Separate names with a comma.
gjorde det med automate innan numera har jag ett kontantkort frpm comviq ist som lixom.. bara funkar ;)
absolut jag har 3 st anslutna som det är nu. mus, tangentbord samt headset.
jag har fått sämre täckning på alla mina devicer iom lollipop.. moto g, nexus 7 och z3 compact... z3an är sämst.. går inte att använda inomhus...
ja det är pga problemen med minnesläckor i lollipop.. det är samma på min moto g, z3 compact och nexus 7... det är tyvärr inte heller fixat i 5.1
ja de tär ju inget fel med wifog eg det är ju per design i android man försöker skicka nåt eller ta emot något men datatrafiken är avstängd och...
jag stängde av autosyncen och kör det å schema ist.. då försvann alla mina wakelocks.
samma här på mina androids men på jobbets iphone funkar det bra
mjae med grejerna till så anser jag det för sniket och behåller den själv tror jag ;) tack ändå
siter själv med en z3 compact oxå från 3... byta? :D
byte mot en xtreamer ultra htpc? :D
5.1 kommer säkerligen dröja ett par månader tippar jag på iaf. maj - juni kanske
Byter min z3c svart mot någon av ovanstående. Helt i nyskick svart och ingår magnetladdare samt docka och 32 gb extra minne. Låst till tre men...
jag har fått ett fel som jag inte hjade innan och det är att ibland om man kollar på luren när den laddar så stängs laddningen av och på hela...
inte nånstans.. det enda som är bra med z3 är batteriet.. resten i den telefonen är sån jävla fail att man blir mörkrädd
Sonys salepoint är kameran men den suger. Auto läget som är det de flesta vill fota med är riktigt asdåligt. Sky Sony som pesten Och köp en g3 ist.
ja det suger lite men det är ju trots allt fortfarande gratis. för mig funkar det bra då jag använder det som sekundärt abbonemang när jag är ute...
Min första tanke är minimalt styrka pa skärmen. Jag lyckades göra så med min moto g med cm
Art......
Sämre kamera ännu en gång och sämre batteri tid för mig... Blir galen på sånt
Det är inte helt ovanligt att OTA inte lirar när du är rootad.enklaste är väl att unroota ist och roota om efter update :)
5.1 är släppt och batterydrain är ett problem där med
Jag har iom lollipop fått betydligt sämre batteritid..återställd men alla appar installerat igen från scratch..Google services som verkar suga...
kamera lika dålig som på 4.4.4 tycker jag iaf, batteritiden har blivit lite sämre för mig men då har jag inte gjort en hel fabriksåterställning så...
ljudlöst läge
själv sitter jag och funderar på att köpa en nexus 5 ist för min z3 compact som eg bara har bra batteri som plussida resten är fan inge bra....
haha skönt det :D tror ärligt inte man behöver vara speciellt orolig om vilken sort man tar. skulle tandkrämen repa sönder glas så vill jag inte...
nu var ju batteriet rätt lätt utbytbart i slutändan så frågan är om det eg är ett problem. Vill man verkligen byta det så verkade det vara en no...
vanlig colgate funkar prima. vadsomhelst lär funka bra
minnesbuggen är kvar så ja den blir seg med tiden. min moto g och nexus får jag starta om 2 ggr i veckan om de ska funka bra. hoppas på 5.1
sant, tyvärr är det oxå+ så att bilderna blir galet mycket bättre utan reflexskyddet även om man inte har några märken i det... tradeoff att tänka...
samam med mig och TRE... jag får 4g men det är ett satans hoppande i nätet hela tiden.
funkar bra åp min det är inte så att ni använder er av kod och inte bankid? möjligheter att logga in med personlig kod tas ju bort.
Verkar sämre för mig då mottagningen blivit sämre.
lämna in för reparation om du vill ha garanti från sony i framtiden?
Nej
the pyramid 5/10 är fan av det mesta inom horror men hade förväntat mig mer från den.
jag fick lollipop för ett tag sedan nu det rullar på riktigt bra faktiskt
med tanke på den minst sagt knepiga engelsken, inte så troligt.
det 'är lite classic sony med... de har aldrig haft bra kundservice.. nånsin. Sure ibland går garantiärenden galant men overall är de riktigt...
köp en meizu mx4 pro och byt den mot min z3c :D