Separate names with a comma.
Hej, Jag har massa bilder under en kategori kallad "Direktöverföring" inne i Gallery. Dessa bilder importeras direkt från Google+. Nu har jag...
Köpte min nexus 7 på Manhattan för 2 veckor sedan, fanns bara på Staples då och bara med 8 GB. Kostade 200 dollar, de drog ca 1400 SEK från...
Du har rätt, det buggar som tusan. Bara en gång av minst 10 försök har jag fått den att spela i fullskärm. Att hoppa i klippen fungerar aldrig....
Yes! Kul att SVT Play fungerar men korta klippen på svt.se fungerar fortfarande inte men nu ser man i alla fall en ljusning i tunneln. :)
Ameh! Är det sant? Vem ska man skylla det på, Aftonbladet eller Android? Sånt här ska ju bara funka, erbjuds html5 ska väl browsern fatta det :(...
Hej! Sitter här med Nexus 7 som jag köpte förra veckan i NewYork och är riktigt nöjd med det mesta, men varför funkar inte Aftonbladet TV? Det...
Ahhahaahaha :):) Först hajade jag ingenting, men sen när jag fattade att det var översatt med Goggle translate.... Kan inte sluta skratta....
Egentligen är detta bara relevant om telefon inte hittar det trådlösa nätet alls, är det det som är problemet? Om det är så att du hittar det...
Jag hittade en som hette "SyncMyPix" som gjorde jobbet. Tankade även ner "Facebook Sync" men den har jag inte testat än. Andreas
Tack, skall kolla :)
Samma här, är det en "feature" eller?
Samma sak för dig Deru, du kanske ska slå av "Channel auto" eller vad det kan heta och sätta en fast kanal på routern? Andreas
Du kanske redan kollat men det har inte med att du har en annan kanal hemma på Wifi som ligger utanför intervallet på telefonen? Jag blev tvungen...
Tack! Så enkelt...
Det här är såklart p**s-enkelt men jag förstår inte ändå. Jag har 2.1 original och vill skapa ett nytt album men fattar inte hur. Jag går in...
Hej, jag har en HTC Hero idag men ska köpa ny telefon snart och det lutar starkt åt SGS. En fråga bara, hur står sig Socal Hub mot Friend Stream?...
Hej, Ladda ner ROM:en från denna sida, http://www.htc.com/se/supportdownloadlist.aspx?p_id=283&act=sd&cat=all Starta din hero (eclair), koppla in...
Hej, Jag har lagt in officiella 2.1 nu men det finns ju ingen Friend Stream?? Jag har kört elelinux nexus-rom och detta är ju det jag använder...
Ah, tack.
Hej, när jag använder mobil datatrafik så står i 98% av tiden H och ibland 3G i övre listen. Vilket av 3G och H är snabbast? Om 3G är snabbast,...
Jag har samma problem. Hur höjer jag overclock? Vad ska jag ladda ner för app för att ändra? Eller finns den redan på luren? Tack, Andreas
OK, tack. Andreas
Hej, Jag har just köpt min första app med MarketEnabler (Album Art Grabber, sjuuukt bra!). Jag kör med Nexus_blue-ROM:en. Om jag nu...
MMS Tack, jag provade det innan, glömde skriva det. Det fungerar inte ändå men jag kan leva med det, i övrigt en super-ROM! Vad är...
La precis in 1.3:an eftersom den här skulle stödja MMS men får det inte att fungera. Jag har telenor. Några tips? Tack, Andreas
Hej, Undrar bara hur man sätter Dialer One som default? Jag kör Nexus-rom och vill ha Dialer One när jag trycker på "Telefon". Har googlat men...
Ok, fick igång den och besvikelsen är enorm... Första gången jag testar en Vanilla och hajar ingenting. Bara det här med att ringa? Måste jag gå...
Min spräcktes för någon vecka sedan, har haft den i 6 månader kanske. :ehm:
apps2sd Vad menar du med att man måste använda apps2sd? Jag är lite nybörjare... Jag har kört din nexus rom tidiagre och det fungerade bra men nu...
Hmmm, jag får fel även med det inbyggda. Ska labba lite och se om det löser sig. Tack.
MMS Hej, Jag har Telenor abonnemang och får inte MMS att fungera. Jag provar att skicka från "Handcent SMS" men det går inte. Jag har varit...
Några frågor Hej, Har kört denna ROM i en vecka drygt och är supernöjd :) Tack! Några frågor bara: 1. Vad är "HTC Navi" som står med i...
Tack, ska titta på dessa :). Andreas
En nybörjarfråga: jag har lagt på denna ROM, följt guiderna enligt denna tråd. Första gången jag rootar telefonen och lägger på en ROM... Jag...
Får du Gallery att fungera bra i den? För mig så hänger den sig bara när den ska ladda bilderna. Om det fungerar bra, har du gjort något extra...
Vad kör du för ROM? Andreas
Jag fick det här tipset lite högre upp i tråden: Här ta den senaste http://forum.xda-developers.com/show....php?p=4594434 men jag har inte...
Jaaa! Det gick ju galant, riktigt kul. En fråga bara, alla kontakter hämtas tydligen upp från SD-kortet men nu ligger det en post för varje nummer...
Tack! Det här är spännande ;) Få se om man kan sova sött sedan eller vara vaken hela natten och försöka rädda vad som räddas kan :(
Hej, tack för svar, men vilken radio ska jag ladda ner? var hittar jag den "senaste"? Jag är verkligen ny på detta... Andreas