Separate names with a comma.
du bör nog installera senaste firmware direskt från google. Det är väldigt enkelt och bra beskrivet....
det går ju att glo mot kina men samtidigt vill man vara mer garanterat det här med uppdateringar osv. det är svårt. Jag har ebn stark förk'ärlek...
turligt nog finns ju nåt som passar alls men jag kan tycka att det är lite trist att det är sånt besvär att hitta nåt riktigt bra som är 5" eller...
hehe nej då inte alls blev ändå bara sådär förvånad när man ser det i förhållande till andra lurar... min moto x 2014 idag är helt omöjlig att...
ja precis, en mindre roddbåt :(
fuck a duck... 6p går ju bort helt märker man nu, var man tvungen att göra den lika stor som en XL burrito?
I dont even... Haha :)
Fast där kör du ju i batterisparläge. Det är lite epa
ja du har ju svarat på det själv.. avinstallera nåt fläskigt du inte absolut behöver så är problemet löst
yeah well.. TJENA säger jag det handlar knappast om några knapptryck det rätt mycket mer gediget än så. Lättare ja absolut men det återstår att se...
Fast det känns lite sisådär då det sänker prestandan faktiskt
Ja men tyvärr funkar det ju alltid lite sådär tycker jag...
Med lite besvikelse på att nexus 6p blev så sjukt stor så får det bli denna eller en Motorola x play som ändå är ett galet bra pris på. Hade dock...
Hur funkar doze för er? Min batteritid är sämre än innan men jag har inte wipat Plattan ännu. Trodde det var backup ala icloud i mm men det...
Fungerar inte alls på min nexus 7 men jag bör nog göra en factory reset först :)
Jag provade en iphone 6 plus på jobbet som är samma mått och bara... Nej :)
Nexus 6p är för stor för mig. Det blir nexus 5x eller moto x play tror jag.
my lord.. $39 för en... det blev lite i grövsta laget för mig då jag ser det mer som en plojgrej.
Tagen i visby i maj förra året med en LG G2
var inställd på en nexus 5x men 64 eller 128 gb skulle ju minst sagt vara galet trevligt... synd bara att den ska vara lika stor som en zeppelinare :(
Suck är det dags nu igen? Nog för att den stora massan inte har problem men det här har fanimej varit återkommande hos Sony sen z-serien anlände.
my lord... nexus5x, 6p, moto x play, style, g3.... helt sjukt svårt att bestämma sig.. priset på femman plus fingersensor samt bra kamera lockar...
På play fick man flasha en annan rom så funkar sim2
ja jag flashar nog in.. kan vara skönt med en clean install iaf... blir galen av att behöva vänta så länge när det väl kommer ut.
Det är inte så att den sparar fast i en whatsapp folder ist för i samma galleri som kamerabilder? Så är det för mig iaf
jo jag vill göra det men versionnumren stämmer inte riktigt... vet inte om det strular till något... får kika på det ;)
sitter på en LTE version och verkar få vänta på ota lika jävla länge igen.. lollipop kom flera månader efter andra. ser att det finns en ota-fil...
det var fan ett väl tilltaget "kokain-rör" :D
det enda som någonsin funkade i supportväg för min del med wifog var faktiskt att säga upp båda kontona. tragikomiskt ;)
har för mig det stod i kommentarerna att den bättre modellen kommeri svenska butiker i november. jag skulle hålla ut ett par veckor till.
enligt swedroids test här för ett par dagar sedan så fick kameran väldigt bra betyg så det skulle jag inet vara för orolig för. jag är nog mest...
det skulle jag absolut tro ja
det borde ju finnas hur mycket sånt som helst på kjell o co, biltema, teknikmagasiner, osv osv osv.
Jag har en nexus 7 2013 LTE idag som jag är väldigt nöjd med men ändå känns lite som att... det kan vara dags för nytt. Jag vill inte betala...
jag "tappade" min gamla galaxy nexus för många år sen när jag var ute och körde mtb... hella hållaren lossnar och telefonen stutsade ner för en...
Seriöst Sony....sen första modellen i z serien kom ut har de här spruckna baksidorna florerat en hel del i början av produktionen. Använd ett...
det stod om du följde länken det är security patches.. samma som kom med nexus för ett litet tag sedan.
moto g 3 2gb ram släpps i sverige när som nu... i början på november .. mycket telefon för pengarna och bra kamera. nej du kommer inte kunna spela...
läser man på nexus5-delen så verkar batteritiden förbättrats väsentligt iom doze
nopes jag har mitt 3-abbonemang kvar med ligger oanvändt och jag får betala iaf... surt sa räven men vfan jag kan knappt använda det så flyuttade...