Separate names with a comma.
Gör en fabriksåterställning å se om det funkar.
Det går nog att få ordning på. Börja med att testa att uppdatera med SUS, googla så hittar du det snabbt. Edit. Men det räcker väl bra att...
Jag lyckas inte installera uppdateringen via PCC, den fastnar efter 1/3 har gått under "förbereder datorn". Den har stått i en timme utan att det...
Såg att den fanns å ladda ned nu med PCC. Olåst lur, tele2 som operatör.
Kom på en fråga till som jag inte hittat nåt svar på, om du eller någon annan kan svara... Om jag slår på WiFi på mobilen hemma, har den då...
Blev en ny från Dustin. De lovade att den skulle skickas idag, så gör posten sitt jobb borde jag ha den imorgon.
Finns nya här exempelvis http://www.dustinhome.se/product/5010667098/sony-charging-dock-dk25/?s=c&c=1#intcmp=con_con Får väl bli en ny istället...
Ingen som har en laddningsdocka ni vill bli av med för en billig peng? (har annonserat i köp å sälj, men får inget napp då jag kör en fuling å...
Ingen som har en de vill bli av med till rimliga pengar? Annars blir det nog en ny.
Godmorgon! Du får 175kr inklusive frakt, jag kan köpa en flång ny för 249 plus frakt såg jag.
Någon som har en laddningsdocka passande Sony Xperia V liggandes? Köper den snabbt till rätt pris.
Behöver du profiler då? Du kan ju mkt smidigt ändra mellan ljud /ljudlöst /vibrator med toggglesen i statusbaren. Angående kalender så kan du...
Tack för tipset, hittade själv efter en snabb googling :) Men jag är lite snål, ska de vara hålla 3 månader skulle jag vilja hitta ett 5-pack för...
Någon som vet vart man hittar en ny usb-lucka billigt?
Spekulera i valuta är ju knappast en ny företeelse...
Hur kan man köpa en telefon kontant för att sälja vidare, och missa att ta kvitto?
Jag använder aquamail sedan några veckor, bästa mailklient jag testat.
Problemet med klockan har jag också, dock så använder jag alarmet som finns med original, och det fungerar utmärkt. Så det är bara lite störigt...
Om du orkar kan du alltid flasha in JB själv med flashtool. Googla lite så hittar du instruktioner. Går enkelt att göra.
Har nu konstaterat att det verkar funka ok via wifi även för mig , men via 3g-nätet vill det inte funka. Men verkar som sagt inte vara ensam om...
Kan konstatera att det funkar via wifi, men på 3g-nätet vill det inte.
Jag har faktiskt inget wifi hemma, men har läst att många har problem med många olika telefoner. Antar att Instagram släpper nån uppdatering som...
Ingen som använder Instagram och kan bekräfta om det funkar eller ej?
Jag dubbelpostar och frågar både här och i applikationstrådem, är det någon som får videos i Instagram att fungera på era telefoner?
Jodå, kör visserligen via 3g men hastigheten är det inget fel på. Får det inte heller att fungera på fruns S2:a som också kör JB 4.12 så jag...
Nån som vet varför det inte funkar att se videos på Instagram trots att jag har JB? Jag har en Sony Xperia Go, med Jelly Bean men inte faen går...
Skumt, jag har inga problem med batteritiden heller.
Nån som vet hur man ändrar eller tar bort togglesen i navbaren? Har letat en stund nu men hittar inga inställningar för det, eller är det så illa...
Vilket skit, PCC hittar fortfarande bara ICS uppdateringen.
Tror de går efter imei nr, operatör verkar inte spela någon roll.
Jaha, alla ni som uppdaterade till JB, är ni fortfarande nöjda? Känns telefonen snabb nog?
Det går att flasha in den med flashtool, testade ikväll men måste fått tag på nån dålig fil. Fungerade, men va lite skumma buggar så jag körde in...
Nähä, ingen uppdatering än. Testade tom att reparera och återställa telefonen med PCC idag, då det verkade vara nåt knas med anslutningen till...
Igår och idag säger PCC att det inte lyckas ansluta till online-servern, så det går inte ens att söka efter uppdateringen. Någon mer med det...
Tror inte det. Men jag hade kört i GB igen då ICS suger på min telefon. Hittade inte JB uppdateringen, så jag körde in ICS för å se om jag hittade...
Faen vad trött jag blir, nu sitter jag med totalt värdelösa ICS igen och hittar ingen uppdatering till JB. Orkar inte flasha å ha mig igen utan...
Jag har fortfarande inte fått uppdateringen, irriterande.
Hmmm, bestämde mig för att testa JB, men inte faen finns den än säger PCC. Hittar bara ICS, så jag körde in den för å se om JB dök upp, men inte...
Hmmm, jag ska vänta några dagar å se vad ni tycker, fyll jättegärna på med input. ICS va katastrof på min telefon, så är JB bara lite bättre så...
Härligt å höra, då kanske man törs uppdatera då :)