Mailboxde tidigare....
Nu fick jag mejl från DHL att paketet är påväg till Mailboxde :)
Bara att gratulera :D
Tar DxOMark’s tester med en nypa salt men ändå ett mycket intressant resultat :) DxOMark's test of the Mi 9 ends with the best video score ever
Tack för infon. De gångerna jag fått något med UPS levererat har det varit med hemleverans. Samma för dig eller har dina paket kommit till ombud?
Hehe ok :) Tänker antingen köra med DBschenker eller UPS :)
Ja hoppas det blir smidigt via Mailboxde :) vilket fraktsätt kommer du välja via dom sen när paketet ska vidare?
Gjorde samma sak igår :) Jag har fått bekräftelse på mejlen gällande beställningen vilket jag inte fick första gången jag beställde klockan. Har...
Apple Watch S4, 44mm GPS + Cellular såld till @Liden72
Apple iPad Mini 3, 64GB WiFi + Cellular såld till @opuschen
@johanc84 Vad erbjuder du? :)