Separate names with a comma.
Jag vill att den som ringer mig när jag sitter i annat samtal ska höra en upptaget-ton, vilket de inte gör idag (det låter som att ingen svarar)....
Tack!
Jaha där ser man. Lite dåligt. Tack för svar.
På min förra Sony blinkade led-lampan när jag fått t ex ett sms. Går det att ställa in så att den gör det även på Xperia 10 VI?
Gillar inte onödiga ikoner i notisfältet. Har nyss bytt telefon och då har denna ikon dykt upp, vilken app är det eller vad betyder den?
Det var Google Play Tjänster som var boven i flygplansläge. Efter att ha tvångsavslutat den med CC Cleaner så dräneras inte batteriet längre.
Har den som väckarklocka vid sängen och vill inte ha onödig strålning då.
Köpt den "ny" från Kina. Batteriet i övrigt verkar det inte vara några problem, det funkade bra första veckorna, sedan kom detta problem relativt...
Min mobil tappar drygt 30% batteri under natten, när jag har på flygplansläge. Testade att inte ha flygplansläge och då tappade den bara 5%. Jag...
Tack för tipsen!
Jag har sedan en månad tillbaka problem med att min Xperia Compact laddar ur väldigt fort. Sätter den i flygplansläge när jag lägger mig och när...
Jag har kört Sony Xperia Compact i många år och är i behov av en ny, men de har ju slutat tillverka Compact-modellerna. Vad finns för alternativ...
Ja, på "användning sedan senaste full-laddning" 20% skärm Övriga är 1-2% Och skärmen har ju inte varit påslagen över natten o_O
På nätterna slår jag på flygplansläge, vilket jag alltid gjort. De tre senaste nätterna har mobilen helt laddat ur, från att ha varit på 20-50% på...
Ingen?
Jag filmar 10 sek. Typ 5 sek kan då bli superslowmotion. Funkar inte med redigeraläget.
Kör ni med skärmskydd? Har köpt ett, men det täcker inte de böjda kanterna på skärmen. Går det att ta bort om det inte blir snyggt?
Tack, då vet jag!
Hej! Jag har precis upptäckt slowmotion funktionen, men varje gång blir fel del i videon slowmotion-filmad. Till exempel, någon ska hoppa från en...
Jag har köpt härdat glas. Men sitter det något förinstallerat skydd som jag måste ta bort först. Gäller p20 pro mate
Har sony slutat sälja compacttelefoner? Behöver ersätta min z3 compact.
Lysande, tack för dessa båda app-tips!! Funkade perfekt!! :-)
Japp, men jag vill ha stör ej med viss tid (15 min) så att den slår på automatiskt igen.
När jag ska sätta på stör ej i 15 minuter så tar det mig ca 6-7 knappningar (Sony XZ1 compact). Jag skulle vilja ha en snabbknapp eller åtminstone...
Mmm, men ville ha det som ett alternativ till "stör ej" i snabbval.
Aha, då hajar jag, tack! :-)
När jag bytte telefon så synkar den inte e-posten när jag inte har wi-fi-anslutning (måste synka manuellt annars). Hur slår jag på att den ska...
Undrar om någon vet ifall man kan få 1) statusbar att visas i lock-screenläge 2) kunna lägga in telefon och sms-snabbval (direktval) i...
Ja, den har jag också, men jag får inte upp att jag kan ställa in tex 15 min som förut, se bifogat hur det serut hos mig.
Förut kunde jag ställa in tider, tex 15 min, hittar inte den möjligheten nu. Förut har jag för mig att alternativet vibrera vid inkommande samtal...
La de till efter att jag kontaktat dem ja...
https://www.teknikdelar.se/mobiltillbehor/nokia/kablar-laddare/ladd-och-synkkabel-typ-c-till-usb-kabel-1m-svart/
Köpte två typ c-usbkablar att ha till andra strömdon, men de funkar inte i något strömdon jag provat. Fel på båda sladdar eller kräver Xperia XZ1...
Tack, det löste problemet!
Har en ikon i statusbaren till vänster om att antivirusprogrammet körs i bakgrunden. Det vet jag och behöver inte upplysas om, och skulle vilja få...
Tack för info, det blev en telefon med dubbla sim istället.
Tack för svar!
Ok är det skillnad om man har stöd för dubbla sim i mobilen utan adapter - d v s kan är båda aktiva samtidigt då?