Separate names with a comma.
Jag skulle rekommendera Pixel serien. Om Pixel 5 är för dyr så 4a för under 4000 kr.
Hem direkt. Dom levererar till Sverige.
Sålde en telefon till Prelow. Allt gick trevligt och smidigt till! Rekommenderas varmt!
Letar efter en Samsung S20+ eller Ultra med Snapdragon. Skriv här eller skicka PM.
@livin0loud är en av dom bästa här på Swedroid så du behöver inte vara orolig!
Wonda brukar inte köra med Black Friday rea. Priset som står på hemsidan är det slutgiltiga priset. Ibland kan tull och moms tillkomma men då...
Den är såld redan.
Kommer ifrån en Iphone 11 Pro Max och testar en Iphone 12 Pro just nu. Ibland upplever jag den perfekt i storleken men kan komma på mig sakna...
Hårdvaran är nog ok i OnePlus men mjukvaran är minst lika viktig. Det ser man på Pixel telefonerna som inte har den absolut bästa hårdvaran men...
Håller med! :)
Priset har väl sänkts!? Iphone 11 Pro kostade väl 12995 kr med 64GB minne. Nu kostar Iphone 12 Pro 12495 kr med 128GB minne.
Bedrägeri är inte rätt ord om dom fortfarande bryr sig om miljön. Men inte så pass mycket så att dom vill att det ska påverka deras ekonomiska...
Säkerligen bryr sig Apple och dom flesta tillverkare av olika saker om miljön men inte till den grad att det går ut över förtjänsten. Samma...
Sålde en telefon till Aid. Och som alltid med Aid så går allt grymt smidigt och trevligt till! Har mina varmaste rekommendationer!
Bra chansning! Har kört med Omoton på några IPhones. Bra kvalite och bra passform. Enkelt och sätta på.
Omoton's grejer är av bra kvalite!
Ta hem den från APKMirror. Det är helt nått knas med Tapatalk och Play Store.
Här är Jajo's filer: Gofile
Wonda Mobile har slutat sälja S20 Ultra. Kvar finns bara S20 och S20+.
Säljaren hoppas nog göra en liten hacka på denna affär. Genom åren så har alla telefoner tagit slut direkt vid release och då betalar många...
Jag tror att du behöver abonnemanget "obegränsad" för att kunna nyttja 5G.
Ja det fungerar utmärkt.
Viktskillnaden är väl minimal? 2 gram läste jag nånstans. Men visst det är tung och när storleken fortsätter bli större så är det inte optimalt....
iPhone 12 Pro Max ser ut och bli en bjässe. Märkbart större än IPhone 11 Pro Max. Hmm frågan är vilken man ska ha. Men man vill ju absolut ha...
Nån som uppgraderar imorn och har en Iphone 11 Pro eller Pro Max med IOS 13.5 fortfarande så är jag intresserad av att köpa den. Vill kunna...
Räcker med en fototråd för samtliga modeller :cool:
Kan Du ta några till bilder där du går ner lite med kameran? Eller en film.
Japp. Du vill inte bli av med din Pixel 3? :)
Tack! Även skillnaden är synbar så kanske man kan leva med det där :cool:
Tack för hjälpen! Hmm så jäkla synd att den saknar autofokus. Kan vara en dealbreaker för mig.
Ok. Såg att det var nån som gnällde över framkameran i en 4a-tråd där fotona ska ha saknat skärpa osv. Därav min fråga. Ska kika på videon. Tack :)
Har Pixel 5 autofokus på framkameran? Pixel 4a saknar väl det!? Blir en del foton på mig och kidsen så använder framkameran en del helt klart.
Ja man samlar lätt på sig alldeles för mycket grejer än vad man behöver. Har ett Pitaka skal på väg och ändå funderar jag över ett Nomad...
Samma här. Pitaka skal på väg samt ESR skärmskydd.
Inga probs här med IOS 14.01 :)
Jag förstår, och tack! Lägger en beställning och testar helt enkelt. Har aldrig testat dessa.
Är dessa i edge to edge format eller slutar dom flertal mm från kanterna?
@livinl0ud 1-0 @easycure1974 :cool:;)
Hjälper en av mina närmaste vänner sälja en ny och oöppnad Samsung Note 20 Ultra 12/256GB i Mystic Bronze färg. Han orkar inte med Blocket och...
Om Du har drulleförsäkring i hemförsäkringen, spara stålarna och gör nått roligare med dom :cool: