Separate names with a comma.
Om du går under Inställningar - Meddelandepanel & statusfält - Hantera meddelanden - Meddelande. Kolla så att Låsskärm är aktiverat.
Eller om dem söker på IMEI nummer?
Jag köpte den från Tradera av en äldre gubbe, enligt honom bara använd i 2 veckor och det syns då den är som ny. Han har köpt den på Elgiganten i...
Vill du byta så har jag en Mate 8 i mint condition.
Ja
Tänkte testa här innan jag lägger ut den på Blocket. Har en Huawei Honor 7 Grey jag vill sälja. Mobilen är i nyskick, finns inga repor eller...
Har en Honor 7 till salu ifall du är intresserad? Den är i nyskick.
if you are stuck at samsung logo here's what you have to do: 1. While on Samsung logo. press power key + volume up and down + home button (all...
Fick också B170 :)
Nordic lär komma bland dem sista, så var det för S6 och S6 Edge.
Vill bara uppdatera ifall någon får samma fel, det va fel på den övre micken, den används när man pratar med högtalaren på.
Har en Xperia E4 i nyskick ifall det är intressant? http://www.phonearena.com/phones/compare/Sony-Xperia-E4,Sony-Xperia-M/phones/9186,7875
60 dagar från order datum har du på dig att öppna en claim, vet att det är svårt att hålla koll för man glömer lätt och då hinner tiden gå ut. Min...
Har haft mycket att göra med eBay och PayPal och fick även en varning av dem att jag öppnat för många claim och fått min första varning. Drog iväg...
Har endast handlat därifrån 1 gång, betalade med PayPal och fick min mobil utan problem. Dem har även en butik på eBay med och har bra omdöme. Min...
Dem reserverar sig för tryckfel. Men dem köper säkert tillbaka den ifall det är fel vara du fått inom rimlig tid att du upptäckt felet.
Bra sida att köpa mobiler ifrån, går att få dem skickade från EU land så man slipper betala tull. http://www.grossoshop.net/
Man bör vara riktigt försiktig när man gör detta, har läst att vissa använt dåligt lim och simkortet lossnat från sd-kortet med resultat att...
Jag kontaktade Huawei Sverige och dem säger att garanti gäller här om produkten är köpt i EU land. Vet någon om man köper en Kina Version av P9 om...
Jag såg det med, fördelen med Global modellen om man köper den från EU land så gäller även garantin här i Sverige enligt Huawei Sverige. Priset är...
Du måste unroota inan du uppdaterar.
Räknade med att man troligtvis blir tvungen till det, nån som hört när den släpps. Har sett att China Version av Premium Edition finns men vill ha...
Någon som vet ifall P9 Premium Edition EVA-L29 Haze Gold modellen kommer till Sverige?...
Är intresserad ifall du kan få fram kvitto till den och om garantin från Webhallen gäller som vanligt då den är köpt som "fyndvara"?
Låter då som att nått gick vid uppdateringen, prova installera om mjukvaran.
[ATTACH] Här väljer du vad du vill göra backup på, select all eller så väljer du vad du vill själv. Sen gör man bara en restore när man ska...
Du måste aktivera utvecklingsalternativ, om det inte redan är gjort. Gå in i "Om telefonen" och dutta järnet på "version", sådyker inställningen...
Skillnad mot bättre eller sämre?:)
Ok, fick B321 via OTA idag, kört in den i luren, funkar bra än så länge :)
Tyvärr inte.
Då ska du kunna uppgradera manuellt, följ guiden i länken jag la upp. Ladda ner B330 från Huawei UK sidan och följ instruktionerna. Står såhär i...
Köpes en tom kartong till Huawei P8 ifall någon har en som ligger och skräpar :P
Vet inte vad det står i din men min står under Version, den börja nått såhär PLK-L01C432B330 så står det på min, dem 3 sista siffrorna är vilken...
Hej, micken i luren funkar inte när jag kör högtalar läge men den funkar i vanligt läge. Vad jag vet så har S6 2 st mickrofoner en nere vid usb...
Under modellnummer står det Version, vad står det där efter bokstaven B?
Den heter PLK-L01 precis som dem andra, gå in i Innställningar/om telefonen och kolla vad den heter. Kolla även vilken Android version av 5.0.2 du...
Vilken version kör du nu? Vill du inte vänta så kan du installera MM manuellt, se guide här:...
Ok, för mig gjorde det?
I överlag så drar MM mera batteri än L, har du gjort en Factory Reset efter installation?
Någon som testat denna version till sin P8? http://forum.xda-developers.com/android/development/huawei-p8-gra-l09-b321a-marshmallow-t3352572