Separate names with a comma.
Absolut. Har kört med den i några veckor och den är bättre än originalromen enligt mig. Det är ju tråkigt. Testar Miren nu och det är rätt bra...
:neutral: ja just det, precis...
Bakgrunden plz? :D
Ladda ner officiella Facebook-appen, öppna den -> inställningar -> synkronisera kontakter :)
Jo jag misstänkte att det kunde bli knasigt om man flyttade det till minneskortet, men har samma problem när det ligger på telefonen. Tråkigt då...
Har fått problem med Dolphin HD på senaste tiden, kan dock inte bekräfta om det är JJ-specifikt. Allt som oftast när jag startar appen så blir...
Jag förstår inte om han är allvarlig eller bara spelar, vilket gör mig ännu mer rädd :neutral:
Min nuvarande [IMG] Fancy Widget Pro med Oxygen klocktema och transparent bakgrund
Min senaste [IMG]
@Slajk, stilrent och snyggt som vanligt, dock lite ljus bakgrund för min smak. 7/10 [IMG]
Jag tycker träskor är hetast
Kul att det löste sig för er :)
Inte lätt att hålla reda på men det är i screen shot-tråden du ska posta dina screen shots :)
Jag kör LauncherPro och har stängt av autorotering i LPP's egna inställningar, vilket gör att autorotering bara fungerar när appar som tillåter...
Nu får du två -> tack :D<3
Någon som känner för att länka till typsnittet Caviar Dreams i en flashbar zip-fil? :D
Tack för svaren grabbar, ska testa flashmetoden i eftermiddag :)
Blir det stor skillnad i kvalitet om man använder WSS eller om man bara kör som vanligt?
Ja det är klart, där tänkte jag helt fel. Har inte heller problem med att hitta utrymme på minneskortet och tror jag hade klarat mig mer än...
Väljer mellan två olika väggpapper. Vad säger ni? 1. [IMG] 2. [IMG] Tack till Slajk för inställningarna till MinimalisticText
Är rätt sugen på att byta teckensnitt på Bladen nu, för att uppnå maximal customization liksom ;) Hur är enklaste sättet? Saknar även det i FAQen :)
Jo fast det är ju inte appen som tar galet mycket plats, det är kartorna. Som Klubba skrev tar bara Europa över 2gb
Gillar egentligen inte klockan, och inte att det inte finns några synliga ikoner på docken, fast det är ändå skönt att titta på på något sätt....
Tack :D tar gärna de exakta inställningarna av Slajk också om han har tid och lust :)
Låsskärmen, det är Minimalistic Text va? Och vad är det för typsnitt?
Tror inte MMS-APN'en ska gå att bocka för, bara internet APN. Jag skrev bara i rätt APN från Telia för MMS utan att göra något med de som redan...
Det Ms Sally sade stämmer, finns adapter att köpa på diverse ställen
Nej, har haft samma sedan jag skaffade PayPal. Får titta närmare på det när jag kommer hem
När jag försöker köpa det från eBay får jag följande meddelande Detta trots att det står att betalningen sker via PayPal och ett PayPal-konto...
Blev byte av wallpaper direkt. Klicka för info [IMG]
Finns skräckexempel och rena solskenshistorier om Anovo. Kan ta två veckor och du får en felfri telefon tillbaka, eller så tar det en månad och de...
Själva rootningen är allt annat än läskigt och gör egentligen ingenting med telefonen. Det är rent fysiskt omöjligt att göra telefonen obruklig...
Hur är det då tycker du? Är ytan glattare än det gummiaktiga material som är standard? Kommer det in mycket skit under skinnet?
Har du rätt recovery? CM funkar inte så bra med vissa Clockwork-versioner vad jag förstått. Ta en titt i den här tråden
Precis, du måste bara låsa upp den om du vill använda med annat SIM-kort. OSF är ju Orange-brandad, därför allt det oranga
Gör det då? Hämta hem Universal Androot, installera, roota, done :)
[IMG] Make Your Clock Widget
Eller ShorterCut
Det är alla Blade vad jag vet.
Är riktigt sugen på ett Carbon Skin men vet av erfarenhet att det kommer in MYCKET skit under skinnet om det inte är helt helt tätt. Någon som har...