Separate names with a comma.
Vad kul för dig. Jag använder inte HBO alls, men hans fråga var hur man installerar HBO Nordic apk på en Shield.
Installera HBO Nordic och ML manager eller Solid Explorer från Google Play och kopiera ut apk filen till valfri mapp på mobilen med hjälp av ML...
Ladda ner till mobilen från Google play och för sedan över den till din Shield.
Låter som ett dåligt exemplar, jag kan spela rätt högt och ändå trigga den. Antigen dålig Mic eller uttal i kombination med musik. Testa säga ok...
Bara så folk inte sliter håret av sig. Jag har köpt x antal surfplattor som jag sen lämnat tillbaka då YouTube kids inte gick att sideloada. Eller...
Tasker kan säkert reda ut det.
Fick du det att fungera från apkmirror?
Japp, det är Viaplay själva så förstår inte varför mi box inte har det. Finns inte så många Android Tv boxar så att utelämna en känns bara dumt.
X-plore är väl vettig på Android TV
www.apkmirror.com Ladda ner Viaplay för android TV där. Lägg apk filen på en usb sticka eller nåt. Ladda ner en fil hanterare på din box. "Starta"...
Muhahaha, sorry Ladies and gentlemen. April April stämmer bra. Mina home kan tyvärr inte svenska än ;)
Nej, jag kör inte beta. Kör bara senaste Home appen från Google Play. Ja, blåtand var efterlängtad, har också en onyx som samlade damm men som...
Var inne och lekte lite i inställningarna i Google home appen. Inne på enheter går det nu att ändra "Assistant language" till svenska :D Det lilla...
Har typ varit så hela tiden, mest komplett och Elgiganten som haft den i sitt sortiment.
Vad har du för bank? Med Swedbank kan man iaf köra flera olika mobila bank id på flera enheter samtidigt.
ANNIVERSARY50 Ger 50kr rabatt vid order över 500kr hos conrad.se Giltig fram till 2018-04-21
I de fallen du skriver så är det samma, det dras från din pott eller ingår helt om du har fria samtal. Var abonnenten du ringer till befinner sig...
Eller så läser man vad jag skrev i post nr 3..... Hur man sätter igång Chrome Home vet jag redan, men att det ska ersättas verkar du inte ha koll...
Jag tror nästan det är borta, läste om det för några veckor sedan att Chrome Home skulle få fältet längst upp istället. Vågar därför inte...
Laddar mest på jobbet o där kör jag en random gammal mobil laddare med vanlig usb till usb c. Laddar långsamt då men det gör inte så mycket....
Original finns på tyska Google store. 45 Eur kostar den där, blir nog rätt saftigt med tanke på att man får skicka via mailboxde eller liknande.
Har en PS3 Slim med CECH-2004A, kanon fint skick förutom ett lager damm uppepå ;) Vad vill du ha emellan? Edit: Såg dock att du inte skickar. Säg...
Hos Inet står det på samtliga Home: Inkl Svensk Nätadapter :)
Verkar som att någon tog den sista koden i smyg ;) Jag har spelet på barnens plattor, en är 3 och en är 5 år. Bara den ena kan läsa men båda...
Ok, My bad, tog för givet att det skulle funka.
Har inte testat just Netflix men castar YouTube utan problem. :)
Avinstallera uppdateringen till "Google cast receiver" på din Shield. Gå in i Home appen på mobilen, sen more settings, TVs and speakers, lägg...
Control your notifications - Android Help
Då finns mars säkerhetsuppdatering ute: [IMG] För tillfället rullas den inte ut OTA men borde göra inom kort. Edit: Nu verkar den rullas ut. För...
Även på Dustin nu ihop med många andra Ps4 titlar. Sony Horizon: Zero Dawn Playstation 4 | Dustinhome.se
Säker på att du lägger till händelserna i Google kalendern? Kan ju vara så att du sparar händelserna lokalt på den ena telefonen och då synkar det...
Hej, vi som hade minsta abonnemanget kan ju inte ändra till 60/600 utan att först höja datanivån till 4gb. Blir vi debiterade något för detta då...
Missade den tråden helt, ny bad.
Nu fria samtal o sms på minsta abonnemanget också ;) Eller så kan man få mer surf för samma pris och ha begränsade samtal+mess. Vimla -...
Danmark: För att ljudvågor inte färdas så bra genom gröt? Finland: För att den inte tål temperaturer som råder i en bastu? Eller det va inte...
Jag har aldrig heller hört någon fläkt och var därför helt säker på att den var fläktlös [emoji14] Man lär sig något varje dag.
Fläktarna?
Jag testade precis att ringa med det och det fungerar, surfen verkar dock ha lagt av.
Halva priset på fiber från bredband2 i 7 månader därefter ordinarie pris. Ingen bindningstid och man kan själv välja startdatum. Såhär beställer...
Kanske ett bra tillbehör?[IMG]