Separate names with a comma.
Min gissning med, förr satt den bredvid kameran på de äldre mobilerna. Minns att vissa skärmskydd kunde störa ifall det täckte eller ifall där var...
Ja det är en trevlig launcher, köpte pro redan 2019 men hållet mig till Samsungs OneUI tills nu när jag bytt enhet.
Simpelt med Niagara Launcher, ikoner från Tembus och random bakgrund från min Pixel 7....
Varför inte använda Samsung Kids? För visst har du en s23 numera? Samsung Kids | Appar och tjänster | Samsung SE Hur lägger jag till eller tar...
[MEDIA] View: https://youtu.be/XHMjP97TgNE
Tar det flygrosten?
Under inställningar / skärm, aktivera valet "Skärmskyddsläge" längs ner för ökad känslighet. Ta även och lägg in dina fingertryck på nytt om de är...
Under internetdelning bör du kunna välja om du ska dela över 5GHz, 2,4GHz eller bägge. Finns iaf under delning på android.
Vad vi vet är ingen lurad och man köper på egen risk om kvitto t.ex. saknas. Vi uppmanar till försiktighet och känns något inte helt rätt är mitt...
Haha ja den låten är allt annat än rumsren, kom de igång en bit in eller fortsatt dött?
Kör Google Meet med min yngsta till hans platta. Fungerar perfekt då inga extra konton behöver skapas utöver ett Googlekonto som nämnts tidigare i...
Men nu kanske mitt minne sviker mig, men är det inte antingen det ena eller det andra. Aldrig samtidigt. Ping @bernard
* @chraist smilies even bigger @Leo83 *[MEDIA] View: https://youtu.be/fPNGaBdHAak
Jag fick med två när jag hade via mail. Fick alltid använda det senast skickade. Mitt råd är att övergå till en app istället, kör man flera...
* chraist ler stort åt @Leo83 och @220volt *
Elementfärg, fy tusan helt glömt hur starkt det luktar inomhus.
Stämmer fint, finns i nästa version där det fungerar fint. Dock behövs en uppdatering av forumets mjukvara för det som nämnts tidigare.
Åter till ämnet kära vänner, 2g och 3g avveckling ;-)
Inga problem, kör helt naket. Prova blanda sköljmedel och vatten och torka skärmen med det. Ska ge en "antistatisk" yta.
Svårt att veta 6a presenterades i maj och var tillgänglig i juli. 4a augusti/augusti.
2990:- hos elgiganten eller Google Store. Svårt att inte motivera ett köp för helt nytt.
Såg klart säsong fyra av The Sinner; The Sinner (TV series) - Wikipedia Bill Pullman gör sin roll fortsatt fantastiskt bra. Säsongen i sig var...
Hade absolut med skickat in telefonen, sådär ska det inte se ut på en IP68-klassad telefon. Kommer det in smuts så kommer det garanterat in vatten...
Tyvärr inte tillåtet att annonsera på andra platser samtidigt just för att vi ska kunna ha full transparans gällande affärerna. Var god radera...
Gick en del på storleken här, var inte sugen på en större lur än s10+ som jag gick från. Sen valet mellan 6a och 7 var mer ram och 90Hz skärm i p7...
Efter en lång och trogen tjänst fick min kära Samsung Galaxy S10+ ersättas med en Google Pixel 7 i den läckra färgen lemongrass. [ATTACH]
Tror inte denna varit uppe tidigare? Comviq har flash sale som är slut om lite drygt 4h. 50GB surf S23 - 399 i 36 mån. S23 ultra - 539 i 36 mån....
Xiaomi 12t, sista exet för detta priset. 5646:- billigast på prisjakt 5912-5986:- Xiaomi 12T - 5G smartphone - dual-SIM - RAM 8 GB / Internminne...
Har läst att företagen har tillåtelse att spara datan så länge man är kund hos dem. T.ex hittade jag denna infon; Hur länge får vi spara...
Har för mig att det skulle tas beslut om det tidigare men sköts upp pga corona. Edit; länk Slopa eller behålla tidsomställningen? Edit 2, ja...
Amazons vårrea är igång, bla nedsatt pris på Oneplus. T.ex Nord 2t för 3779:- ( billigast på Prisjakt 3990:- ) 10 Pro för 7799:- (billigast på...
Ställer samma fråga nu när priset är något lägre och köpsuget är starkt.
Får hoppas utvecklingen ökar för Risc-v nu då.
Övervägde själv den senast idag men valde att avstå pga endast två os-uppdateringar och ett ytterligare år av säkerhetsuppdateringar. Ska du ha...
Ja är den bara riktigt dålig så kan det som sagt bli bra. Dock är den linjen hårfin och inte allt för många som lyckas.
Woho nu så @keyser The Toxic Crusaders Are Back In An All-New Beat 'Em Up Adventure
Tas upp på dagens Security Now ca 11:30 in. Security Now (Audio): SN 915: Flying Trojan Horses - Exynos 0-days, TikTok Tick Tock, 90-day TLS cert...
Ironiskt nog är det den enda prylen jag har med just det märket. Annars är det Bosch eller DeWalt på det andra jag har. Låter som att man gör bäst...
Har för mig att Lawnchair har googles at a glance, väder, nyhter osv likt Pixel har. Lawnchair Minns jag inte fel har Niagara Launcher med en del...
Hur är kvaliten på märket? Min planslip av enklare slag gav upp nu efter ett par åts användning. Antar man passerat gränsen från glad amatör till...