Separate names with a comma.
Måste kolla min under natten.. :/ Den kan ju fan inte dra nästan 50% under 12timmar på standby heller.. edit; laddar den under natten nu, ska...
Ja har börjat tänka på det.. Den drar som fan när den är på standby :/ Men när jag kollar ser jag inget utöver det normala.. Kollar under...
Precis. :) Ändrade lite allt möjligt, drog väl en ~50 bilder med allt olika tills jag hittade det jag tyckte såg normalast/bäst ut.
jag ändrade ISO'n och skärpan och märkte grymt stor skillnad, till det bättre. Tycker dock ändå det ser skit ut, men men.
kollade lite snabbt och min visade också fel, men rättade sig efter ett tag
Mm precis.
Laddade min igår, lekte med den så jag fick ner den på ca 48% batteritid innan jag gick och la mig, ställde klockan på 1 men vaknade 20 över 5...
Fattar inte riktigt vad dom menar med animationer? Förklaring någon? Testade stänga av och märkte ingen skillnad
min är båda.. eller aa, varken svart eller brun
Stämmer nog, testade vplayer & mvideoplayer och alla hade pretty much samma problem, antingen gick det absolut inte att spela upp en fil eller så...
Jag har testat, först lade jag till en .mp4, valde hardware och den funkade finfint. Inga problem där så jag testade software och allting laggade...
HTC Sense och facebook fixade detta finfint automatiskt i min telefon iaf.
Jadu. När jag drog från höger hörn ner till vänster hörn blev det vågor, men från topp -> botten så blev dom raka. Antar att det var det du skrev...
Den ändrar från min stad till Sverige lite då och då :p
berätta vad jag ska dra hem så kan jag testa. Antar att du stängt av det i inställningar? Har jag gjort, men vid få tillfällen händer det ändå...
Jag använder det med, men upptäckte snabbt att mitt var dels defekt (tappade kontakt med mobilen flertalgånger / andra problem) och 8gb håller fan...
Jo, tänkte precis kommentera det. Lagg/hackningar kan mycket väl bero på att du har ett 2/4klassat minneskort, medans klass6 är för hd inspelning...
sms-avi kommer förmodligen inte .. :p och tog mig typ 19 samtal och 14 timmar i kundtjänst innan jag hittade någon som kunde ge mig kolli-id't...
Finns 2 stycken du kan dra ner om du nyligen fått telefonen. :)
Konstigt :o Jag chat'ade idag från min DHD ._. Dock letade jag efter det igen men kunde inte få upp det.
https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=315296#post315296 :<
Hejsan. Kan börja med att säga att jag sökt och hittat ett par trådar med liknande problem men försöker få lite insight. Fick nämligen hem min DHD...
Japp. Något sådant.
Haft den sen i eftermiddags och jag är sjukt förvånad vart mobilvärlden kommit.. :D Den är grymt snabb och rapp, allt laddas direkt när man...
Min pouch var ju sämst i storleken :p tröck ner dhd'n nu men får ärligt inte upp den :< Lär nog bli använd 2-3 gånger per år..
LOL första intryck... Jävlar vilket mordvapen. Eller en spegel på väggen. Och den är vaken svart eller brun. Mer grå med minsta lilla touchen av...
Bra på ett sätt, sämst på ett annat ^^ Jag hade ju leg / paketet stod ju på mig, hon var bara lat och orkade inte kolla igenom ~10st paket.
Har min nu :D måste packa upp den bara
lolkvinnor och teknik :D
Wut. Dice. Fick mitt kolli-id, brb hämta ut skiten ><
Så du tror jag åkte dit utan det, om jag nu hade dom? Njae. Och hur ska någon kunna hämta ut mitt paket utan mitt leg? Hämtat ut 100 paket utan...
Tänker klaga på bruden på posten idag när jag skulle hämta ut mitt paket. Okey, jag hade ingen AVI men hämtat ut 100 paket förut utan AVI och det...
Regnar :< helt blöt. :<
Båda plus och minus :D https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=314159#post314159 Stämmer det?
Icke :) Och för att toppa min tur så står ju min bil nere på stan, så jag fick lov att cykla i regnet.. :D Aja, är väl karma så jag får vänta på...
Fick inte hämta ut pakethelvetet för tjockisen orkade inte "kolla igenom alla paketen".. no dice... Ringde BP igen men inget där heller... Ska...
Aa precis. Den ligger på posten nu dock, ska hämta den snart. Skickades igår, posten idag och avi imorgon. Jo, 5395 köpte jag min för :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=519673
Snackat med kundtjänst 2 gånger, får fan inget kolli-id.. Dom ber mig prata med deras leverantör.. failhoror "14:12 Det är nämligen inte alla...
Dom har säkert vänner som vill köpa.