Separate names with a comma.
Fått mobil av jobbet så tänkte kolla intresset här innan jag tar mig ann blockettrollen.. Inköpt på Webhallen när den släpptes för 6990:- har...
Here we go http://www.sammobile.com/2015/06/22/android-5-1-1-for-the-galaxy-s6-is-now-seeding-in-france/
Rullar ut i USA så antar att den dyker upp snart iaf de-bloatad på xda :)...
Nice! Tidsfråga :) http://www.sammobile.com/2015/06/15/android-5-1-1-starts-rolling-out-to-the-galaxy-s6-edge/
Verkar vara mer strul med edge än 920 av någon anledning.. Iof har klagandet ökat markant i tråden på XDA efter att rom-en slogs ihop. Allt...
Läst om det på XDA men det var rätt länge sedan. Gjorde du en clean eller dirty flash?
Samma här, gjorde en reset av klockan och det verkar ha hjälpt
Och för att svara på din fråga om service som faktiskt var det du frågade :) så verkar det som att vi i europa med vår konsumenträtt får mobilen...
Allt tyder på att det inte kommer att gå.. Dock har jag lite svårt att se hur Samsung ska kunna neka dig att fixa det om du står på dig dvs.. De...
Lite snabbt så tycker jag mig se bättre stand by tid jämfört med v1.1 samt fingerprint läsaren är betydligt snabbare
Ny version ute 1.4 för typ alla versioner. Slängde in den precis. Tog stock kernal så får vi ser hur det lirar.
Sitter med 920f så har svårt att hjälpa dig tyvärr. Hade dock sjuka problem efter att ha gått från twrp till stock något med att en custom...
Hur länge står den och tuggar på Samsung - logga? Jag har gjort som du men även som galaxy81 och båda fungerar. Första boot kan ta svettigt lång...
Jag kör 1.1 idag så funderar på att dra in 1.4 när den kommer ut, alt vänta tills Samsung släpper 5.1.1 och dra in den versionen av ROM
Yes har varit lite skriverier på XDA att edge har problem med wifi osv men om jag har förstått det hela rätt ska utvecklaren nu göra en ny...
Senaste versionen 27e maj ska tydligen fungera på edge också.. Kolla tråden på XDA
Trodde inte du kunde flasha aroma add on i Flashfire? Kanske går att jobba runt på något sätt iof
Obs! Om ni softbrickar er enhet och slänger in stock via Odin kommer mobilen fortfarande vara softbrickad. Eller kommer faila varje gång ni...
Ja, sjukt smidigt att man kan slänga in det man vill ha i efterhand. Läste dock att en ny uppdatering är på g så kanske värt att vänta in den. Jag...
Men senaste versionen är lika smooth som förra! Passade även på att uppdatera bootloader och modem så antar att något gott kom ur allt slit :)
Körde en dirty flash av senaste versionen igår kväll.. Slutade med soft brick.. Fick ladda ner stock rom och göra om root, twrp och hela skiten.....
Sorry för sent svar fick ingen notifiering på ditt meddelande? Well, yes flashade bara cf en gång till.. Men det är endast om du har deep sleep...
Ja för fasen go for it! Om nu någonsin samsung pay kommer till Sverige så har vi iaf haft en sjukt mycket bättre mobil under hela tiden ;) Kan...
Körde pure edition innan denna och denna är ännu bättre.. Var värt en ominstallation!
Ok, mobilen fullkomligt flyger fram! Det var såhär den borde varit som default.. Skippar Samsung pay any day för att få en mobil som är såhär snabb.
Drog precis in den, so far so good!
Jag körde CF auto root via Odin. Inga problem! Sedan in med twrp och släng in denna rom. Mycket nöjd. Hade dock problem med att twrp sabbar deep...
Hej! Fått en ny mobil av jobbet så säljer därför min Motorola Moto X 2014 16 gig. Inköpt på Webhallen 20141117 men utbytt till en ny på garantin...
Kan google ha stoppat utrullningen som de gjorde med 4.0.3? Har inte heller fått 4.0.2 men känns onödigt att skicka ut 4.0.2 när 4.0.3 ligger i...
Tråden handlar om appen samt att jag skrev att appen bör fungera om du följer mina intruktioner.. Fungerade för mig iaf.
Sorry.. settings, more, mobile networks, access point names, och välj din internetprofil.. ta bort det som står på proxy.. backa ur setting och...
Tja gå in i nätverksanställningarna och ta bort alla siffror som står på "proxy" då fungerar det. android + proxy i apn + https = problems!...
Same same
Yes motheeeeeeeeer
Jo det är jättebra :) Undrade mest bara varför det finns en "check for updates" och så.. gör den inte det..
Intressant att det finns en funktion i settings där man kolla om mobilen är up to date - det även står att den är det och så vet man att det finns...
på 2.3.X fungerade inte hotspot med internet.telenor dock fick man fullt blås i 3G-uppkopplingen. Dvs. services.telenor = hotspot men långsammare...
Kan vara en gammal Android-klassiker som dykt upp.. Android har historiska problem att ej klara proxy hos din APN ihop med SSL. Testa att gå in i...
BetBuy, i deras butik 3890kr inkl moms
Någon annan som har problem med att självinspelade filmer försvinner från "album"?? Jag får alltid starta om mobilen för att kunna se dem, efter...