Separate names with a comma.
Hela den här härvan är en riktig antiklimax känns det som. Lite skevt att de kastat med en klocka de själva inte stöder som desstom är fjolårets...
Står i valet och kvalet om jag ska returnera. Vet att det fortfarande är bra deal och billigt men det blir lite av ett antiklimax när de skickar...
Ja stor besvikelse över innehållet. Watch3.. vad fan. Störst besvikelse känner jag är väl att det inte är med några som helst nya tillbehör som...
Runt lunch kanske, lastad för utkörning är den iaf [ATTACH]
Hehe såg att IMEI nummer finns på mina sidor om man nu är otålig att vänta på vad det är i lådan.
Nu plingade det i postnord appen här med. Det har däremot inte uppdaterats nånting på mina sidor än på comviq. Står fortfarande som skapad.
Mina kalla fötter börjar bli riktigt isiga känner jag. Inte så imponerande recensioner heller. Inte för att jag behöver ha crème de la créme...
Ja!
Vi får inte tappa oss i allt med leveransen! Det suger att de inte verkar ha någon aning om hur och när paketet skickas och inte kan ge några...
Älskar tempen här inne! Det vore ju väldigt trevlig och kul att få hem paketet imorgon inför helgen faktiskt!
Grand Reopening: Bredden Nu på fredag 29/8 OBS! Erbjudandet gäller endast i butik...
Andas, svart xl 256gb står leverans 1-3 dagar. Ni kikar säkert på fel färg
Ah strålande! Missade det faktiskt, måste läsa 100% ;)
Hm för mig står det bara 32gb men det kanske ändras när allt kommit.
Inte fantastiskt men inte heller jättekasst. Här är trösterbjudanet man fick :) Superdeal! Erbjudande på Google Pixel - Hos Comviq!
Summan 12456kr är hårdvaran + abonnemanget. Hårdvaran går loss på 270kr /mån över 24månader vilket blir 6480kr alltså saftig rabatt Abonnemanget...
Samma här, mail nr 2 och mina sidor!
Woho verkar fått tag på en låda denna gång! Fått bekräftelsemail men som flera andra syns inget på Mina sidor.
Ja ni har rätt. Va lite trött och tänkte inte på den detaljen. Det jag tänkte på lirar ju såklart bara om det inte är någon bindningstid kvar....
Tryck på beställ så får du fram priserna under Min Beställning. Säger man upp abonnemanget sen så får man slutfaktura på hårdvaran. Telen blir...
En dumtrög fråga men måste ju ändå bolla lite och dela med mig. Comviq har ju "superdeal" på Pixel 9 128gb där totalpriset för telen blir 2664kr...
Ja något sånt. Verkligen märkligt och väldigt trist. Känns som det är en medveten taktik de kör med nästan.
I vanlig ordning vinner bottarna och sidan kraschar. Hade en låda i varukorgen och lyckades ta mig till signering för att få ett ”tekniskt fel”...
Satt fast i möte på jobbet. Såklart totti slutti när jag kunde kika :D Grattis alla som hann
Ser fint ut! Lycka till :D
Hur "bulkigt" är skalet? Det ser ganska tunt ut samtidigt som det ser någorlunda robust ut
Klicka hem dessa grejer. https://www.amazon.se/dp/B09S3Q57H6?ref_=pe_24982401_513610551_E_301_dt_1 Skalet är väl mer för grepp och repor än mot...
Följer Facebook och deras skit med fortfarande? Det är ett stort straff det med utöver Samsungs egna appar.
Händer mig med (21 5g exynos) till och från, enbart på utomhusbilder. Ibland när jag tar en serie bilder på samma scen/objekt så kan det ibland...
Kan bara hålla med. Klart en av de bättre lurarna som gjorts. Fantastisk telefon
Hur slimmat / tunt är skalet?
Najs. Hur sitter det tillsammans? Alltså, är det något mellanrum (går skärmskyddet hela vägen ut till skalet) mellan skärmskydd och skalet? Är...
Du får gärna meddela hur bra skärmskyddet sitter med skalet på :)
Om du orkar importera så rekommenderar jag verkligen Pixel 4a. Jag har en 2åring hemma i full fart och jag lyckas ta väldigt bra bilder på kidden....
Fick idag hem Caseology Vault skalet från Amazon DE. Väldigt stilrent! Snyggt mattsvart, som telefonen. Vilket passar väldigt bra till denna lur....
Den tar väldigt fina bilder. I denna tråd finns det några bilder tagna med pixel 4a Bilder tagna med Pixel 4a - visa dina foton!
Å jag kikade på den där och på spigen rugged armor. Vill ha en med bra "grip". Kikade till och med på Youtube haha. Blev med en caseology tillslut...
Smaksak vilken man tycker är bäst. Men om man ska gå på storlek blir det få kvar. Galaxy 20 är ju "liten". Pixel 5 är bra, visst inte high-end...
Meddela gärna hur skärmskyddet är när du får hem det :) Alles gut
Fick min i en exakt likadan låda men den hade inga "bucklor". Den va hel och telefonkartongen va intakt. Håller med dig om att de kunde ha slängt...