Separate names with a comma.
Jag rootade min galaxy s2 genom att följa instruktionerna på swedroid-wikin: Roota Galaxy SII - Swedroid Wiki Flashade in supercurio-2 från...
Urpluggnings problem Jag använder väldigt ofta min Milestone i både bilen och med hörlurar. Allt fungerar problemfritt förutom ett lite bekymmer:...
Kameran duger gott tycker jag, finner inget problem alls med den. Tangentbordet tog ett tag att vänja sid vid, men nu går det undan :) Knapparna...
haha, jag har missuppfattat guiden en aning med andra ord :D
Tråden bör tas bort :)
Har haft min Milestone i 3 dagar nu, och det har en varit en mycket trevlig tid :) Det är en väldigt bra telefon och det ända jag retar mig på är...
Kjell&Kompany säljer motorola billaddare. P513 har jag för mig att dom kallade den som ska fungera för milestone. Gå på expansys.se och kika på...
Jo jag sökte på det där också, men ingen av träffarna verkar varken tillförlitliga eller ens länka till ett apk paket. Det var därför jag sökte...
Jag har samma problem, jag har lagt in telias APN inställningar men jag får fortfarande inte någon 3g anslutning. Min Iphone har full 3g...
Jag har vart på jakt efter youtube downloader. Det verkar vara en app som ger dig valmöjligheten att ladda ner ett klipp istället för att spela...