Separate names with a comma.
Hur är skicket på E10 m lurarna? Färg?
Kommer Tre att sälja Moto X Play?
Ok, det var mer än jag trodde. Tack för det.
MSI gt683 I absolut toppskick, ser knappt använd ut. Vad kan man få för en sådan? Jag ställer frågan för jag har ingen som helst aning. Ställer...
1/8 kostar ju 179£ där, och här kostar den 1795:-. Så förhoppningsvis så kommer 2/16 inte kosta så mycket mer än 2200. Förhoppningsvis.
Det inte bara här den inte dykt upp ännu. Finns varken på Amazon eller någon av de större mobilhandlarna i UK, eller alls i Europa vad jag hittat.
Vet någon vart det finns skärmskydd och plånboksfodral?
Mendå! 7 dagar... Får lov att sätta en påminnelse på denna. Vad vill du ha nu, innan första budet kan du ju ta ner dem.
Finns sen igår på prisjakt. Dock ingen 16/2 ännu. Och så finns inte 3 med där , vilka än så länge är billigast....
Jo nu har jag faktiskt tvekat på denna till mig själv. Hade faktiskt tagit för givet att det var kompass och gyro.
Kommer 3 att sälja Moto G med 16 Gb minne och 2 Gb RAM? Cred till er för att vara först ut med 8/1Gb, men det är nog den bättre av dem som lockar...
Jo, det är ju det jag tänker på. Men för sambon som har en Desire X med ett par år på nacken så borde det bli ett lyft. Jag kan ju köpa en...
Det är sällan jag är väldigt på inför att en lur släpps, men denna är jag sugen på. Frågan är om man ska beställa en 8/1gb nu eller om man ska...
Har bara bytt lösenord. Men är hemma från semestern en snabbis ikväll, för fixa med detta igen.
Hej! När jag skulle installera en app och skulle välja vilken enhet den ska in på så finns där en enhet som heter "Rogers Samsung". Det är inte...
Tack för den!
Sålde en Chromecast till mig. Levererades till min brevlåda av personen själv! Schysst service! Ville köpa en som han hade till försäljning,...
Jag har en Jensen Buddy. Tycker dock att den är lite för dyr att köpa till ordinarie pris, i allafall baserat på ljudkvalitet . För mig så duger...
Jag köper den gärna!
Hej! Finns det något sätt att ha koll på vad som surfas genom en Wifi surfzon som jag gör tillgänglig? Vill kunna dela med mig av datan, men...
Alltså, vad är det med alla människor på blocket! Hur många som helst som skriver "Nypris", eller "Pris i butik", och sedam "Mitt pris" Nypriset...
Jo jag såg det sedan när jag postat på xmonox profil! Det här är en sådan där "gilla tryckning" Tackar!
Köpte en iPhone 5s av xmonox. Jag Swishade, xmonox lade grejen på lådan med REK. Hade den dagen efter! Mycket trevlig och bra kontakt! Stabilt!
Var kan man läsa på hur man använder funktioner som te.x de där pekarna folk använder i sina statusuppdateringar! Vill gärna peka på någon,,, mer...
Telia säljer Sony E 4g för 995:-, med ett årskort 0,5Gb surf. Sony E 4g
Wdtv;n. Går det att ordna Netflix på den?
Vad är det som gäller för surfhastighet hos Hallon. Det står högsta 4G, men vad betyder det hos dem? Svarar mig själv här; Det var visst 64 Mb/s....
Hej! För att göra det hela klart; den är inte till mig. För rätt lur kan det pröjsas 3500
Det här gäller alltså bara i Vällingen? Jag är aldrig annars i Vällingby, men just idag var jag det. Men detta hade jag såklart inte koll på....
Kolla täckningskartan https://www.tre.se/tackningskarta , även om det ser bra ut där så kan du ligga i någon form av radioskugga, så kolla...
Tack för förslagen, jag har kollat med den som ska ha luren och hon passar på dessa!
Kan du ge ett prisförslag på E-bokläsaren.
Hej. Som rubriken lyder. Ju nyare desto bättre. Skick och nyare går före specs. Gärna om någon har en ny lur i budgetklass! Det kan vara bra om...
@Flagellant Stabil affär! Tack för det.
Såld till Flagellant!
Den fixar ju en dag med normal användning. Nu har jag bud på 900:- i PM. Om ingen annan är intresserad så går den för det. Hade tänkt lägga upp...
950:-
Den fanns ju på samma ställe som du sa. [IMG] 
Lägger ett nytt bud. Då den kostar 1990 nu så kan jag tänka mig att pröjsa 1000.