Separate names with a comma.
FYI, letade upp inlägget: [Halebop] Tråden om Halebop Det oregistrerade kortet ifråga torde har varit ett sånt där 20 GB kort som jag har i stugan
Jag har kunnat göra wifi-samtal med Halebop kontantkort. Skrev om det i Halebop tråden i juli någon gång.
Hmmm... Jag tycker nog att det är där jag ser dem och inte i den allmänna fyndtipstråden. Visst kan någon ha hamnat fel, men ni som stör er är ni...
Det är är en äkta barnfamiljsgran. Lite osymmetrisk och osystematisk. LOVE IT! [emoji108]
Godkänd kreditupplysning låter ju helt rimligt. Det är väl mer eller mindre standard när man tecknar abonnemang.
Innan jag hade dubbel-SIM var jag mer eller mindre tvungen att ha två mobiler med mig på resor och den vanan sitter i. Nu för tiden har man ju så...
Såg just en liten filmsnutt om om sådant som tullen beslagtagit och det är precis ett sådant paket med munskydd som ligger på bordet som jag har...
De låg i brevlådan.
Dessbättre står det tydligt och klart i min orderbekräftelse att det är sex månader fritt. Jag såg också till att få chatt konversationen där jag...
Telias bredband över mobilnätet kanske? (Skummade bara så jag kan ha missat om någon redan har tipsat om det) Bredband och hemtelefoni via...
Antar man menar startavgiften på 299 kr eller vad det nu är.
Skickat PM
Kors i taket. Munskydden för cirka 16 kr för 50 stycken dök faktiskt upp idag. (Och nej jag bekymrar mig inte över deras effektivitet då jag mer...
Söndag var problemfri åt båda håll för mig. Måndag hade jag ingen MMS trafik (vad jag vet).
Jag tillhör också Dem som inte haft några som helst problem med Vimla. Har inte hört att de fem personer jag har i min närhet heller har haft...
Är det någon som köpte munskydd för ca 16 kr och har fått dem?
Vimla 10-snåret, Värmland
Jag är inte kund hos Telia men kan delta i deras (rätt värdelösa) forum. Jag har varit kund och har en gammal inloggning som inte har tagits ifrån...
Skickat pm (kom på att jag glömde citera dig - blir väl bättre notifikation om man gör det)
Finns kvar
App för nätmöten eller videosamtal?
Är du uppe i den summa som gäller för leverans till Sverige? Har för mig den är högre än för Tyskland och kanske inte reflekteras förrän du har...
Det är nog inte för att behålla sin säljstatistik utan för att rädda sin butik. Säljstatistiken är det svenskar som mycket väl visste att varan...
Detsamma hände mig. Chattade med dem häromdagen och fick löfte om att 6 månader skulle räknas från 1 december. Såg till att det kom med i chatut...
En tanke slog mig: Har du testat att köra med din gamla router? Jag bytte själv tillbaka till 525 i stugan med dålig täckning. Den funkade bätre...
Det lär inte vara någon "riktig" firma som tar på sig att göra detta. Däremot kan du ju kolla i någon lokal Facebook-grupp så finns det säkert...
@Monarped111 varför kopierar du in våra svar till dig som om det vore du som hade skrivit dem? Snöa nu inte in på ord! Fast bredband via...
Det är ingen som har påstått att det spelar roll om det är mobilt eller fast mobilt bredband. Tipset om det fasta mobila bredbandet var för att...
För att det är Telias nät istället för Telenors.
Vi vill se film!!!!
Det betyder att det är låst av plats. Jag vet inte exakt hur det funkar men det skulle t.ex. kunna varaså att det bara låter dig koppla upp mot...
Den hjälp du behöver finns inte här.
Off topic, men jag handlar i stort sett alla dagligvaror där. Och en del annat. Men så är jag ju 0% snobb...
Utfall: Jag betalar den faktura jag har fått och mina sex månader räknas från 1 december. Orkar inte tjafsa även om det är rätt irriterande att...
Nu har jag satt mig i chatt kö till Halebop eftersom jag har fått faktura för de sista dagarna i november. alltså på mitt abonnemang som ska vara...
Hängde på tipset om om 24 kepsar för 22 kr eller vad det nu var på Amazon och tyckte att en Android gubbe kunde väl få blir broderad på en av dem...
Ska man köpa Glue nu så är det nog Pro man ska satsa på. Den återrapporterar status vilket inte tidigare modeller som till exempel denna gör....
Personen du citerar jobbar nog inte på Revolut utan har sin vana trogen kopierat och postat något meddelande som han fått.
Då skulle det ha vägt minst 18 kilo [emoji16]
Under 500 gram/st så är de inte värst vare sig stora eller tjocka. Kartongen väger ju en del också.