Separate names with a comma.
Många bra tips. Jag har en HT6 nu men nu har jag en del idéer om vad nästa modell kan bli. Men det här med band 8 och 20, varför behöver man det...
Om man vill ha en Kina-lur till lågt pris, men framför allt vill ha en riktigt bra kamera. Är det någon som har tips om vilka modeller an bör kika...
Vill gärna skicka en liten tackgåva till dig Ronii10 eftersom du fick min Homtom att hitta nätet. Skicka gärna din adress till mig!
Gud ske pris, det funkade. Efter roaming på, reset av APN-inställningar och reboot. Stort tack till alla som kommenterat men extrastort kudos till...
OK, will do. Kör en factory reset och sedan går jag igenom APN-settings igen. Skulle gärna använda luren. Den är läckert brutal, i stället för...
Nä. Ingen skillnad. Ser de andra inställningarna på mina bifogade bilder rätt ut?
Bra påminnelse. Testar nu.
Det är två kategorier: APN-typ är en och APN-namn en annan. Namnen kan man välja som du visar i filmen, typen är kanske mer av ett protokoll eller...
Finns tyvärr ingen sådan möjlighet. Under APN-typ kan man kryssa i flera av varianterna: default, mms, supl, wap, net, dun, ia, rcs och xcap....
Ja, här är dumparna från APN-sektionen (lite kreativt överförda)...[ATTACH]
Menar du att jag borde byta namn från "Halebop" till något annat, och i så fall vad? Eller att man ska byta under APN från "mms.telia.se" till...
Ja, enligt anvisningarna från Halebop. Dock skrev de att det inte var nödvändigt att föra in värden för kategorierna PROXY, PORT, SERVER och...
Tack för tips Tokas. Testade det men tyvärr gick det inte. Visst är det större chans att det lyckas med 4G? Fast det kanske inte spelar någon...
Av nyfikenhet köpte jag en kinesisk HomTom HT6. Den är märkt för EU-bruk, och har frekvensband som stämmer med det Halebop/Telia-abonnemang jag...